فروش اقساطی ۲۰۷ سقف شیشه ای تحویل فوری ۱۴۰۳ | behtarinyab

فروش اقساطی ۲۰۷ سقف شیشه ای تحویل فوری ۱۴۰۳ | behtarinyab

از اصلی ترین نقاط ضعف 207i می توان به ذکر قطعات نامرغوب در ساخت، هزینه بالای نگه داری خودرو، سواری خشک و ناراحت کننده و البته فضای کم کابین پرداخت. پژو 207 در تیپ‌های مختلف دارای موتور معروف و پرطرفدار 1.6 لیتری TU5 است که جعبه دنده دستی 5 سرعته یا گیربکس اتوماتیک 4 سرعته، قدرت آن را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. پژو 207 یکی از خودروهای محبوب بازار ایران است که بعد از عرضه موفقیت‌آمیز پژو 206 توسط ایران خودرو تولید و روانه بازار شد. در واقع، بسیاری پژو 207 را  فیس‌لیفتی از پژو 206 می‌دانند که در برزیل طراحی شده و در بعضی کشورها با نام پژو 206 پلاس فروخته می‌شود.

  • کافیست جدول فروش اقساطی پژو 207 سقف شیشه ای 1402 را در وب سایت این مجموعه مورد بررسی قرار بدهید، تا شرایط خرید اقساطی پژو 207 صندوقدار و پانوراما و سایر مدل ها را با مهلت‌های پرداخت مناسب را انتخاب کنید.
  • همچنین اضافه کردن مانیتور لمسی 7 اینچی، دوربین دنده عقب، کروز کنترل و سیستم نویگیشن مواردی هستند که شرکت ایران خودرو برای پژو 207 آی در نظر گرفته است.
  • اگر شما به خرید 207 قسطی فکر می‌کنید، خوب است بدانید که  این خودرو برای استفاده روزمره، سفر و حتی ماجراجویی مناسب است.
  • از جمله این قابلیت ها می توان به سیستم ترمز ضد قفل و ترمز کمکی، ایربگ راننده و سرنشین جلو، آینه های جانبی برقی، کروز کنترل، سنسور دنده عقب، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک و … اشاره کرد.
  • با این حال اگر از کنار به پژو ۲۰۷ پانوراما نگاه کنید متوجه خواهید شد فرق آنچنانی با پژو ۲۰۷ ندارد.

بنابراین اگر پول کافی برای خرید خودرو را نداشته و امکان دریافت وام از بانک را ندارید، فروش اقساطی پژو 207i بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر پولتان نقد است، اما حوصله ثبت نام برای طرح‌های کارخانه را ندارید و نمی‌خواهید منتظر تحویل خودرو بمانید، 207 را با قیمت منصفانه و نقدی از سایا خودرو بخرید. اما اگر با مشکل تامین سرمایه مواجه هستید چه گزینه‌ای بهتر از شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 ؟ برای استعلام قیمت روز خودروها و نیز اطلاع از جزییات طرح با مراکز فروش ما تماس بگیرید. فروش اقساطی پژو 207 از مدل های ایران خودرو می باشد که توسط سایا خودرو می توانید به شکل اقساطی خریداری کنید. با داشتن سقف شیشه‌ای بزرگ و بخش جلویی بسیار پر قدرت و اسپرت، طراحان این خودرو، توانسته‌اند ظاهری متفاوت و منحصر به فرد را به وجود آورند و همینطور موفق به فروش نقدی بیشتر این محصول به مشتریان شده اند.

پژو 207i پانوراما دنده‌ای، مدل ۱۳۹۹

یکی از مهم‌ترین مزایای تولیدات خانواده فرانسوی پژو، ظاهر جذاب آن‌هاست. اگر به همان دههای برگردیم که 206 به تازگی به مشتری ایرانی معرفی شده بود، خواهیم دید که ظاهر آن تا چه اندازه در نظر و تصمیم مشتریان برای خرید این خودرو تاثیر داشت. در زمان خرید اقساطی 207 دنده ای سقف پاناروما  به دنبال بهترین ها بروید و از مراکز معتبر خرید تان را انجام دهید زیرا برخی از شرکت‌ ها سود جویانی هستند که با در نظر گرفتن شرایط دشوار موجب می‌شوند که شما متضرر نشوید. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.

ماشین مورد علاقتو پیدا کن

در کنار خودرو ۲۰۷ متقاضیان می‌توانند خودرو سورن پلاس را نیز با شرایط فروش زیر دریافت کنند. سال بعد خودروی که با پول شما تولید کردن و قیمت واقعیش حداقل نصف همین مبلغ پیش پرداختی ما هست با قیمت روز بهمون میفروشن . در راستای تجهیز خودرو ۲۰۷ ایران خودرو به استانداردهای ۸۵ گانه، هواکش روی درب موتور این خودرو حذف شده است. به این ترتیب محل عبور هوا به جای هواکش روی درب موتور، به شکل شبکه‌ای روی قسمت حصیری زیر شیشه جلو قرار گرفته است.

۲۰۷ پاناروما صفر خشک با ارتقا و صندلی چرم مدل ۴۰۳

با طرح فروش اقساطی ما، نیاز به نگرانی از قیمت‌های قسطی خودروها فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای ندارید. ما با حاشیه سود متعارف، به شما 207 اقساطی را با بهترین شرایط ارائه می‌دهیم. همچنین، تحت تأثیر حباب‌های کاذب نمی‌افتیم و قیمت‌ها را نجومی تعیین نمی‌کنیم. بسته به نیاز و سلیقه شما می‌توانید برای خرید ۲۰۷ اقساطی ایران خودرو اتومات یا دنده‌ای اقدام کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار