پایداری، ایمنی بالای ذهن در کنفرانس PCPC – WWD


زیبایی مبتنی بر علم در اولین اج، رهبری شورای محصولات مراقبت شخصی که اخیراً برگزار شد، در هتل رنسانس در واشنگتن دی سی، از 28 تا 29 سپتامبر برگزار شد.

مصرف‌کنندگان دیگر صرفاً عباراتی مانند طبیعی، پاک یا پایدار را نمی‌پذیرند – آنها برای تصمیم‌گیری آگاهانه به تحقیق می‌پردازند. Keech Combe Shetty، رئیس هیئت مدیره PCPC و رئیس اجرایی Combe Inc. گفت: “آنها می خواهند علم پشت محصولات را بدانند.”

شتی گفت: “محصولات ما به م،ای واقعی کلمه زندگی تقریباً هر خانواده آمریکایی را هر روز لمس می کند، و پیگیری مداوم ما برای افراد سالم و یک سیاره سالم هم تجارت خوب و هم سرپرستی خوب است.”

،لی وستین، رئیس و مدیر اجرایی PCPC افزود: “تقویت اعتماد یک اخلاق برای کل صنعت ما است، همراه با حمایت از تأثیرگذاری و تقویت مشارکت ها.”

پایداری، ایمنی، شفافیت، DEI و ESG موضوعات اصلی کنفرانس بودند که رهبر، از Unilever، L’Oréal، Estée Lauder Cos.، Shiseido، Johnson & Johnson، Procter & Gamble، Chanel و Coty را به خود جلب کرد. تعداد کمی. این اولین کنفرانس حضوری PCPC پس از بیش از دو سال جلسات مجازی بود.

وستین در حالی که از رهبران بیش از 100 شرکت به نمایندگی از 13 کشور خوشامد گفت، گفت: “بازگرداندن صنعت به هم خوب است.”

داد و ستد شن و ماسه و موج سواری پالم بیچ، فلوریدا، جایی که PCPC به طور سنتی نشست سالانه خود را برگزار می کند، برای DC به ،وان یک حرکت من، بر اساس انبوهی از مسائل قانونی در کار تلقی شد.

در طول این دو روز چیزهای زیادی برای بازگشایی وجود داشت، از قانون نوسازی مقررات آرایشی بهداشتی 2022 یا MoCRA تا تلاش برای فراگیرتر ، و پایدارتر ، صنعت.

PCPC دومین گزارش پایداری خود را منتشر کرد، یک نگاه جامع به تعهدات و عملکرد شرکت های عضو خود و به طور کلی صنعت محصولات زیبایی و مراقبت شخصی. در میان موضوعات، نیاز به پرداختن به تغییرات آب و هوا، جایگزین های آزمایش بر روی حیوانات و هدف آینده ای بدون ، بود.

این گزارش به ویژه توسط شرکت های کوچکتر و متوسط ​​که پهنای باند مشابهی با شرکت های چندملیتی برای ایجاد نقشه راه پایداری ندارند، مورد استقبال قرار گرفت.

شتی گفت: “ما می خواهیم بهترین شیوه ها را در صنعت به اشتراک بگذاریم تا همه قایق ها بتوانند بالا بروند.”

مخاطبان، ،یبی از مدیران عامل، سیاست گذاران، دانشمندان و کارشناسان نظارتی، آماده غوطه ور شدن در مورد مسائل بودند.

شتی با اشاره به برنامه مملو از واشنگتن و صاحبان صنعت گفت: «ما در حال شروع به کار هستیم.

در اوایل سال جاری، کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا به تصویب قانون ایمنی و پیشرفت چشمگیر FDA، که شامل MoCRA نیز می شود، رأی داد. با این حال، لایحه فعلی مجلس شامل مفاد لوازم آرایشی نمی شود و این موضوع را زیر سوال می برد که کدام سوارکاران زنده خواهند ماند.

وستین گفت: “ما به حمایت و همکاری با شرکای خود ادامه می دهیم تا این زبان را تا پایان سال جاری بگذر،م.”

یک گفتگوی ویدئویی کنار آتش بین وستین و رابرت کالیف، کمیسر سازمان غذا و داروی ایالات متحده، به این قانون پرداخت. “این همه در هوا است و ما منتظر آنچه کنگره قرار است انجام دهد. کالیف گفت: نزدیک است.

در طول مصاحبه، کالیف اولویت های خود را بیان کرد. «مردم باید بدانند چه ،ی محصولات تولید می کند و چه موادی در آنها وجود دارد. FDA باید توانایی یادآوری اجباری را در مواقعی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود، داشته باشد. “این به ما کمک می کند که یک فرآیند GMP، شیوه های تولید خوب داشته باشیم. زم، که استانداردی برای تولید یک محصول باکیفیت دارید و وقتی چیزی نیاز به بازرسی دارد، همیشه تنظیم را آسان‌تر می‌کند، ما مطمئن می‌شویم که به سوابق دسترسی داریم.»

کالیف با اشاره به مسائلی از آ،ژن‌ها در عطرها، آزمایش‌های حیو، و PFAS گفت که صنعت باید با این موضوعات کنار بیاید. کالیف همچنین خواستار توجه ویژه به چالش‌هایی شد که شرکت‌های کوچک‌تری که منابع لازم برای مق، با سیستم‌های نظارتی را ندارند، با آن روبرو هستند. ما باید رژیم متفاوتی برای فعالیت ،ب و کارهای کوچک داشته باشیم.»

بروس مهلمن، شریک در شرکت روابط ،تی مهلمان کاستگنتی روزن و توماس، گفت: «زمان برای تصویب این قانون، به ویژه در مورد سایر مسائل در مورد سند، در حال گذر است. ممکن است سخت باشد، اما امکان پذیر است.» مهلمن پیش بینی کرد که مشارکت گسترده ای برای انتخابات میان دوره ای و تعداد زیادی از چهره های جدید در سال آینده حضور داشته باشند.

پایداری در اولویت قرار داشت، به ویژه با مقرراتی که در سطح ایالتی نفوذ می کرد و می توانست به سایر ایالت ها سرایت کند. به ،وان مثال، کالیفرنیا در حال حذف نماد “فلش های تعقیب” روی بسته های پ،تیکی است، استناد به بر،ب ممکن است گمراه کننده باشد. همچنین پیچیدگی هایی در مورد موادی مانند PFAS و CBD وجود دارد.

هیئتی که توسط پاملا گیل-آلاباستر کهنه کار این صنعت مدیریت می‌شد، به جنبه‌های ESG و نیاز شرکت‌ها برای آماده‌سازی برای خطرات قانونی در این مسیر پرداخت. دن فلدمن از Covington & Burling گفت: «از بهترین شیوه‌های داوطلبانه به قانون‌گذاری مهاجرت می‌شود – خطرات شهرت در مقابل خطرات قانونی».

نیاز به جلوگیری از استفاده بیش از حد از پ،تیک و احتیاط نسبت به ادعاهای شستشوی سبز نیز در حال افزایش است. لورا کیم، شریک در Covington & Burling گفت: “مطمئن شوید که می تو،د ادعاهای سبز خود را ثابت کنید.”

بر اساس تحقیقات گروه NPD، با وجود پیچیدگی‌های ESG – و برخی صحبت‌ها درباره واکنش منفی ESG – مصرف‌کنندگان محصولات پایدارتری از برندهای آگاه اجتماعی می‌خواهند.

بین 34 درصد تا 44 درصد [of consumers] لاریسا جنسن، نایب رئیس، مشاور صنعتی در گروه NPD گفت: برای پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکت ها و برندها ارزش قائل هستند. مصرف‌کنندگان، به‌ویژه Gen Z، به سمت محصولات آرایشی قابل پر ، مجدد، مواد تمیز به‌ویژه در مراقبت از پوست (علاقه به «تمیز» 17 درصد به ازای هر NPD افزایش یافته است) و مارک‌هایی که از علل اجتماعی حمایت می‌کنند، گرایش دارند.

دسته مراقبت از مو، قلمروی حاصلخیز برای برندهای متعلق به سیاه‌پوستان است، که جنسن گفت، این برندها سریع‌ترین رشد را در این بخش دارند، که با پشتیب، گسترده ،ده‌فروش‌ها به دلیل تلاش برای ارائه محصولات برای همه مشتریان حمایت می‌شود.

Esi Eggelston Bracey، رئیس Unilever US و مدیر عامل Unilever Personal Care، NA، با حرکت‌های فراگیر در قفسه‌ها، بحثی را در مورد اهمیت تنوع برای تجارت و ،ت رهبری کرد.

این پانل شامل هبا محمود، مدیر ارشد فراگیری و تنوع در MITER Corp.، کتی ویلیامز، مدیر ارشد بازاریابی در Haleon US و حضور زوم توسط نماینده لیندا سانچز (D-کالیفرنیا)، اولین فرد لاتینی بود که در مجلس خدمت کرد. کمیسیون راه و روش و کمیسیون قضایی مجلس. او پیشرفت‌های ناشی از افزایش تعداد ،ن در کنگره مانند یک کارگروه برای اصلاح نابرابری‌ها از جمله نرخ بالاتر مرگ‌ومیر مادران برای ،ن سیاه‌پوست را که تقریباً سه برابر ،ن سفیدپوست است، نشان داد.

او با اشاره به تشابهات بین ،ت و تجارت، توضیح داد که داشتن نیروی کار متنوع که منع، کننده جمعیت باشد، مهم است. «اگر افرادی در سازمان خود نداشته باشید که شبیه مصرف کنندگان شما باشند، قرار نیست محصولات بعدی را که مصرف کنندگان شما می خواهند یا به آنها نیاز دارند ارائه دهید. سانچز گفت: آنها درک درستی از روند بازار ندارند.

اگلستون بریس که دومین جایزه سالانه مادام سی جی واکر برای تعالی در تنوع، برابری و شمول را دریافت کرد، گفت: رنگین پوستان 40 درصد از آمریکایی ها را تشکیل می دهند. او گفت: «از بین نقش‌هایی که بازی می‌کنم، قهرمان DE&I یکی از نقش‌هایی است که برایم ارزشمند است. ،ب و کار تنوع، بهترین ورزش تیمی است. همه ما را می گیرد ما روایت زیبایی را تغییر می دهیم.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/sustainability-safety-top-of-mind-،c-1235381324/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با