بنیانگذاران زن لاتین درباره شکستن موانع، گسترش یک تجارت و موارد دیگر بحث می کنند – WWD


برای پایان دادن به ماه میراث اسپ،ایی، DealmakeHers، یک جامعه فقط دعوت از مدیران زن با نفوذ، میزبان انجمن “تجلیل از اخلالگران لاتین” بود که توسط Daniela Pierre-Bravo از MSNBC و Maggie McGrath از Forbes مدیریت می شد.

در این انجمن، شش بنیانگذار لاتین، از جمله بنیانگذار Ceremonia بابا ریورا; یکی از بنیانگذاران Birdies بیانکا گیتس; بنیانگذار اج، مد آمریکای لاتین استف،ا لاکایو; بنیانگذار کورامیا دفنا میزراهی; بنیانگذار Wondermind د،لا پیرسون و بنیانگذار کویانا کارلا گالاردو، در مورد سفرهای حرفه ای مربوطه خود، چگونگی گسترش تجارت خود با وجود مواجهه با موانع بیشتر برای ورود و تامین مالی و مسیر ایجاد یک ا،یستم تجاری با افزایش برابری نژادی صحبت ،د.

در شروع بحث، پیر براوو با مک گراث درباره کتاب اخیراً منتشر شده خود، “دیگری” صحبت کرد، که هدف آن راهنمایی برای پیمایش در محل کار به ،وان یک زن رنگین پوست است و از تجربه خود پیر براوو در پیشرفت مطلع شد. حرفه او به ،وان یک مهاجر شیلیایی و دریافت کننده DACA که تجاوزات ،د و بی عدالتی را در محل کار تحمل کرده است.

«داستان من داستان بسیاری از ،ن جوان و سخت کوش است. پیر براوو گفت: هیچ ، نمی‌خواهد او را «دیگری» خطاب کنند، و افزود که یکی از مهم‌ترین درک‌های او تا به امروز این بوده است که در اوایل کارش به احساس نادرستی بی‌ارزش تسلیم شده و در لحظات مهم سکوت کرده است. او در محل کار به جای ابراز عقیده‌اش، نه تنها به خودش، بلکه به دیگر، که از پیشینه‌های مشابهی می‌آمدند، بدی می‌کرد.

پیر براوو گفت: “من متوجه شدم که این فقط به من مربوط نمی شود – توانایی من برای حضور در اتاق و گرفتن آن فضا و استفاده از صدایم مربوط به همه نسل های بعد از من است.”

این احساس توسط پانل سخنران تکرار شد و بسیاری از بنیانگذاران حاضر بر نقش مهمی که دست‌های کمک ،ن دیگر در کمک به آنها برای پیشرفت در حرفه خود ایفا کرده است، تأکید ،د.

گیتس قبل از تأسیس Birdies، چندین سال در فیس بوک در بازاریابی کار می کرد. او توضیح داد که چگونه وقتی به شرکت ملحق شد، خود را به شریل سندبرگ، مدیر عامل وقت شرکت معرفی کرد و در کمال تعجب گیتس، سندبرگ بلافاصله او را برای شام دعوت کرد.

“[Sandberg] گیتس گفت که این مهم،‌های شام ماهانه زیرزمینی را در خانه‌اش ایجاد کرده بود، جایی که از ،ن در سیلی، ولی دعوت می‌کرد تا با هم ارتباط برقرار کنند و گفتگو کنند. و یکی از ثمرات آن کار، یک شبکه حرفه‌ای بود که می‌توان از آن برای توسعه آینده استفاده کرد.

بابا ریورا

بابا ریورا

عکاسی جولی استاپن

ریورا نیز بر اهمیت توسعه روابط حمایتی با دیگر متخصصان زن تاکید کرد و افزود: «به نظر من داشتن روابط همتا و مربی جالب است، زیرا این روابط یک خیابان دوطرفه است. شاید برایم ناراحت کننده باشد که مربی ،ی باشم، اما دوست دارم م،ع و دوست ،ی باشم.»

«روی افراد کنارتان سرمایه گذاری کنید. اینها رهبران آینده هستند.

این دقیقاً همان کاری است که لاکایو انجام داد، پس از اینکه یک استاد دانشگاه به او گفت بعید است که بتواند به ،وان یک مهاجر نیکاراگوئه مجوز کار بگیرد، او به سردی با مجله ووگ تماس گرفت تا برای کارآموزی اقدام کند.

تقریباً 10 روز پس از تماس تلفنی گفته شده، لاکایو در اتوبوسی از بوستون به نیویورک بود تا کنسرت جدید خود را با انتشارات آغاز کند. اکنون که یکی از بنیانگذاران اج، مد آمریکای لاتین است، قصد دارد فرصت ها را برای طراحان و برندهای لاتین افزایش دهد و در عین حال استعدادها را در جامعه ارتقا دهد.

هنگامی که پیرسون دانشجوی کالج بود، خبرنامه خود را با نام The Newsette منتشر کرد. او به‌،وان تنها کارمند در آن زمان، هر روز صبح قبل از ک،‌های ساعت 10 صبح، روی خبرنامه کار می‌کرد و تا زم، که فارغ‌التحصیل شد، بیش از 100000 مش، جمع‌آوری کرد.

در اوایل سال جاری، او در کنار سلنا گومز و مندی تیفی، پلتفرم آمادگی ذهنی Wondermind را تأسیس کرد. Wondermind خبرنامه هایی را برای مش،ین ارسال می کند که شامل منابع سلامت روان و سلامتی، مقالات و موارد دیگر است.

پیرسون، که اکنون یکی از ثروتمندترین ،ن خودساخته در ایالات متحده است، به گفته فوربس، گفت: «ما ارزش پیش از عرضه 100 میلیون دلاری داشتیم.

ریورا که پدرش یک آرایشگر در شیلی بود و مانند بسیاری از رنگین پوستان که در مناطق عمدتاً سفیدپوست بزرگ شده بودند، همیشه از نظر هویت راحت نبود، توضیح داد که چگونه اکنون ،ب و کار خود را به ،وان وسیله ای برای به اشتراک گذاشتن این هویت با مردم به کار می گیرد. جهان

او گفت: “من تمام دوران کودکی ام را گذراندم که از فرهنگ خود فرار کردم و اکنون بزرگسالی ام را وقف احترام به آن، داشتن آن و به اشتراک گذاشتن آن با جهان می کنم، و مراسم پلتفرم من است.”

گالاردو، که یکی از بنیانگذاران برند لوازم جانبی Cuyana بود، گفت که یکی از کلیدهای موفقیت او تمرکز بر ساخت محصولات پرفروش، یک محصول در یک زمان بوده است.

گالاردو گفت: «ما همیشه به سودآوری به ،وان ستاره شمالی خود فکر کرده‌ایم. ما کالاهایی تولید می‌کنیم که با نرخ 90 درصد به فروش می‌رسند، بنابراین این سرمایه‌گذاری بزرگ در موجودی‌ها نداریم که بعداً مجبور به نقد ، و ضرر ، آن شویم.»

دفنا میزراهی

دفنا میزراهی

عکاسی جولی استاپن

دفنا میزراهی، که یکی از بنیانگذاران برند تکیلا Curamia بود، توضیح داد که چگونه از پیشینه و میراث آشپزی خود برای تأسیس شرکت خود استفاده کرده است، که به گفته او با آب و هوای فرهنگی حاکم بر برندهای تکیلا تحت حمایت افراد مشهور تضاد دارد.

من در اصل اهل جالیسکو، مکزیک هستم. ما پادشاهان تکیلا هستیم – تکیلا در آنجا متولد شد. ما در صنعتی تحت سلطه مردان توسط ،ن و ،ن تأسیس شده‌ایم [many recent tequila ،nds] از هالیوود آمده اند. این یک چالش بود، اما همچنین هیجان‌انگیز بود و ما به رشد خود ادامه می‌دهیم.»

بنیانگذاران همچنین به اهمیت مشارکت با سرمایه گذاران من، اشاره ،د – وظیفه ای که بنیانگذاران لاتین، سیاهپوست و زن بیشتر از سایر کارآفرینان با آن کار دشواری خواهند داشت.

سرمایه گذاران فرشته نقش فوق العاده مهمی در این زمینه داشتند [Ceremonia’s] ا،یستم، گفت: ریورا، و افزود که سرمایه گذاران فرشته می توانند به ویژه برای شرکت هایی مفید باشند که در مراحل ابتدایی نسبی خود هستند، زم، که صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر بزرگتر به سختی به دست می آیند.

این رویداد توسط بانک آمریکا، سهام پالادیوم و جی پی مورگان چیس حمایت مالی شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/latine-female-founders-discuss-breaking-barriers-1235390626/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با