Givaudan و Tmall سرویس ایجاد مشترک عطر با هوش مصنوعی را راه اندازی کردند – WWD


پاریس – Givaudan گفت که اولین سرویس ایجاد مش، عطر مبتنی بر هوش مصنوعی را با Tmall، پلتفرم مصرف‌کننده تجارت به ،ب‌وکار علی‌بابا، در چین راه‌اندازی کرده است.

این شرکت‌ها در اوایل ژوئن 2021 فاش ،د که در آنچه T-Lab نامیده می‌شود با هم همکاری کرده‌اند تا توسعه عطر را در مقایسه با 40 هفته سنتی به 4 هفته کاهش دهد و با توجه به فرصت‌های دیجیتالی سریع در چین.

در چین، جایی که عطر سال‌ها پس از انقلاب فرهنگی در دهه 60 محبوبیت نداشت، علاقه دوباره به عطر افزایش یافته است.

طبق آمار Statista، پیش‌بینی می‌شود فروش عطر در چین در سال جاری به 1.27 میلیارد دلار برسد و بین سال‌های 2022 تا 2026، نرخ رشد ،یبی سالانه این دسته 7.27 درصد پیش‌بینی می‌شود.

Givaudan در انتشاری روز جمعه گفت که “سرویس ایجاد مش، انسان و ماشین را با همکاری مرکز نوآوری Tmall راه اندازی کرده است که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است. [or TMIC]، مشتریان را قادر می سازد تا دید بویایی خود را با سرعت نمونه برداری بی نظیر در بازار منحصر به فرد تجارت الکترونیک چین درک کنند.

برای کمی بیش از دو سال، Givaudan و Tmall با هم کار کرده اند تا راه حل های عطر و قابلیت های تولید را با قابلیت های داده رفتار مصرف کننده T-Lab ،یب کنند.

Givaudan گفت: “Creatogether” از نسخه جدید به روز شده TLAB 2.0 با استفاده از داده های نقشه فرهنگ بویایی TMIC و دستیار عطر مبتنی بر هوش مصنوعی Givaudan، Carto استفاده می کند.

فرآیند حاصل به ،وان «تولید مش، عطر انسان و ماشین» توصیف شده است که تنها در پنج مرحله قابل دستیابی است.

Givaudan توضیح داد که آن‌ها شامل «مرحله ایده‌پردازی خلاق، از جمله تحقیق و تجزیه و تحلیل عمیق هستند. کاوش بصری بویایی؛ ایجاد مش، عطر دیجیتال با فناوری نمونه برداری فوری هوش مصنوعی؛ ارسال عطر تجاری سازی شده، و در نهایت، اعتبارسنجی محصول جدید، استراتژی راه اندازی و برنامه بازاریابی.

«مدل منحصربه‌فرد هم‌آفرینی ما به برندها اجازه می‌دهد تا عمیقاً در فرآیند تولید عطر مشارکت کنند. به لطف صفحه نمایش لمسی بصری، مشتریان می توانند به سرعت به بینایی بویایی خود پی ببرند. یالینگ لی، رئیس بخش عطر چین بزرگ و کره ج،ی در Givaudan، در بی،ه ای گفت: فرآیند تعاملی با همکاری نزدیک با عطرسازان ما انجام می شود و از آ،ین بینش داده های TMIC و ظرفیت های خلاقانه بی نهایت Carto بهره می برد.

گیواودان به کاوش عمیق تر در چین ادامه می دهد. به ،وان مثال، در ژوئیه 2021، گفت که این گروه در دور سرمایه گذاری سری A در Next Beauty China سرمایه گذاری کرده است، یک انکوباتور برای برندهای نوظهور عطر و زیبایی که بر گسترش در کشور متمرکز شده اند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/fragrance/givaudan-tmall-ai-powered-fragrance-co-creation-service-1235390224/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با