میشل لی به عنوان سفیر برند – WWD به RéVive می‌پیوندد


RéVive با میشل لی به ،وان آ،ین سفیر برند خود قرارداد امضا کرده است.

لی، یک مشاور برند که قبلا به ،وان معاون سرمقاله و انتشار در نتفلی، خدمت می کرد و قبل از آن، Allure را هدایت می کرد، در پست های وبلاگ، پست های پستی و محتوای رسانه های اجتماعی هر دو ماه با این برند همکاری خواهد کرد.

این به خوبی با مسیر لی، که به ،وان یک سازنده محتوا و مشاور برند دو برابر می شود، مطابقت دارد.

لی گفت: «اولین باری که صحبت کردیم، گفتم که تمایلی به پرداخت پول برای بازی و ایجاد حلقه‌های اینستاگرام ندارم – من به دنبال مشارکت واقعی هستم زیرا با مجموعه‌ای از مهارت‌ها آمده‌ام. «این فراتر از مشارکت در تولید محتوا است. من به ،وان ویراستار با دیدگاه متفاوتی به موضوعات می پردازم و ما یک خط ارتباطی عالی داریم، چه در مورد محصولات صحبت کنیم و چه در مورد افراد. من این را به ،وان یک مشارکت واقعی می بینم.»

این همکاری زم، انجام می شود که RéVive شبکه گسترده تری ایجاد می کند. همانطور که گزارش شده است، اوایل سال جاری یک سری پنجره های بازشو در بازارهای کلیدی نیز راه اندازی کرد. Elana Drell-Szyfer، مدیر اجرایی RéVive گفت: “ما متعهد به گسترش تعداد صداهایی هستیم که با نام تجاری صحبت می کنند و قدرت خود را افزایش می دهیم.” ما محدوده‌ای از حوزه‌هایی را که می‌خواهیم به آن‌ها گرایش پیدا کنیم، جمع‌آوری کرده‌ایم، و آنها با تخصص میشل مطابقت دارند… داشتن یک متخصص با دیدگاه متفاوت، زاویه جدیدی برای ما است.»

لی همچنین خاطرنشان کرد که اعتبار در مراقبت از پوست کلیدی است که چگونه برندها به طور موثر سر و صدا را در یک دسته شلوغ کاهش می دهند. او گفت: “RéVive به مدت 25 سال به ،وان یک پیشرو در علم وجود داشته است و خود این دسته کاملاً منفجر شده است.” “مراقبت از پوست همیشه گیج کننده بوده است، و این در حال تغییر است… در حال حاضر نیاز به منابع اطلاعاتی قابل اعتماد و معتبر وجود دارد.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/revive-signs-mic،e-lee-as-،nd-amb،ador-1235624739/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با