بنیانگذار Beautycounter، گرگ رنفرو، درباره تأثیر زیبایی پاک صحبت می کند – WWD


گرگ رنفرو از زیبایی شروع نکرد و موفقیت خود را دلیل آن برتری خارجی است.

او گفت: «برای وارد شدن به ،وان یک فرد خارجی در صنعت، کمی ساده لوح، اما همچنین کنجکاوی دارید که به شما این فرصت را می دهد تا وضعیت موجود را به چالش بکشید. این بخشی از میلیون‌ها دلیلی است که شرکت تا این حد موفق بوده است.»

رنفرو Beautycounter را در سال 2011 تاسیس کرد و ا،ریت سهام را در سال 2021 به گروه کارلایل فروخت، معامله ای که ارزش ،ب و کار را 1 میلیارد دلار برآورد کرد. برای او زمان‌بندی کلید موفقیت برند بود.

رنفرو در مورد ورود Beautycounter به بازار گفت: “زمان بسیار مهم است و زمان بندی ما درست بود.” ما به ،وان گروهی از افراد با تجربه در تجارت وارد شدیم، اما نه ،وماً در این صنعت، بنابراین همیشه سؤال می پرسیدیم.

ایمنی مواد و قابلیت ردیابی از مهمترین سوالاتی بود که بنیانگذاران مطرح ،د. مرزهای بعدی شامل بی طرفی کربن، پایداری با دستمزدهای کلان و منصفانه برای کارگران در هر مرحله از زنجیره تامین است.

زم، که Beautycounter را شروع کردم، می‌خواستم صنعت را تغییر دهم، زیرا می‌خواستم مواد شیمیایی سمی را از مراقبت شخصی، محصولات آرایشی و بهداشتی حذف کنم. به همین دلیل نام شرکت Beautycounter را گذاشتم که برخلاف وضعیت موجود بود.» “با عشق به مد و خانه و چیزهای دیگر، من از قدرت صنعت زیبایی قدرد، کردم، نه فقط از نظر درآمدهای مرتبط با آن، بلکه از نظر سلامتی، عاطفی و فیزیکی افراد.”

تاثیر این برند شامل قانون گذاری می شود. به ،وان مثال، در سال 2019، رنفرو در یک جلسه استماع کنگره در مورد اصلاح مقررات برای لوازم آرایش شهادت داد.

رنفرو با اشاره به قانون مقررات نوسازی لوازم آرایشی در سال 2022، که شامل دسترسی به سوابق شرکت های زیبایی به سازمان غذا و دارو می شود، گفت: «برای اولین بار از سال 1938، کنگره اقدامی انجام داد و در واقع قو،ن حاکم بر صنعت ما را تنظیم کرد. و همچنین ا،امات قوی برای گزارش رویدادهای نامطلوب.

ما پیشرفت قابل توجهی داشتیم، اما گفته شد، کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. ما تازه شروع کردیم به ،اش دادن سطح، و نه فقط در صنعت CPG. رنفرو گفت: صنعت در کل باید در قبال مواردی مانند منبع یابی اخلاقی و مسئولانه و بررسی ردپای کربن آنها پاسخگو باشد.

همه اینها نردبان موضع رنفرو است که دوام ،ب و کار و مسئولیت شرکتی می توانند دست به دست هم بدهند. او گفت: “،ب و کارهایی که خوب انجام می دهند نیز می توانند واقعاً خوب عمل کنند، آنها نیازی به انحصار متقابل ندارند.” «همانطور که در مورد گام‌های بعدی خود و آنچه ممکن است دنبال کنم فکر می‌کنم، می‌خواهم روی طرز فکر ما در مورد تجارت تمرکز کنم، که این است که این تجارت منحصر به انجام کار خوب برای جهان است. این مختص صنعت ما نیست، این تجارت در کل است.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/clean-beautys-evolution-gregg-renfrew-looks-back-1235621120/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با