خرید رژ لب جامد خرید از میان بیش از ۲۰ نوع رژ لب جامد متنوع روژه

رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. جالب است بدانید که خانم‌ها بطور متوسط در کل زندگی، 4 کیلوگرم رژ لب مصرف می‌کنند. 65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند.

  • این نوع از رژ لب برای افرادی که خواهان تنوع زیاد هستند مناسب است.
  • انواع رژ لب شامل رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب ماژیکی و رژلب پالتی می باشد.
  • قبل از استفاده از این رژ، حتما دور لبا هایتان را با باقیمانده کرم پودری که بر روی صورتتان استفاده کرده اید مشخص نمایید تا کانسپتی از پایان کار را در ذهنتان داشته باشید.
  • با توجه به حالت جامدش خانم‌ها نگران شکسته شدن شیشه قالب آن نیستند.

رژلب جامد ام ان دی از سری محصولات آرایشی همین برند است که در 24 رنگ متنوع تولید و عرضه می‌گردد. این محصول با وجود ترکیبات موثره، دارای بافتی نرم و سبک بوده که علاوه بر تغذیه لب‌ها به آن‌ها ظاهری جذاب داده و رطوبت پوست لب را حفظ می‌ند و از ترک خوردن پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند. رژ لب یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین لوازم آرایشی است که چهره را کاملا دگرگون می سازد. حتی افرادی که زیاد اهل آرایش کردن نیستند نیز اغلب مواقع رژ لبی در کیف خود دارند.

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L55

خرید رژ لب مایع به دلیل آشنایی همه خانم ها با این ماده اسان تر از چیزی است که فکر می کنید. با سبک آرایشی شما، لباس هایتان و حتی پوست صورتتان هماهنگ باشد. پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است. از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد.

رژ لب جامد مدل سیلکی شاین شماره 101 مای

رژلب‌ها شخصیت درونی شما را نشان می‌دهند و رنگ‌ها و بافت رژ لبی که استفاده می‌کنید ویژگی‌های فردی شما را نشان می‌دهد. انواع جامد این رنگدانه ها از این نوع بسیار رسمی تر و مناسب قرار های کاری یا مجالس رسمی می باشند. زیرا برق اضافه مدل های مایع، ممکن است در برخی فضا ها زننده و نا مناسب باشد. رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند.

انواع رژ لب شامل رژ لب جامد، رژ لب مایع، رژ لب مدادی، رژ لب ماژیکی و رژلب پالتی می باشد. زمانی که درباره آرایش و لوازم آرایشی صحبت می کنیم، بسیار هوشیارانه عمل کنید. هم چنین تنوع رژ لب های مخملی موجود در بازار، انتخاب را دشوار کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین مارک رژ لب مخملی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آسان تر تصمیم بگیرید. همچنین نحوه انتخاب صحیح و اصولی رنگ رژ را بیان کردیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

رژ لب مات یک محصول لب با رنگدانه بالا با روکشی مخملی و بدون براقیت است. برخلاف برق لب، این نوع رژ لب براق نیست و ظاهری چشمگیر و پوششی کامل به لب‌ها می‌دهد. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید. اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره! که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار