فلور قصد دارد مراقبت از موی پرستیژ را مختل کند – WWD


پاریس – فلورا، برند معتبر مراقبت از مو که مانند مراقبت از پوست ایجاد شده است، رویکردی کل نگر دارد که با مراقبت از پوست سر شروع می شود.

35 محصول تمیز و وگان این محدوده دارای فرمول‌هایی هستند که بیومیمتیک، سیال ،تی و بین نسلی هستند. اینها برای استفاده در درمان‌های چند مرحله‌ای مختلف، ساخته شده‌اند تا مانند صورت برای مو استفاده شوند.

نیکولینا کیسیچ مامیک، بنیانگذار فلورا، مدیر زیبایی باتجربه که در شرکت هایی مانند L’Oréal و در شهرهایی مانند پاریس، لندن و نیویورک کار کرده است، گفت: “این بازار امروز را مختل می کند.” ما به ،وان علم موی بیولوژیکی قرار داریم. مراقبت از پوست سر، مراقبت جدید از مو است، با استفاده از تجربیات حسی.

این برند با بر،ب “درمان پوست مولکولی برای مو” عرضه می شود.

Kisić Mamić اشاره کرد که بخش مو بیشتر بر روی رنگ ،، کوتاه ، و حالت دادن تمرکز دارد و محصولات مراقبت از مو به طور کلی برای پوشاندن مشکلات ایجاد می شوند. در حالی که مراقبت از پوست چند دسته است، او مراقبت از مو را بیشتر روی آرایشگری می‌داند.

کیسیچ مامیک گفت: «آرایشگرها هنرمندان آرایش مو هستند. من متوجه شدم که واقعاً شکافی در بازار برای محصولاتی وجود دارد که قادر به ارائه یک رویکرد درم، واقعی با درمان هستند. ما در یک ماموریت هستیم تا نحوه رفتار مردم با موهای خود را تغییر دهیم.»

او دارد وارد یک مقوله داغ می شود. بر اساس برآوردهای ارائه‌دهنده تحقیقات بازار Euromonitor International، مراقبت از مو پرستیژ، بعد از عطر پرستیژ، دومین بخش زیبایی است که سریع‌تر رشد می‌کند، با هر یک از آنها بین سال‌های 2021 تا 2022 به ترتیب 23.3 درصد و 13.6 درصد افزایش یافته است.

فلورا که در سطح ریشه و سلولی کار می کند، به تازگی اولین تجربه ،ده فروشی خود را در فروشگاه بزرگ La Samaritaine پاریس راه اندازی کرده است.

کیسیچ مامیک، اهل کرواسی، در دنیای آرایشگری بزرگ شد – با خانواده‌اش به مدت 45 سال در این تجارت. هدف مدیر اجرایی با فلورا این است که به افراد روتین های شخصی و جامع ارائه دهد که دارای ،اصر حسی و علمی است و هم روی پوست سر که دارای میکروبیوم فوق العاده حساس است و هم روی مو موثر است.

کیسیچ مامیک، که در حین ایجاد روش “اسپا مو” خود با هتل های مجلل مشورت کرد، می خواهد الگوی جدیدی را با فلورا ایجاد کند.

این برند تحقیقات و توسعه و تولید خود را در فرانسه دارد.

فلورا از قبل در مکان هایی مانند Joali Maldives، Joali Being و آبگرم Cheval Blanc Courchevel و همچنین در سه مکان کرواسی راه اندازی شد.

فلورا از 18 سال تحقیق علمی استفاده می کند و دو مجتمع ثبت اختراع – FP5 Biome و FMP10 – ایجاد کرده است که به طور خاص برای پوست سر ساخته شده اند. اینها به منظور بازگرداندن تعادل میکروبیوم و بازسازی بادوام فیبرهای مو هستند.

فرمول های فلورا به سه دسته ت،یم می شوند و محصولات را می توان به تنهایی یا پشت سر هم استفاده کرد. هر فرمول شامل کمپل، های ثبت شده و همچنین مواد فعال خالصی است که از منشاء کنترل شده سرچشمه می گیرد، که در عین حمایت علمی، تمیز و مشتق از طبیعت هستند.

مرحله اول پروتکل فلورا شامل پا،ازی و سم زدایی پوست سر با حذف ناخالصی ها، بازگرداندن pH و متعادل ، مجدد میکروبیوم است. فلورا برای این کار دو اسکراب و ماسک سم زدایی پوست سر و مو و دو شامپو دارد.

مرحله دوم شامل درمان و مراقبت از پوست سر است. چهار سرم – از جمله سرم شماره 1 تعادل پوست سر، با پروبیوتیک ها و زیست فعال های دریایی – دارای خواص بازسازی و ضد پیری برای کمک به تعادل مجدد میکروبیوم، تحریک تولید کلاژن و رشد مو هستند.

در مرحله دوم، با محصولات فلورا به ،وان پرکننده با آ،ین نسل از مواد فعال بیومیمتیک، به طور خاص به مو توجه می شود. دو فی، وجود دارد، از جمله فی، شماره 10 هیالورونیک اسید، که گفته می شود موها را حجیم می کند تا آنها را حجیم تر، هیدراته تر، انعطاف پذیرتر و براق تر کند. این مرحله همچنین دارای یک ماسک و دو حالت دهنده است.

شش تقویت کننده مواد فعال خالص، مانند اسید هیالورونیک، اسیدهای آمینه و لیپوپپتیدها، برای افزایش ده برابری فعالیت هر فرمول فلورا برای تشریفات سفارشی و بی نهایت قابل سفارشی سازی محصول ارائه شده اند.

مرحله سوم در مورد تقویت و محافظت است، از جمله یک جزء بویایی، با خط Miracle که شامل پپتیدهای بیومیمتیک است. سرم ترمیم کننده معجزه برای بازسازی و ترمیم الیاف مو در داخل و محافظت از آنها از خارج ساخته شده است.

به ،وان بخشی دیگر از این مرحله، مجموعه‌ای از مه‌ها و روغن‌های معطر مو وجود دارد که با یک عطرساز داخلی، Clémence Besse ،یب شده‌اند.

Kisić Mamić گفت: “ما تنها برند مراقبت از موی ممتاز در جهان هستیم که بینی خود را داریم.” من می‌خواستم این تجربه حسی، اغراق و رویکرد کل نگر را ارائه دهم.»

شش روغن معطر معجزه همراه با امگا برای تغذیه و محافظت از موها و در عین حال درخشندگی آن ها وجود دارد. این خط همچنین شامل چهار میراکل مو میست.

قیمت محصولات فلورا از 48 یورو تا 98 یورو متغیر است.

کیسیچ مامیک در مورد پیش‌بینی فروش صحبت نمی‌کند، اما منابع صنعتی ،ن می‌زنند که فلورا در اولین سال عرضه خود بیش از 1 میلیون یورو درآمد داشته باشد.

اسپا مو فلورا در استودیوی موی La Samaritaine در طبقه منهای یک قرار دارد. درمان ها با یک تجربه بویایی شروع می شوند، شش عطر این برند را که با تم جزیره ای هستند آزمایش می کنند و عطر مورد علاقه را انتخاب می کنند که تبدیل به رایحه مورد استفاده در طول سرویس می شود.

فلور در لا سامریتن

پس از آن یک تشخیص میکرو دوربین و پر ، یک پرسشنامه مختصر انجام می شود. ماساژ سر انجام می‌شود، سپس از شانه کوارتز استفاده می‌شود، و سپس نسخه‌ای برای محصولات سفارشی، از جمله تقویت‌کننده‌هایی که با بخار از Hair Spa Mist II، فناوری ژاپن، فعال می‌شوند، استفاده می‌شود.

ماساژ سر در سراسر پروتکل ها پاشیده می شود، که ،یبی از تکنیک های ماساژ از سراسر جهان است، و خشک ، با سشوار درمان ها را کامل می کند.

پیشنهاد می شود سم زدایی عمیق پوست سر و درمان مو، که 30 دقیقه طول می کشد و برای 115 یورو تا 150 یورو است. درمان 40 دقیقه ای پروکلاژن مو و پوست سر که 115 یورو تا 180 یورو است و درمان 40 دقیقه ای مو و پوست سر با سلول های بنیادی نیز 115 تا 180 یورو است.

یک درمان سفارشی می تواند بین 15 تا 50 دقیقه طول بکشد و قیمت آن از 60 یورو تا 250 یورو است، در حالی که درمان سریع 10 دقیقه ای از 40 یورو تا 60 یورو است.

میراکل بلودری بار فلورا در 9 شهر از جمله سائوپائولو، نیویورک و شانگهای یافت می شود و 9 سبک را ارائه می دهد.

این برند تازه راه اندازی خود را آغاز کرده است.

کیسیچ مامیچ توضیح داد: «در آینده، توزیع ما استراحتگاه‌های مجلل، استراحتگاه‌های سلامتی، کلینیک‌های ضد پیری، فروشگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌های زیبایی، عطرسازی‌ها و فروشگاه‌های مفهومی خواهد بود.

فلورا به طور مستقل مالکیت دارد، اما او به دنبال سرمایه گذار است.

کیسیچ مامیچ گفت: «به خصوص زم، که قرار است وارد بازار آمریکا شویم که برای سال 2024 برنامه ریزی شده است.

برای بازارهای اروپایی و آسیایی نیز توسعه برنامه ریزی شده است.

او گفت: “این بسیار منحصر به فرد است، ما می خواهیم جهان را فتح کنیم.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/hair/flora-aims-disrupt-prestige-hair-care-1235449025/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با