کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت + نکات اصلی

استفاده از سایه ی کرمی مسی رنگ، روی تمام پلک و در گوشه های چشم به چشم های سبز رنگ شما جلوه ی بیشتری می دهد. در آخر یک خط چشم باریک کشیده و قسمت انتهایی آن را کمی ضخیم تر کنید. برای اینکه چشم ها گردتر دیده شود ، دورتادور این خط را سایه تیره بزنید. روی قسمتی از پلک که زیر قرار گرفته یک سایه تیره بزنید. برای فرم دادن به پلک ، سایه را قسمت بیرونی به سمت میانه چشم مخلوط کنید.

با این مدل آرایش به راحتی می‌توانید با انواع لباسهای رنگی آرایش صورت خود را ست کنید. چشمها در این سبک آرایشی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و با استفاده از سایه‌های روشن و مژه‌های بلند آرایش می‌شوند. اولین موردی که درآرایش لبباید به آن توجه کنید، تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوستتان است. اگر پوست روشنی دارید بهتر است تا از رژ لب های صورتی، هلویی، مسی، بنفش، آجری و… برای پوست های معمولی و گندمی می توان از رژ لب های شرابی، کالباسی، ارغوانی، نارنجی و بژ استفاده کرد.

  • در موقعیت هایی مانند جشن، میهمانی با دوستان یا همکاران، عروسی، نامزدی و بسیاری از موارد دیگر، بانوان به آرایش شب نیاز خواهند داشت.
  • ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.
  • فیکساتور یا پودر فیکس برای تثبیت کردن آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دوام آن را بیشتر می‌کند.
  • بعد از زدن سایه می توانید با کمک مدل خط چشم ساده و زیبایی حالت و فرم چشم های خود را تغییر دهید.
  • اگر فکر می کنید نکات و ترفندهای فوق در مورد آرایش عروس در طول روز عروسی برای شما بسیار طاقت فرسا و وقت گیر است، می توانید با یک آرایشگر حرفه ای عروس مشورت کنید.

اگر به خط چشم علاقه دارید، پس از زدن سایه می توانید خط چشم را در امتداد خط مژه بکشید. این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. سایه چشم را با توجه به رنگ چشم می توانید انتخاب نمایید. البته انتخاب سایه چشم به عوامل دیگر مثل نوع چشم نیز بستگی دارد؛ برای مثال،‌ برای چشم های بیرون زده و بزرگ توصیه می کنیم سایه چشم اسموکی بزنید. آرایش صورت یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر زیبایی، پای سلامت پوست و چشم هایتان در میان است. اگر تمایل دارید تا قانون ها و باید و نبایدهای آرایش کردن را از صفر تا صد فرا بگیرید، به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند. شما می‌توانید برای کانتورینگ بهتر و محو بهتر از براش میکاپ برای دستگاه فیس براش خود استفاده کنید. براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود. استفاده زیاد از کانسیلر بر روی گودی زیر چشم باعث می‌شود شما مسن‌تر به نظر برسید.

اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید. این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید. با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد.

رنگ موی بژ را با این فرمول‌های ساده بسازید

در این مرحله از آموزش آرایش صورت باید لب‌های‌تان را آماده کنید. برای آماده سازی لب‌ها از مسواک مرطوب یا اسکراب‌های لب خانگی (مانند عسل و شکر قهوه‌ای) استفاده کنید تا لایه‌های اضافی لب برداشته شده و لب‌ها نرم‌تر شوند. استفاده از بالم لب هم باعث می‌شود که در طول روز لب‌ها نرم بمانند و خشک یا پوسته پوسته نشوند. در نهایت از پرایمر لب استفاده کنید تا ماندگاری رژلب روی لب‌های‌تان بیشتر شود.

انواع رژ گونه

در ترتیب صحیح آرایش صورت، نخستین گام، زیرسازی آرایش صورت است. شاید این سؤال در ذهنتان باشد که زیرسازی آرایش صورت برای چیست؟‌ زیرسازی آرایش صورت کمک می کند، کرم پودر به خوبی و صاف و یکدست روی صورت قرار بگیرد. همچنین، منافذ باز بسته شود و پوست پس از زدن کرم پودر به شکل پرتقالی درنیاید. درادامه، مراحل زیرسازی آرایش صورت را به طور حرفه ای بررسی می کنیم. اما این لاین از لوازم آرایشی انواع مختلف و متفاوتی دارد که در طیف رنگی متفاوت و شکل و جنس متنوع به بازار عرضه می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

خوابیدن با آرایش

بانوان عزیز برای یک روز عادی و یا برای یک مکان خاص دراماتیک از این سبک بهره میگیرند. آرایش مات به شما این امکان را میدهد تا با به کارگیری رنگ های تند، بدون از بین بردن ظاهر طبیعی چهره تان، ایده آل شوید. در این سبک آرایش صورت از ابزار ایربراش استفاده میشود؛ که باعث ماندگاری بیشتر میکاپ است. برای بدست آوردن یک ظاهر خاص، عکاس باید شخصیت و ظاهری که میخواهد داشته باشد را با آرایشگر در میان بگذارد. مدل میکاپ برای مدل عکاسی ، معمولا برای مشتریان عکاسی، آرتیست های هنری و بازیگرها کاربرد دارد و سبک میکاپ با مدل عکاسی نامیده میشود. هنرمندان حرفه ای در این زمینه، با حفظ تکنیک های قدیمی این سبک و در عین حال افزودن روش های مدرن و رنگارنگ، مدل کلاسیک را کامل تر کرده اند.

اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود. بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. پاک‌سازی پوست و استفاده از ماسک قبل از آرایش باعث می‌شود که آرایش جلوه خوب و طبیعی روی پوست داشته باشد. بعد از تمیز کردن و پاک‌سازی صورت باید از مرطوب‌کننده و ضد آفتاب استفاده کنید.