محیط زیست در سال 2022 – وعده ها، وعده ها


نیمه اول در شش ماه اول سال، ما شاهد تعیین اه، بیشتر و بیشتری بودیم: داگ، اه، جه، ESG خود را منتشر کرد، Yatsen چین اولین گزارش ESG خود را منتشر کرد و کریستین دیور استراتژی اکو خود را رونمایی کرد، در حالی که برنامه های پایداری موجود گسترش یا گسترش یافت – Procter & گمبل اه، احیای آب را به وظایف خود اضافه کرد و یونیلور ابتکار عمل Transform خود را برای مثال تا سال 2025 گسترش داد و شرکت های استی لادر متعهد به استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی شدند.

اگر آب و هوای شدیدتر و شدیدتری را ندیده بودیم، می‌توانستیم برای لحظه‌ای احساس دلگرمی در آنجا ببخشیم.

اما در حالی که بدون شک نیت ها خیر بود، آیا واقعیت به اندازه ایده آل عالی است؟ نگر،‌های مربوط به شستشوی سبز اخیراً تشدید شده است و 79 درصد از ،یداران به ادعاهای پایداری برندها مشکوک هستند – در برخی موارد به درستی. گرتا تونبرگ، جنگجوی اکو، حتی COP27 را به ،وان یک رویداد انبوه شستشوی سبز نامید. در این زمینه، چه امیدی برای جلب اعتماد سرمایه داری وجود دارد؟

درست است که تولیدکنندگان در حال کار بر روی راه حلی هستند که به ،یداران کمک می کند تا وعده های متعددی را که وجود دارد را غربال کنند. یک امتیاز زیست محیطی طراحی شده برای کمک به مصرف کنندگان در جهت یابی به تعهدات پایداری در حال کار است و نمونه اولیه برای پایان سال هدف گذاری شده است.

نیمه دوم اما با واکنش شدید – و به یاد داشته باشیم که امسال سالی بود که سوپ به سمت نقاشی ون گوگ پرتاب شد و سازمان‌های غیر،تی به انتخاب مجدد رئیس هیئت مدیره P&G حمله ،د – به نظر می‌رسد زیبایی در یک ضرب الاجل جدید است، و این چنین نخواهد بود. تنظیم می شود

حداقل، اگر اتحادیه اروپا کاری با آن داشته باشد، خیر. پیشنهاد می‌کند پس از شستشوی محصولات سمی آنها از فاضلاب، هزینه‌ای از تولیدکنندگان مراقبت‌های شخصی «آلاینده» برای تصفیه فاضلاب لازم دریافت شود. ممکن است فقط زمان لازم باشد که تنظیم‌کننده‌ها در همه زمینه‌ها – تولید، مواد تشکیل دهنده، بسته‌بندی – وارد عمل شوند. تغییر تمرکز بر روی مصرف کننده، مدت زیادی شستشو نمی دهد.

البته، داستان بزرگ در نیمه دوم سال، بحران انرژی فزاینده ای بود که تلاش برای دستیابی به انرژی پاک را برانگیخت. Chanel حتی هدف اوراق تجدیدپذیر موقت اوراق قرضه پایدار خود را به نقل از “شرایط دشوار در بازارهای خاص” نادیده گرفت. در همین حال، برند لو، لویی ویتون اعلام کرد که چراغ‌ها را در مواقعی که به آن‌ها نیازی نباشد، خاموش می‌کند. با چنین ابتکارات زیست محیطی پیشرفته ای روی میز، آن ،س های قطبی باید احساس راحتی کنند.

بعد چه می شود؟ در حالی که ناامید شدن می تواند آسان باشد، خبر خوب این است که برخی از شرکت ها مسئولیت خود را در قبال محیط زیست آنقدر جدی می گیرند که به سیاره زمین یک صندلی در میز تصمیم گیری داده اند. بله، Faith in Nature اولین شرکت در جهان بود که Nature را به عضویت هیئت مدیره خود منصوب کرد و علاوه بر این، روند قانونی را منبع باز کرد تا به دیگران کمک کند تا از رهبری خود پیروی کنند. اکنون ما فقط به پول نیاز داریم – با راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری تأثیرگذار L Catterton، آیا سال 2023 می تواند تغییر واقعی مورد نیاز ما را ایجاد کند؟


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/environment-in-2022-promises-promises/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با