عاطی ماتیک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد. این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد.

  • رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد.
  • ارز matic از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده می‌کند که باعث افزایش امنیت آن شده است.
  • غالبا توسعه دهندگان و پروژه ها در پی ایجاد راه حل های مقیاس بندی خود در اکوسیستم اتریوم هستند.
  • ارز ماتیک روی بسترهای ERC-20 و , Polygon,BEP-20, Solana راه اندازی شده و به ترتیب کیف پول های زیر بهترین کیف پول برای نگهداری آن است.
  • صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد ۰.۲ درصد، مناسب‌ترین گزینه برای خرید این رمز ارز محسوب می‌شود.

برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل فروش ارز را طی کنید . چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد. صرافی ارزپایا © ۲۰۲۲ – تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزپایا است.

matic

Atomic Walletاین کیف پول از بیش از ۵۰۰ کوین و توکن مختلف اعم از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ماتیک و غیره را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول تمام توکن‌های موجود درشبکه ERC20را تحت پوشش خود قرار داده است. علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است.

آینده ارز دیجیتال پالیگان یا همان ماتیک (Matic) چگونه است؟

این توکن از آن زمان تا حدودی ارزش خود را از دست داده است و از ۲٫۱۳ در ۲۸ اکتبر به ۱٫۵۸ دلار رسیده است. فروش و خرید اکسی اینفینیتی امکان خرید و فروش ارز بازی آکسی اینفینیتی با نام انگلیسی AXS در اوکی اکسچنج به آسانی و راحتی هر چه تمام تر وجود دارد. شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید. علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید.

قیمت ماتیک (ماتیک سابق)

برای ثبت نام در صرافی پینگی یک ایمیل معتبر یا شماره موبایل خود را وارد کنید. ی بنده خدایی هم چند ماه پیش رو اتریوم 1700 قرار بود سنگین خرید کنه،البته اون موقع 3500 بود ،به هر حال مواظب باشید. در صورت وقوع کلاهبرداری یا فریب، ارزدیجیتال این حق را دارد که از مراجع قضایی پیگیری کند یا با این نهادها همکاری داشته باشد. دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود. انتشار هرگونه دیدگاه غیراقتصادی، تبلیغ سایت، تبلیغ صفحات شبکه‌های اجتماعی، قراردادن اطلاعات تماس و لینک‌های نامرتبط غیرمجاز است. (از فرانسوی ، اِ) (مخفف از کسمتیک فرانسوی ) ماده ٔسرخ که زنان به لب مالند.

فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد. برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید. به‌طورکلی پیش از هر خرید درباره صرافی ارائه‌دهنده خدمات تحقیقات خود را کامل کنید. تعداد واحدهای در گردش پالیگان MATIC هم اکنون 8,868,740,690 واحد است این یعنی چه تعداد واحد MATIC در بازار و در دست مردم گردش می‌کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار