ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار

Atomic Walletاین کیف پول از بیش از ۵۰۰ کوین و توکن مختلف اعم از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ماتیک و غیره را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول تمام توکن‌های موجود درشبکه ERC20را تحت پوشش خود قرار داده است. علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است.

  • پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید .
  • از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید.
  • به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند.
  • این توکن را نمی‌توان از طریق ماین کردن به دست‌آورد و فقط باید آن را از طریق صرافی ایرانی ارز دیجیتال خریداری نمود.
  • صرافی های خارجی علاوه بر امنیت و اعتبار بیشتر، این مزیت را نیز نسبت به سایت های ایرانی دارند که معامله در آنها بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند انجام شود.

نکته مهمی که در این بخش باید به آن اشاره شود، این است که توکن‌های رمز ارز متیک به صورت ماهانه ارائه و عرضه می‌شوند. ناگفته نماند که میزان عرضه کل ارز متیک هم برابر با ۱۰ میلیارد MATIC است که برابر با محدودیت عرضه آن خواهد بود. آن دسته از افراد و سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند، بخشی از جامعه اعتبارسنجی این شبکه باشند، قادر خواهند بود که توکن متیک خود را به دیگر اعتبارسنج‌ها واگذار کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر همه سیستم‌های امنیتی موجود در پالی گان، مکانیزم‌های تقلب‌زدایی، سیستم بازرسی دقیق و سیستم ۲ لایه این شبکه به تأمین امنیت آن منجر خواهند شد. ارز متیک باعث می‌شود که شبکه‌های مختلف بلاک چین با شبکه اتریوم سازگار و هماهنگ شوند.

فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید. آدرس دریافت شما باید مربوط به شبکه ای باشد که انتخاب نموده اید.مسئولیت ارسال روی شبکه نادرست بر عهده خریدار میباشد. در حال حاضر باید صبر کنید ببینید بیت کوین تا چند ریزش خواهد کرد و در کف های پائینی بخرید. نظر تحلیلگران در مورد آینده dydx در این مطلب در مورد پیش‌بینی قیمت dYdX برای سال‌های 2022، 2025 و 2030 بحث خواهیم کردو از نظر قیمتی آن… قیمت ماتیک تحت تاثیر هیچ ارگان خواص و دولت نیست و توسط عرضه و تقاضا مشخص میگردد.

مشخصات و قیمت لحظه ای پالیگان (MATIC)

در واقع Polygon چند زنجیره دیگر را در کنار زنجیره اصلی اتریوم اجرا می‌کند. از توکن‌های پالیگان برای پرداخت کارمزد تراکنش‌های این شبکه و همچنین برای تایید تراکنش‌های آن از روش اثبات سهام استفاده می‌شود. این برنامه ها به راحتی می توانند مقیاس بندی شوند و به طور یکپارچه با یکدیگر تعامل داشته باشند. ارزپایا یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 1396 تاسیس شده و با راه اندازی یک سیستم یکپارچه با امنیت بالا، امکان فروش و خرید ارز دیجیتال را برای کاربران خود مهیا کرده است.

این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ‌کدام از تحلیل‌های موجود برای ارزهای دیجیتال، قطعیت ندارند ونباید صرفا بر مبنای تحلیل‌ها سرمایه‌ گذاری کنید. بازار ارزهای دیجیتال بازاری پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است؛ بنابراین برای خرید متیک در این بازار جانب احتیاط را رعایت کرده و از اصول مدیریت سرمایه برای کاهش ریسک معاملات خود استفاده کنید. ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند. تأییدکننده‌های MATIC باید این توکن را استیک کنند تا با ایجاد هر بلاک، پاداش آن را بگیرند. این توکن همچنین به دارندگان خود امکان شرکت در برنامه‌های حاکمیتی را هم می‌دهد تا در بهبود شبکه و تعیین بودجه در آن تصمیم‌گیری کنند.

بررسی عملکرد پلتفرم پالی گان Polygon

همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های ماتیک مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند. رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است. برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. نام اولیه پلتفرم پالیگان، ماتیک نتورک بود و امروزه نیز ارز دیجیتال بومی این پلتفرم با نام ارز دیجیتال ماتیک نتورک یا متیک نتورک شناخته می‌ شود. این پلتفرم در سال ۲۰۱۷ و در هند و توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal و Anurag Arjun ایجاد شد. این سه نفر، به ‌عنوان اولین میلیاردرهای هندی ارزهای دیجیتال نیز شناخته می‌ شوند.

خرید ارز دیجیتال ماتیک

Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود. همچنین متصل شدن به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS را با استفاده از کابل OTG و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار