شش رایحه مراکش – WWD


لندن – بوی مراکش.

برند مراقبت از پوست Whind با اضافه ، عطرهای خوب به فهرست خود با شش رایحه، دسته زیبایی خود را گسترش داده است.

من نمی دانستم که به شش عطر نیاز دارم. من قصد داشتم فقط یکی بسازم، اما به من گفتند که در تجارت عطر، سلیقه ها متفاوت است. برخی افراد مرکبات، گل رز و عود را دوست دارند. هند سبتی، بنیانگذار Whind، در خلال تعطیلات بهاری فرزندش از مراکش تلفنی به Beauty Inc گفت: یک مجموعه اولیه باید داستان کامل را بیان کند، به خصوص زم، که شما از مک، مانند مراکش الهام می گیرید.

او از راجر اشمید کهنه کار زیبایی و ژروم اپینت عطرساز فرانسوی کمک گرفت تا این شش رایحه را تولید کند که شامل Néroli Bronzé، Rose Zaffron، Lalla La Rose، Oud Davana، Pomello Mint Tea Leaves و Amber Tangerine می شود.

سبتی می خواست با نت های موجود در عطرها به سرزمین مادری اش ادای احترام کند. نت هایی که او استفاده می کند شامل پوست پرتقال، پوملو، هل از شمال آفریقا در Néroli Bronzé است. آگاروود، کهربا ترد، دانه و،ل در زعفران رز و قهوه، دوانا، گلبرگ یاس با زعفران، پسته و فلفل سیاه در عود دوانا.

او در دو سال گذشته عود داوانا را به ،وان راهی برای آزمایش موفقیت آن در حین توسعه محصولات پوشیده است.

عرضه عطرهای Whind و همچنین مراقبت از پوست پادزهر گام صنعت زیبایی به سمت مینیمالیسم بود.

هند سبتی، بنیانگذار Whind.

هند سبتی، بنیانگذار Whind.

با حسن نیت از Whind

«من چیزی می‌خواهم که عملکرد فوق‌العاده بالا و در عین حال لذت فوق‌العاده داشته باشد. من هیچ مصالحه ای در مورد یکی یا دیگری نمی خواهم. ما به گرمای بیشتر و کمی ثبات در زیبایی نیاز داریم – گاهی اوقات آنقدر از بین رفته است که ما این انحطاط و لذت را از دست داده ایم.” یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد رشد.

Whind بخشی از Waldencast Ventures، یک شرکت هلدینگ و صندوق سرمایه‌گذاری است که «مارک‌های زیبایی و سلامتی را در مراحل اولیه رشد و تسریع می‌بخشد».

این شرکت Milk and Obagi را در سال 2021 در قراردادی به ارزش 1.2 میلیارد دلار ،یداری کرد. پرونده های نظارتی نشان داد که درآمد خالص میلک در سال 2021 حدود 47 میلیون دلار بود که از 40 میلیون دلار در سال 2020 بیشتر بود.

ماموریت سبتی در این شرکت ایجاد، به دست آوردن و مقیاس‌بندی برندهای زیبایی است که «مصرف‌محور، هدف‌محور» با رشد بالا هستند، کاری که او در Whind انجام می‌دهد.

عطرهای Whind با قیمت 200 دلار به تدریج در سطح بین المللی عرضه می شوند، اما برای اولین بار چند هفته پیش در دبی، امارات متحده ،ی عرضه شد و 25 درصد از موجودی آن قبل از عرضه رسمی فروخته شد و دومین تولید در راه است. .

من نمی توانم بگویم که این یک برند مراکشی و ، الاصل است بدون اینکه ابتدا در منطقه راه اندازی شود. سبتی گفت: من می‌خواستم یک سنگر برای این برند در خاورمیانه بسازم و در عین حال در ایالات متحده و بریت،ا نیز حضور داشته باشم.

“اما آنجا [in the Middle East] این به این دلیل است که مردم چقدر سریع خودشان را در برندها می شناسند و این بدان م،است که من مجبور شدم کمتر آن را توضیح دهم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/whind-six-scents-of-morocco-1235610698/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با