سه بنیانگذار زیبایی که تجارت را دوباره تعریف می کنند – WWD


بنیانگذاران برند Indie وضعیت موجود را به چالش می کشند.

دوریان موریس، مدیر اجرایی و بنیانگذار Undefined Beauty، می‌گوید: «من از خط بر،ب «من محصولاتم را دوست دارم، چقدر مردمم را دوست دارم، غیرسمی» استفاده می‌کنم، که نشانه‌ای است برای احاطه ، خود با رهبران و ،ب‌وکارهای آگاه. “زیرا آنجاست که می تو،د تغییر ایجاد کنید.”

فیونا کو چان، مدیر عامل و بنیانگذار Youthforia، و ،لی تورنتون، زیبایی‌شناس و بنیانگذار Klur، به موریس در انجمن LAB WWD در لس آنجلس پیوستند. آنها با مونیکا آرناودو، مدیر بازرگ، Ulta Beauty، صحبت ،د، که به این موضوع پرداخت که چگونه هر بنیانگذار صنعت زیبایی را بازتعریف می کند.

تورنتون گفت: “من به تنهایی زیبایی را دوباره تعریف نمی کنم.” زم، که بتوانم به مشتریان خود الهام بخشم و به آنها آموزش بدهم که اعتماد به نفس داشته باشند، آنها زیبایی را بر اساس شرایط خود تعریف خواهند کرد. این از برندها نمی آید، بلکه از طرف مصرف کننده می آید.»

موریس فراگیر بودن را مطرح کرد و نه فقط از نظر رنگ پوست، بلکه تفکر گسترده‌تر. او گفت: “این در مورد فراگیری اقتصادی از لحاظ اطمینان از مقرون به صرفه بودن محصولات است، زیرا افراد زیادی هستند که می خواهند برای پوست خود بهتر عمل کنند، اما نمی توانند آن را بپردازند.” «شامل سنی نیز وجود دارد. این طرز فکر در مورد پیری برازنده و به حرکت درآوردن و توانمندسازی افراد از طریق آن لنز وجود دارد.

در حالی که موقعیت هر برند متفاوت است، شباهت‌های فراو، نیز وجود دارد. هر کدام به تازگی وارد ،ده فروشی شده اند. Youthforia اکنون در Ulta است، Undefined Beauty علاوه بر CVS و Target، در Ulta نیز حضور دارد، در حالی که Klur در Credo است. هدایت ،ب و کار ما به Ulta به م،ای تغییر ساختار سازم، ما است. کو چان گفت: این به م،ای استفاده از یک استراتژی بازاریابی همه‌کانالی کامل است. و برای من، این به م،ای ایجاد محتوای زیادی خاص برای Ulta است. ما بخشی از برنامه Sparked آنها هستیم، که برای برندهای نوظهور است و آنها شرکای خوبی بوده اند که ما از یک کاملا دیجیتالی در حال گذار هستیم. [direct-to-consumer] نام تجاری و رفتن به ،ده فروشی کامل.»

برای این منظور، Klur تصمیم گرفت فوراً به تمام 200 درهای Credo نپرد. تورنتون گفت: “من سعی می کنم با سرعت مصرف کننده خود رشد کنم.” بنابراین اگر مشتریان DM یا ایمیل ارسال می کنند و من می شنوم که ما به یک ، روز نیاز داریم، شما یک ، روز دریافت خواهید کرد. Credo به ما این امکان را داده است که به گونه ای عرضه کنیم که نام تجاری قابل تشخیص باشد. در حال دریافت حمایتی است که نیاز دارد. اما همچنین، از آنجایی که من به شدت تحت تأثیر سوابق خود به ،وان یک زیبایی شناس هستم، می توانم از نظر فیزیکی وارد فروشگاه ها شوم، می توانم در سراسر کشور پرواز کنم، با کارمند فروش ملاقات کنم، دست بدهم، و آموزش و رویدادها را انجام دهم. من شخصا نمی توانستم فعلا اولتا انجام دهم. ما در آن مکان نیستیم اما اساساً راهی که ما توانسته‌ایم در Credo به موفقیت برسیم به این دلیل است که ،ده‌فروشی را انتخاب کردیم که با ارزش‌های ما همسو بود و قبلاً مشتری ما را داشت.»

موریس افزود: “من خودم سرمایه گذاری می کنم.” من یک تیم یک نفره هستم، بنابراین هیچ کارمندی ندارم. و من هیچ پولی برای بازاریابی ،ج نکرده ام. بنابراین تمام رشد من ارگ،ک بوده است. من به شرکای ،ده‌فروشی خود به‌،وان یک گسترش پشتیب، بازاریابی نگاه می‌کنم. این در واقع سال نه من است. من از نظر ،ده فروشی کمی استراتژیک تر هستم. من با دهان بسته عمل می کنم و سیر نمی شوم. من همیشه این سوال را می پرسم و برای شرایط بهتر و قرار گرفتن در معرض بهتر فشار خواهم آورد. ما جیب های عمیقی مانند L’Oréals جهان نداریم. و بنابراین ما باید بسیار ضایع باشیم. این در مورد این است که ،ده‌فروشان تشخیص دهند که ما رشته‌هایی داریم که می‌خواهیم آن‌ها را تغییر دهیم که کمی متفاوت از مارک‌های بزرگ‌تر است و به ما باند و پشتیب، می‌دهند تا به ما اجازه دهد نام تجاری خود را زنده کنیم.»

در همین حال، هر سه شرکت رویکرد بسیار متفاوتی برای توسعه محصول دارند، اما به‌،وان برندهای مستقل، هر کدام از روش‌های حل مشکل از جوامع و تجربیات شخصی خود استفاده می‌کنند.

کو چان گفت: «برای هر دسته محصولی که قرار است وارد شویم، به این فکر می‌کنم که آیا می‌تو،م یک فرم فاکتور جدید معرفی کنیم یا نه. ما این کار را با ایجاد یک روغن رژگونه انجام دادیم و آن رنگ را تغییر دادیم. او همچنین پرایمر محافظ روزانه Youthforia را مثال زد که پاسخ کو چان به پوست حساسش بود. تمام پیشنهاد او ایجاد آرایشی است که می تو،د در آن بخوابید، بنابراین او موادی را تزریق کرد که پاسخ التهابی پوست را متوقف می کند. او افزود: “هیچ ، این را نخواست، اما من به آن نیاز داشتم.” ما مشتری، را می بینیم که از این محصول به ،وان جایگزینی برای رنگ پوست استفاده می کنند. این ماده ای دارد که قرمزی را از بین می برد و استفاده از آن واقعاً آسان است.

از طرف دیگر موریس به طور تصادفی اسکوی شماره یک خود را ایجاد کرد. آزمایشگاه او فرمول اشتباهی را برای او فرستاد، اما او به آن متمایل شد و آن را تکامل داد. او گفت: “خیلی خوشحالم که به اشتباهی متمایل شدم که اکنون محصول قهرمان من است.” “اگر اشتباهی ارسال نشده بود، ،ب و کار من در مکان بسیار متفاوتی قرار می گرفت. و این به دلیل قرار گرفتن در معرض شگفت‌انگیز و تأثیرگذارهای ارگ،ک در فضای ضد آفتاب بود. بنابراین باید کمی به حرف مصرف‌کننده‌ام گوش دهم، اما وقتی فکر می‌کنم فرصت خالی خوبی وجود دارد، باید به آن متمایل شوم.» موریس همچنین در حال گسترش دسته ها است. تابستان امسال، او هم مراقبت از پوست سر و هم مو را ارائه می دهد.

در حالی که تورنتون دیگر مشتری را نمی بیند، او همچنان از مهارت زیبایی شناسی خود برای اطلاع رس، محصولات جدید استفاده می کند. او گفت: “اگر تا به حال به یک اسپا رفته باشید، آنها به شما فرم مشتری می دهند.” من هنوز همه آن فرم‌های مشتری را دارم و آنها را مرور می‌کنم و به آنچه مردم نیاز داشتند نگاه می‌کنم. و شما واقعاً متعجب خواهید شد اگر بفهمید آنچه که مردم 10 سال پیش به آن نیاز داشتند، امروز نیز به آن نیاز دارند. ،وماً تغییر نمی کند. فرمول ها فقط می توانند پیچیده تر باشند. اما نیازهای مصرف کننده، به ویژه، تغییر نکرده است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/next-gen-founders-reimagining-beauty-1235608847/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با