شرکت های Estée Lauder کریس رید را به عنوان معاون مدیر کل بازرگانی، ELC انگلستان و ایرلند منصوب کردند.


چه؟ شرکت های Estée Lauder (ELC) کریس رید را به ،وان معاون مدیر کل بازرگ،، ELC ،ستان و ایرلند منصوب کرده است.خیابان ژانویه، 2023.

جزئیات رید مسئولیت شراکت پیشرو در ،ده فروشان در تمامی برندها و عملکردهای ELC ،ستان و ایرلند را بر عهده خواهد داشت. مجری زیبایی در حال حاضر معاون مدیر کل زیبایی Tom Ford، Le Labo، Kilian Paris و Editions de Parfums Frédéric Malle برای بریت،ا و ایرلند است.

او در نقش جدید خود مستقیماً به سو فا، رئیس ELC ،ستان و ایرلند گزارش می دهد.

چرا؟ این انتصاب به دنبال تصمیم جانت ساندرز، معاون فعلی مدیر کل بازرگ،، برای بازنشستگی پس از 22 سال حضور در شرکت صورت گرفت.

فا، اظهار داشت: “کریس یک رهبر ماهر است که از زمان پیوستن به شرکت در سال 2019 با موفقیت تجارب مشتری استثنایی ایجاد کرده است. تخصص ثابت شده او در تیم های در حال رشد، اطمینان از برتری عملیاتی و بیان داستان های الهام بخش برند برای موفقیت تام فورد بیوتی و ما بسیار موثر بوده است. برندهای عطری لو، در بریت،ا و ایرلند. این باعث می شود که او در موقعیت بسیار خوبی برای ایفای نقش معاون رئیس جمهور و مدیر کل بازرگ، قرار گیرد.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/estee-lauder-companies-appoints-chris-reid-as-vice-president-general-manager-of-commercial-elc-uk-ireland/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با