بارکر سلامتی و کورتنی کارداشیان بارکر محصولات حمام و بدن را راه اندازی کرد – WWD


Barker Wellness که توسط تراویس بارکر تاسیس شد و کورتنی کارداشیان بارکر با هم همکاری ،د تا چهار محصول حمام و بدن را عرضه کنند.

با کارداشیان بارکر به ،وان موز خط، Barker Wellness در حال گسترش دسته حمام های خود با حمام های منیزیم جوان کننده، 35 دلار، برای سم زدایی پوست و بالش های منیزیم آرام، 35 دلار، برای حمایت از آرامش و کاهش تنش عضل، است. Barker Wellness همچنین از طریق این همکاری با روغن بدن تزریق شده با جوجوبا، 40 دلار، برای روشن ، پوست و کره بدن مبتنی بر کره شی، 35 دلار، برای مرطوب ، و تغذیه، محصولات بدن خود را گسترش خواهد داد.

روغن بدن Kourtney x Barker Wellness.

Barker Wellness که در فوریه 2021 راه‌اندازی شد، با مجموعه‌ای از محصولات کاملاً طبیعی و اخلاقی ساخته شده با کانابینوئید از جمله آدامس‌ها، تنتورها و درمان‌های تسکین درد و عضله‌درم، وارد بازار شد. تمام محصولات این برند برای برجسته ، مزایای کانابینوئیدها بر ذهن و بدن است. در سپتامبر امسال، بارکر با 5 محصول مراقبت از پوست با CBD از 60 تا 100 دلار وارد فضای زیبایی شد.

کارداشیان بارکر نیز با فضای زیبایی و سلامتی غریبه نیست، زیرا او محتوای زندگی سالم را در پلتفرم خود پوش تولید می کند و اخیراً یک برند مکمل به نام Lemme راه اندازی کرده است. Lemme که در ابتدا با مکمل‌های صمغی خاص به قیمت 30 دلار عرضه شد، این هفته تنتور ا،یر گل ارگ،ک Lemme Fall in Love را نیز با قیمت 25 دلار منتشر کرد.

خط سلامتی Kourtney x Barker که این برند از آن به ،وان “همکاری یک عمر” یاد می کند، اولین مشارکت این برند است و فقط در BarkerWellness.com و Poosh.com در دسترس خواهد بود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/barker-wellness-and-kourtney-karda،an-barker-launch-bath-،ucts-1235400929/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با