برندها روی مکمل های شیرین سرمایه گذاری می کنند – WWD


با رنگ‌های زنده و خوراکی‌های خوشمزه در هر قفسه، راهروی ویتامین که به طور رسمی با بسته‌بندی استریل و قرص‌های ، پوشانده شده است، شبیه راهروی آب نبات شده است. برندهای مکمل در حال معرفی مجموعه‌ای از قالب‌های الهام‌گرفته از میان وعده‌ها و آب‌نبات‌ها از جمله میله‌ها، قرص‌ها، شکلات‌ها و آدامس‌ها هستند.

طبق گزارش فرمت تحویل سال 2022 ژورنال Nutrition Business Journal که در سال 2021 شاهد رشد 74.9 درصدی بود، قرار است تا سال 2024 به 16.76 میلیارد دلار برسد. با ،ید برندهایی مانند SmartyPants و Olly، Unilever Health & Wellbeing در این فضای مکمل با استفاده از آدامس‌ها و پودرها سرمایه‌گذاری کرده است.

Hum Nutrition، یک برند مکمل که در این ماه 10 سالگی خود را جشن می گیرد، در بخش مکمل های شیرین پیشگام بوده و مجموعه ای از ویتامین های فرمت صمغی را در طول سال ها راه اندازی کرده است. اخیراً، این برند مکمل Calm Sweet Calm خود را به قیمت 30 دلار، یک صمغ آشواگاندا و ال تی،ن آلبالو با روکش شکر عرضه کرده است.

آدامس های بیشتری به تازگی وارد بازار شده اند که به مجموعه ای از نگر، ها رسیدگی می کنند. کورتنی کارداشیان بارکر Lemme را در ماه سپتامبر با سه ویتامین صمغی هدفمند روانه بازار کرد: لثه های تمرکز تمرکز، آدامس های Chill De-Stress و Matcha Energy B-12 Gummies، همه 30 دلار. در ماه اکتبر، کارداشیان بارکر Debloat Daily Digestive Gummies را با قیمت 30 دلار نیز عرضه کرد. غذای جدید 36 دلاری ZitSticka یک ویتامین صمغی با طعم توت است که علائم PMS از جمله خلق و خو و پوست واکنشی را برطرف می کند. Martha Stewart CBD با نسخه محدود Pumpkin Spice Wellness Gummies، 35 دلار، رویکردی فصلی در پیش گرفت، در حالی که Nourished ویتامین‌های سفارشی‌سازی و سفارشی را برای رفع نگر،‌های خاص مصرف‌کننده در مجموعه‌ای از طعم‌ها و رنگ‌های یادآور آب نبات ارائه می‌دهد.

در حالی که آدامس ها در حال افزایش هستند، برندها با وسایل نقلیه جدید و خوش طعم بیشتر در حال گسترش هستند. کیندروت دارای مکمل های لوزی خوش طعم، 15 دلار است. BelliWelli که اخیراً در Sprouts راه‌اندازی شده است، میله‌های نرم پخته شده با پروبیوتیک را به قیمت 27 دلار برای سلامت روده در طعم‌هایی مانند کیک تولد، چرخش دارچین و کیک توت‌فرنگی به فروش می‌رساند. به طور مشابه، Big Little Bar اخیرا با اولین محصول خود، یک نوار سلامتی 70 دلاری، که شامل 100 درصد ویتامین های توصیه شده روزانه و 1750 میلی گرم است، راه اندازی شد. از امگا 3، به م،ای جایگزینی یک مکمل روزانه به طور کلی. سورس، که توسط سارا هایلند، ستاره سابق «خانواده مدرن» تأسیس شد، ویتامین‌ها را در لقمه‌های شکلاتی به قیمت 34 دلار جمع‌آوری می‌کند، و 8Greens یک آبنبات چوبی سبز و سرشار از ویتامین با طعم گرمسیری به قیمت 13 دلار ارائه می‌کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/sweet-adult-supplements-1235400422/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با