چه؟ بر اساس گزارش رویترز، شرکت مادر برند زیبایی Nykaa، FSN E-Commerce افزایش سود خالص سه ماهه دوم را به 41.08 میلیون روپیه هند (497210 دلار آمریکا) در سه ماهه جولای تا سپتامبر گزارش کرده است که از 11.7 میلیون روپیه در سال گذشته است.
جزئیات پس از انتشار این خبر، سهام این شرکت هندی حدود 4.5 درصد افزایش یافت و درآمد آن با افزایش 39 درصدی به 12.31 میلیارد روپیه رسید.
چرا؟ گفته میشود که این افزایش به دلیل تقاضای قوی مصرفکننده قبل از فصل جشن است، و ،ید آنلاین در میان مصرفکنندگان هندی در حال افزایش است.
فالگونی نایار، مدیر عامل و مدیر اجرایی، در بی،ه ای گفت: «حضور آنلاین و آفلاین ما در زیبایی باعث رشد قوی با بهبود حاشیه شده است.
پس از کووید، سرمایهگذاریهای سریع ما در راهاندازی فروشگاههای جدید و همچنین ارتقای فروشگاهها منجر به افزایش فروش و فروش بیشتر در همان فروشگاه شده است.»
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/nykaa-parent-company-fsn-e-commerce-reports-soaring-q2-profit-due-to-festive-season-demand/