دیپتیک، فرانسیس کورکدیجان – WWD


کارها بسیار دل،ب تر می شوند.

برندهای گران‌قیمت زیبایی در حال نفوذ به بازار لوازم خانگی با محصولات جدیدی هستند که همه چیز را از شستن لباس‌ها گرفته تا ظرف‌شویی را ارتقا می‌دهند و مطمئن می‌شوند که همه چیز در طول مسیر بوی خوبی دارد.

یک ماده شوینده لباس‌شویی فوق‌العاده لو، از Maison Francis Kurkdjian با پشتوانه LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton، یک اسپری اتاقی که هوا را از Homecourt کورتنی کا، تصفیه می‌کند، به‌علاوه یک پخش‌کننده عطر هدفمند از Safely کریس جنر وجود دارد.

یک مورد تجاری قوی در پشت مجموعه محصولات جدید وجود دارد – Fortune Business Insights گزارش می دهد که بازار محصولات پاک کننده خانگی تا سال 2029 به بیش از 334 میلیارد دلار خواهد رسید.

در اینجا، برخی از محصولات نقدی در وزوز.

شوینده های لباسشویی معطر Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis، 45 دلار.

شوینده های لباسشویی معطر Maison Francis Kurkdjian Aqua Universalis.

آکوا یونیورسالیس، یکی از پرفروش‌ترین برندهای این برند، دارای نت‌هایی از ترنج، لیمو و زنبق است و به ،وان نرم‌کننده پارچه و دو ماده شوینده مربوطه برای رنگ‌های روشن و تیره متولد شده است.

دئودورانت اتاق خانه، 30 دلار.

دئودورانت اتاق هوم کورت.

Homecourt رایحه‌های خاص خود را به‌،وان اسپری اتاق ارائه می‌کند، با زغال چوب اضافه شده برای تصفیه هوا و ریسینولات روی برای خنثی ، بوها. عطرها عبارتند از Steeped Rose، Neroli Leaf، Cipres Mint و Cece – رایحه مشخص کورتنی کا، بنیانگذار.

کیت شروع پخش کننده بوی ایمن، 6.29 دلار.

پخش کننده بوی ایمن.

راه اندازی جدید کریس جنر برای برند مراقبت در منزل Safely از دخترش کورتنی کارداشیان، یکی از طرفداران قدیمی زندگی پاک یادداشت برداری می کند. آ،ین تجلی Safely، پخش‌کننده‌های عطر، در سه رایحه Bright، Rise و Calm ارائه می‌شود.

شوینده لباسشویی Dirty Labs Bio Enzyme در مورا،ی، 14 دلار.

شوینده لباسشویی Dirty Labs Bio Enzyme.

اسکات اسنایدر

برند لباسشویی Dirty Labs نت هایی از یاس، ماچا و وتیور را به شوینده قهرمان خود اضافه کرده است.

مجموعه Diptyque La Droguerie. قیمت ها از 15 تا 72 دلار متغیر است.

مجموعه Diptyque La Droguerie.

ع، از Diptyque

عطر سنگین‌وزن خانگی، عطرهای پیچیده‌ای را در مجموعه‌ای از محصولات پاک‌کننده، مانند صابون ظرف‌شویی، پاک‌کننده سطوح و شمع‌های کاهش‌دهنده بو با عطر ریحان، ،یب کرده است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/diptyque-chic-cleaning-francis-kurkdijan-،me-fragrance-wwd-weekend-1235510981/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با