مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

مژه های مصنوعی، سورمه و خط چشم، اقلام ضروری چشم ها در این سبک هستند. با توجه به مناسبت، آرایشگر میتواند لب ها را بدون رنگ بگذارد تا چشم ها برجسته تر شوند و یا آنها را پررنگ کند. مدل آرایش اسموکی، همه چیز درباره زنان امروزی است بدون اینکه خیلی مدرن باشد. مزیت میکاپ و آرایش اروپایی یا HD این است که شما را در جلو و یا بیرون از دوربین خیلی طبیعی به نظر می رساند و پوست را جوان و درخشان میکند.

  • گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است.
  • پیشنهاد ما این است که برای تقویت مهارت‌های خود از یک برنزر مات بژ استفاده کنید.
  • رژگونه مناسب برای پوست تیره ، نارنجی ، قهوه ای و صورتی روشن می باشد.
  • با این شرایط دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید؛ جز این که در روز عروسیتان زیبا و جذاب به نظر برسید.

موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند. برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند.

بخش دوم: افزودن آرایش چشم

حداقل یک ساعت برای آرایش در روز عروسی خود وقت بگذارید تا از انجام کامل و مناسب آن اطمینان حاصل کنید. یک قانون خوب این است که 30 دقیقه اضافی به زمانی که فکر می کنید آرایش شما طول می کشد، اضافه کنید. به صورتی که در پایان کار اسپری را در فاصله ۲۰ سانتی با حرکت X و T روی صورت خود اسپری کنید و تا زمان خشک شدن آن به صورت خود دست نزنید. آرایش صورت دارای انواع بسیار مختلفی است که بر اساس ویزگیهای مختلف آن به دسته‌های زیادی تقسیم بندی می‌شوند. هنرجویان با استعداد و برگزیده توسط آموزشگاه هنرسرا، جهت اشتغال به آرایشگاه ها معرفی می شوند.

انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم

این مدل از انواع میکاپ؛ شما را بی عیب و نقص نشان داده و در عین حال از ویژگی های طبیعی شما منحرف نمیشود. در چین باستان نیز مردم برای نمایش یک طبقه اجتماعی خاص، ناخن های خود را رنگ آمیزی میکردند. بلافاصله مردم چین شروع به استفاده از سرخاب برای لب ها و پودر برنج برای سفید کردن صورت خود کردند. رومیان باستانی نیز با استفاده از پودر گچ، سرب سفید و کرمی از چربی حیوانی، نشاسته و اکسید قلع، پوست خود را کم رنگ تر مینمودند. در نهایت، حنا در حدود 300 الی 400 سال بعد از میلاد به عنوان رنگ مو و برای طرح های پیچیده روی دست و پا در بخش هایی از شمال آفریقا، شبه جزیره عربستان و جنوب آسیا رایج شد. اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود.

ضد آفتاب باید مناسب پوست باشد تا به‌راحتی جذب شود و از پوست محافظت کند. در آخر استفاده از پرایمر باعث ماندگاری بیشتر آرایش می‌شود همچنین آرایش بهتر روی صورت می‌خوابد. یکی دیگر از انواع مدل های آرایش که برای عروس هم مورد استفاده قرار میگیرید؛ آرایش ایربراش است. غالبا در میکاپ ایربراش، به جای استفاده از ابزارهای آرایشی سنتی مانند اسفنج و برس، از لوازم جدید و براشر بهره گرفته میشود. اما از سبک های مختلفی با توجه به شرایط و موقعیت، بهره گرفته شود.

ابتدا کانسیلر را با یک برس مخصوص یا با انگشت به زیر چشم و پشت پلک زده و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. برای چشم های نزدیک به هم ، خط چشم را از ابتدای چشمتان آغاز نکنید اما تا انتهای چشم خط چشم را بکشید. اگر صورت بیضی شکل دارید بهترین کار این است که سعی کنید با افزودن رنگی غلیظ به تمام ناحیه گونه خود آن را پهن تر نشان دهید. مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید. اگر شما دارای پوست بژ یا گندمی هستید بهترین انتخاب برای شما کرم بژ رنگ است.