حرکت شرکت های زیبایی ایتالیایی برای پیشبرد نسخه Cosmoprof صعودی – WWD


میلان – صنعت زیبایی ایتالیا در سال 2022 فراتر از سطح قبل از همه‌گیری رشد کرد، و اوضاع برای امسال نیز روشن به نظر می‌رسد.

بر اساس ارقام اولیه منتشر شده توسط انجمن ملی Cosmetica Italia در روز پنجشنبه، کل فروش زیبایی در سال 2022 نسبت به سال 2021 با 11.4 درصد رشد به 13.2 میلیارد یورو رسید و از عملکرد صنعت در سال 2019 پیشی گرفت، زم، که درآمد تقریباً به 12 میلیارد یورو رسید.

بندتو لاوینو، رئیس سازمان، که به تازگی وظیفه جانشینی رناتو آنکوروتی در این نقش را بر عهده گرفته است، گفت: «ما به نقطه عطف رسیدیم. لاوینو که رئیس اجرایی Bottega Verde و نایب رئیس انجمن از سال 2011 است، تا سال 2024 ماموریت دارد و تیم جدیدی از معاونان را برای هدایت سازمان انتخاب کرده است، از جمله فیلیپو د کاترینا، مدیر امور شرکت ها و همکاری L’Oréal Italia. فابیو فرانچینا، رئیس فرامسی؛ فیلیپو مانوچی، معاون ارشد جه، پوست، مو، مراقبت شخصی و عطر در گروه Intercos، و آمبرا مارتونه، که با پدرش روبرتو، صنعت ICR Cosmetiche Riunite را هدایت می‌کند و قبلاً رئیس انجمن Accademia del Profumo است.

لاوینو خاطرنشان کرد: پیش بینی ها برای سال 2023 نیز حاکی از پویایی مثبت است و پیش بینی می کند فروش 7.7 درصدی به 14.2 میلیارد یورو برسد. «،اصر مختلف این عملکرد را هدایت می‌کنند، از رشد گزارش شده در تمام کانال‌های توزیع گرفته تا کانال‌های ثبت‌شده توسط تولیدکنندگان شخص ثالث. این دومی در سال گذشته بیش از 1.8 میلیارد یورو فروش داشت که 8.5 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشت و پیش‌بینی می‌شود در سال 2023 7.6 درصد رشد بیشتری داشته باشد.

صادرات محصولات زیبایی ایتالیا نیز در سال 2022 به رکورد 42 درصدی از کل درآمد رسید که 15.8 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشت. لاوینو تاکید کرد که صنعت لوازم آرایشی برای اقتصاد ملی مفید است. پیش بینی ها برای امسال حاکی از رشد 10 درصدی صادرات در مجموع 6.2 میلیارد یورو است.

بازار انبوه نقش خود را به ،وان کانال اصلی توزیع کالاهای آرایشی در کشور حفظ کرد و 42.5 درصد از کل فروش را در سال 2022 به خود اختصاص داد، زم، که رشد 8.2 درصدی نسبت به سال 2021 داشت. 16.2 درصد افزایش یافته است. رشد فروش در این کانال در شش ماهه اول سال 2023، 11 درصد بیشتر خواهد شد.

داروخانه ها سومین کانال کشور و پس از آن تجارت الکترونیک بودند. فروش آنلاین در سال گذشته بالغ بر 1 میلیارد یورو بود که 13.4 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشت و انتظار می رود در نیمه اول سال 2023 12 درصد افزایش یابد.

با وجود اعداد دلگرم کننده، لاوینو تاکید کرد که شرکت های زیبایی ایتالیایی با چالش های مختلفی از جمله تامین مواد اولیه، افزایش قیمت مواد و همچنین افزایش هزینه های انرژی مواجه هستند.

رئیس‌جمهور جدید بر تعهد خود به ادامه کار آنکوروتی تاکید کرد و از نهادها خواست که نقش کلیدی این صنعت در بافت اقتصاد ملی را از آغاز مأموریت آن در سال 2018 تصدیق کنند.

بندیتو لاوینو و رناتو آنکوروتی

بندیتو لاوینو و رناتو آنکوروتی

با حسن نیت از Cosmetica Italia

لاوینو گفت: «اکنون بیش از هر زمان دیگری، ایجاد سیستمی برای تأیید ارزش اقتصادی، علمی و اجتماعی محصول آرایشی ضروری است» و افزود: «ما اطمینان خواهیم داد که مؤسسات ایتالیایی و اروپایی به طور فزاینده ای با علاقه و آگاهی به این موضوع نگاه کنند.»

او ادامه داد: «در ماه‌های آینده، ما داده‌های مربوط به ارزش کلی تولید شده توسط بخش خود را در کل زنجیره تامین به اشتراک خواهیم گذاشت. 28 فوریه.

پس از این رویداد مهم، نمایشگاه تجاری پیشرو Cosmoprof Worldwide Bologna در دستور کار زیبایی ایتالیا قرار دارد. این نمایشگاه که از 16 تا 20 مارس برگزار می شود، میزبان یک نسخه صعودی خواهد بود که گزارش افزایش 11 درصدی تعداد غرفه داران را در مقایسه با سال 2022 نشان می دهد. بیش از 2900 شرکت از 64 کشور – که 40 درصد آنها از خارج از اروپا هستند – در بولونیا گرد هم خواهند آمد. ، در حالی که بازدیدکنندگان از قبل ثبت نام شده از 116 کشور خواهند آمد.

در این نمایشگاه همچنین 29 غرفه کشوری از جمله آرژانتین، استرالیا، هند و روم، که برای اولین بار به نمایشگاه می پیوندند، برگزار می شود.

به گفته سازمان دهندگان، افزایش حضور غرفه داران به شدت به دلیل بازگشت به رویداد شرکت هایی از چین و تایوان است که به دلیل محدودیت های COVID-19 از دو نسخه اخیر صرف نظر کرده اند و همچنین بازسازی محوطه نمایشگاه.

انریکو ز،نی، مدیر کل BolognaFiere Cosmoprof در یک کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی در اوایل این هفته گفت: «تاکنون نتایج یک نسخه موفق را پیش‌بینی می‌کند. وی افزود: ما در مقایسه با نسخه 2019 نتایج بهتری را ثبت می کنیم و ثبت نام از خارج از ایتالیا به طور قابل توجهی در حال رشد است.

انریکو ز،نی، مدیر کل BolognaFiere Cosmoprof.

انریکو ز،نی، مدیر کل BolognaFiere Cosmoprof.

ادواردو آناستازیو/ با اجازه Cosmoprof Worldwide Bologna

از نظر چیدمان، نمایشگاه همچنان مناطق و تاریخ های مختلف را به دسته های مختلف اختصاص می دهد.

نمایشگاه بسته‌بندی لوازم آرایشی Cosmopack که از 16 تا 18 مارس برگزار می‌شود، 16 درصد افزایش تعداد غرفه‌داران را در مقایسه با سال 2022 گزارش خواهد کرد. این شرکت‌ها 17 درصد از شرکت‌ها را از کل غرفه‌داران در نمایشگاه تشکیل می‌دهند و شامل شرکت‌های بین‌المللی از بخش‌های مختلف زنجیره تامین می‌شوند. مانند ساخت قراردادی و لیبل های خصوصی، ماشین آلات فرآیند و بسته بندی، بسته بندی اولیه و ثانویه، اعمال کننده ها، مواد اولیه و مواد اولیه.

به طور خاص، یکی از تازگی های نمایش 54هفتم نسخه سالن Ingredients Zone است که تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد اولیه، اصول فعال و مواد کاربردی، اسانس ها، عطرها و خدمات فرمو،یون را گرد هم می آورد.

همزمان با Cosmopack، Cosmo Perfumery & Cosmetics رشد 8 درصدی در تعداد غرفه داران را گزارش می دهد که شامل برندهای آرایشی، مراقبت از پوست و عطر فعال در بخش های بازار انبوه، پرستیژ و ماستیژ می شود. اینها تقریباً نیمی از کل شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را تشکیل می‌دهند و شامل مارک‌های مستقلی می‌شوند که مانند نسخه‌های پیش‌نمایش، در ناحیه گا،ی فوق‌العاده مورد توجه قرار خواهند گرفت.

سالن Beauty Tech که سال گذشته معرفی شد، همچنین برای برجسته ، فن‌آوری‌های نوآورانه، برنامه‌ها، راه‌حل‌های محصول و ابزارهای فروش برای صنعت زیبایی که توسط شرکت‌هایی از کرواسی، هند، کره ج،ی، اسلواکی، تایوان و ،یه ساخته شده‌اند، باز خواهد گشت.

سالن آرایش و ناخن و زیبایی Cosmo که یک روز بعد افتتاح می شود و تا 20 مارس ادامه دارد، شاهد رشد قابل توجهی در بازدیدکنندگان خواهد بود که 23 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این غرفه داران متخصص در محصولات و خدمات برای کانال حرفه ای، 38 درصد از کل شرکت ها را در نمایشگاه تشکیل می دهند.

علاوه بر یک برنامه شلوغ از میزگردهای CosmoTalks، نمایش های زنده زیبایی، نمایش مو و کارگاه های آموزشی، جوایز Cosmoprof & Cosmopack طبق سنت اعطا می شود، به جز این بار مراسم جشن اختصاصی در محل Pal،o Re Enzo در شهر بولونیا برگزار می شود. مرکز در 17 مارس.

این جوایز شامل جایزه یک عمر دستاورد برای تجلیل از کارآفرین، است که خود را به دلیل استعداد و سرسختی متمایز کرده اند و سهمی کلیدی در تکامل صنعت آرایشی و بهداشتی داشته اند. این جایزه به حامد نزیه، موسس و مدیر اجرایی گروه نازیه، توزیع کننده محصولات، خدمات و مبلمان ویژه سالن ها و متخصصان اسپا تعلق می گیرد. از سال 1975، Nazih بیش از 100 برند بین المللی زیبایی را از طریق شبکه ای شامل 21 کشور در سراسر اروپا، کانادا و منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا توزیع کرده است.

لحظه ای از نسخه 2022 Esxence در میلان.

لحظه ای از نسخه 2022 Esxence در میلان.

Gabriele Basilico/Courtes of Esxence

برع، سال گذشته، Cosmoprof Worldwide Bologna از نزدیک با هفته زیبایی میلانو که نسخه دوم آن به سپتامبر منتقل شده است، دنبال نخواهد شد.

زاییده افکار Cosmetica Italia با همکاری نمایشگاه های تجاری Cosmoprof و Esxence، رویدادی که با مصرف کنندگان روبرو است، سال گذشته با ماموریت ایجاد آگاهی بیشتر در مورد نقش اجتماعی و اقتصادی صنعت ملی آرایشی و بهداشتی در کشور معرفی شد.

ایده اولیه ایجاد یک حرکت منحصر به فرد برای زیبایی در کشور بود، با متوالی نمایشگاه تجاری بولونیا، رویدادهای میلان و نمایشگاه Esxence که به عطرسازی اختصاصی اختصاص داده شده بود، اما امسال هفته زیبایی میلان به دنبال این شهر در نظر گرفته شده است. در عوض هفته مد

در همین حال، نمایش Esxence در مرکز همایش Allianz MiCo-Milano بازخواهد گشت تا سیزدهمین دوره خود را روی صحنه ببرد. این رویداد که از 30 مارس تا 2 آوریل برگزار می شود، 280 غرفه دار از 30 کشور، از جمله محصولات جدید مانند قزا،تان، اوکراین، روم، و کرواسی را به نمایش می گذارد. شرکت‌ها به دو بخش Main Brands و S،lights ت،یم می‌شوند که بخش دوم، بازیکنان نوظهور را به نمایش می‌گذارد. با وجود محدود بودن میزان درآمد کل، بخش عطرسازی در ایتالیا به آرامی اما پیوسته در حال رشد است و در سال گذشته به 310 میلیون یورو فروش رسیده است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/italian-beauty-momentum-cosmoprof-worldwide-bologna-1235532202/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با