ترتیب صحیح آرایش صورت به طور حرفه ای و ساده مجله سین دخت

بعد از زدن سایه می توانید با کمک مدل خط چشم ساده و زیبایی حالت و فرم چشم های خود را تغییر دهید. همیشه پیش از آرایش لب توصیه می کنیم از بالم لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید تا لب ها ترک خورده نشود. ابتدا با مداد لب هم رنگ رژ‌لب خود می توانید خط لب بکشید و فرم دلخواه را برای لب هایتان ایجاد نمایید.

  • در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید.
  • برای این که بتوانید ابرو های خود را خط بیندازید بهتر است روش این کار را بلد باشید در غیر این صورت نمی توانید نتیجه بسیار خوبی را از…
  • برنامه آرایش عروسی خود را فقط در ناحیه صورت خود گسترش دهید و در صورت لزوم گردن و شانه های خود را نیز در آن بگنجانید.
  • ترتیب صحیح آرایش صورت چگونه است؟ این پرسش بسیاری از کسانی است که می خواهند آرایشی حرفه ای و بی نقص داشته باشند!
  • لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.

برای زیباتر شدن کارتان ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید و با ریمل یا مداد ابرو را رنگ بزنید تا قاب چشمانتان مشخص شود تا بتوانید به راحتی چشمان خود را آرایش کنید. و به سبکی هنرمندانه با ایجاد تضاد بین آرایش چشمها با لب جذابیت بی‌ نظیری به چهره می‌دهد. آرایش چشم هندی بر پایه سرمه انجام می‌گیرد و رنگهای قرمز و براق بیشترین استفاده را در این سبک آرایشی دارند. دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود. برای یک آرایش ساده و طبیعی خط چشم خیلی ضخیم برای پایین چشم خود نکشید، می‌توانید یک خط داخل چشمانتان بکشید.

شیکترین جدیدترین مدل موی کوتاه زنانه را بشناسید! با ترند های مدل موی کوتاه زنانه 1401 آشنا شوید

رژگونه مناسب برای پوست بژ ، صورتی ، صورتی روشن و هلویی روشن است. توجه داشته باشید که هنگام خرید کرم پودر به نوع پوستتان دقت کنید زیرا برای هر پوستی یک نوع کرم مناسب است. برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد.

مجموعه ای از ایده های شیک و به روز آرایش ترند ۲۰۲۲ را در این مطلب و همچنین آیتم ها و عناصر کاربردی جهت دسترسی به این آرایش را… آرایش پلک چروک از جمله تکنیک های آرایشی بوده که به منظور بهبود بخشیدن چین و چروک و پلک افتاده انجام گرفته و مراحل و اصول مخصوص به خود… بند انداختن صورت از روش های قدیمی و موثر برای پاکسازی صورت از موهای زائد به شمار می رود. برای این که بتوانید ابرو های خود را خط بیندازید بهتر است روش این کار را بلد باشید در غیر این صورت نمی توانید نتیجه بسیار خوبی را از…

انتخاب رژ لب و رژ گونه در صورت‌های گرد

برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع. برای آرایش ساده و طبیعی، خط چشم را فقط بالای پلک‌های خود بکشید و آن را خیلی دنباله‌دار نکشید. اگر پوست روشنی دارید، از رژگونه های صورتی کمرنگ و هلویی استفاده کرده و از رنگ هایی که تناژ قهوه ای زیادی دارند دوری کنید. توجه کنید که بهتر است این کرم با رنگ روشن تر نیز ترکیب شود تا رنگی تیره تر و یا روشن تر از گردن تان ایجاد نشود. برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد. از زدن کرم پودر و دیگر کرم ها به مقدار زیاد اجتناب کنید؛ چراکه آرایش صورت را از حالت طبیعی خارج می کند و هم می تواند ماندگاری آرایشتان را کمتر کند.

در نهایت، رژ لب با کمک خط لب، صاف‌تر و دقیق‌تر به نظر می‌رسد. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد.