جدیدترین حرکت های اجرایی زیبایی در L’Oréal، Glossier، Summer Fridays – WWD


امی وانگ

امی وانگ

ع، محترمانه

L’Oréal USA امی وانگ را به ،وان رئیس برندهای Maybelline نیویورک، Garnier و Essie انتخاب کرده است. Whang کهنه کار L’Oréal که اخیراً به ،وان مدیر کل در IT Cosmetics خدمت کرده است، جانشین آلانا مک دونالد می شود و همچنین به کمیته مدیریت این شرکت می پیوندد.

جولیانا پریرا

جولیانا پریرا

تام لگاف

جولیانا پریرا به ،وان مدیر ارشد بازاریابی به ارائه‌دهنده فناوری زیبایی هوش مصنوعی و واقعیت افزوده، Revieve پیوسته است. پریرا قبلا در Flow، Smartling و Ralph Lauren نقش داشته است و به Revieve می‌پیوندد زیرا این شرکت که با مارک‌ها و ،ده‌فروش‌هایی از جمله Shiseido، Living Proof و Walgreens همکاری می‌کند، به تقویت حضور خود در ایالات متحده ادامه می‌دهد.

کارلا برگمن فو،

کایلا برگمن فو،

دیوید سولودوکو

همانطور که Glossier برای عرضه در سال 2023 در Sep،ra – اولین شریک ،ده‌فروشی این برند تا به امروز – آماده می‌شود، Cayla Bergman Folz را معاون عمده‌فروشی منصوب کرد. برگمن فو، اخیراً معاون فروش جه، Nest Fragrances بود و قبل از آن بر The Estée Lauder Cos نظارت داشت. مشاغل Sep،ra و Ulta.

کینتا گیتس

کینتا گیتس

ع، محترمانه

همچنین در Glossier، کینتا گیتس به ،وان معاون زنجیره تامین و عملیات انتخاب شده است. گیتس در این نقش جانشین ادیت چن شد و قبلاً مدیر ارشد عملیات زنجیره تامین در Thrive Causemetics بود. تابستان امسال، گلوسیر 24 کارمند خود را ا،اج کرد و به گفته یک یادداشت داخلی در ماه آگوست منتشر شد و در حال افزودن 20 مورد جدید از جمله گیتس و برگمن فو، است. این تغییرات قصد دارند از استراتژی جدید این برند حمایت کنند، که شامل راه اندازی آینده Sep،ra، افتتاح فروشگاه اخیر در بخش Williamsburg در بروکلین، نیویورک و بازگشایی پرچمدار SoHo در سال 2023 است.

نشان ب،

نشان ب،

ع، محترمانه

جمعه های تابست،، ب، بج، مدیر اجرایی بازاریابی این برند را به سمت معاون بازاریابی ارتقا داد. Badge در سال 2019 به Summer Fridays پیوست و در سمت جدید خود به توسعه و نظارت بر استراتژی بازاریابی همه‌کانالی برند ادامه خواهد داد.

کیم ناتال

کیم ناتال

ع، محترمانه

Summer Fridays همچنین Kim Natale را ارتقا داده است، که اکنون اولین رئیس این برند پس از خدمت به ،وان مدیر بازاریابی و ،ده فروشی در دو سال گذشته است. به ،وان رئیس جمهور، Natale به ،وان رابط بین جمعه های تابست، و شرکای ،ده فروشی خود، که شامل Sep،ra و Space NK می شود، خدمت می کند و توسعه های اضافی را ایجاد می کند.

استیون ویلیامز

استیون ویلیامز

ع، محترمانه

انجمن جراحان پ،تیک آمریکا، دکتر استیون ویلیامز را به ،وان رئیس انتخاب کرده است. ویلیامز که بیش از 15 سال از اعضای هیئت مدیره ASPS است، اخیراً به ،وان معاون عضویت در این سازمان خدمت کرده است و انتصاب جدید او اولین رئیس جمهور منتخب آفریقایی-آمریکایی ASPS است. ویلیامز در سال 2023 به طور رسمی این سمت را آغاز خواهد کرد.

باربارا دی ،

باربارا دی ،

ع، محترمانه

باربارا دی لیر، مدیر اجرایی جدید Saje Natural Wellness است. De Laere که یکی از آلارم های Estée Lauder و L’Oréal است، اخیراً رئیس برند جه، آودا بود. De Laere در سمت جدید خود در نام تجاری تحت حمایت L Catterton، رشد ساجه را در سراسر آمریکای شمالی رهبری خواهد کرد.

دیوید گوبرت

دیوید گوبرت

ع، محترمانه

دیوید گوبرت به ،وان رئیس جمهور به Ayr Wellness پیوست. گوبرت که پیش از این رئیس و مدیر ارشد مشتریان در گروه نیمان مار، بود، بر هدایت اپراتور حشیش به سمت رشد پایدار و سودآور تمرکز خواهد کرد و به بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، جاناتان سندلمن گزارش خواهد داد.

آلن ماون

آلن ماون

ع، محترمانه

Lumene دکتر Alain Mavon را معاون جدید تحقیق و توسعه و پایداری خود معرفی کرد. Mavon در نقش خود، فرمول‌های جدید، آزمایش، تنظیم و بسته‌بندی برند فنلاندی مراقبت از پوست را رهبری خواهد کرد. Mavon جانشین تینا ایسوه، می شود که تا پایان سال 2022 در کنار او کار خواهد کرد و پس از 30 سال حضور در این شرکت به هیئت مدیره گروه Lumene تغییر مکان خواهد داد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/beauty-executive-moves-loreal-usa-glossier-summer-fridays-and-more-1235427408/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با