امی کوله در Sephora – WWD راه اندازی می شود


Diarrha N’Diaye-Mbaye، بنیانگذار برند آرایشی Ami Colé، لحظات کاملی را سپری می کند.

پس از راه‌اندازی Ami Colé در سال 2021 با هدف ارائه لوازم آرایشی با کیفیت به افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند، N’Diaye-Mbaye اولین شراکت ،ده‌فروشی خود را با Sep،ra به دست آورد – جایی که بنیانگذار قبلاً در طول سال‌های کارشناسی خود در دانشگاه سیراکیوز به ،وان یک کارمند فروش کار می‌کرد. .

N’Diaye-Mbaye قبل از استفاده از مهارت خود در توسعه محصول برای نام تجاری خود، Ami Colé، که از 30 دسامبر به صورت آنلاین و در 277 درب Sep،ra ایالات متحده عرضه می شود، در L’Oréal و Glossier کار خود را تکمیل کرد.

“تعجب و انرژی زا بود که دیدیم تز ما درست بود: اینکه ،ن رنگین پوست به دنبال راه های جدیدی برای ظاهر شدن در جهان با استفاده از آرایش هستند، در حالی که هنوز شبیه خودشان هستند، خودشان هستند و خود را فراتر از وسعت نشان می دهند. سایه ها، اما سبک آرایش به طور کلی،” N’Diaye-Mbaye گفت.

Ami Colé در می 2021 با سه محصول راه اندازی شد: رنگ پوست، روغن لب و هایلایتر. امروزه سبد محصولات این برند شامل کانسی،، پودر شل، ریمل، محصولات ابرو و حتی بخور و کلاه سطلی نیز می شود که قیمت آنها از 19 تا 133 دلار متغیر است.

N’Diaye-Mbaye، که رویکرد 360 درجه ای برای ساختن برند تا حدی با تجربه خود از رشد در سال 2019، گفت: “وقتی به برند و محصولات خود فکر می کنم، به این فکر می کنم که چگونه می تو،م از کیسه آرایش فراتر برویم.” یک آرایشگاه در هارلم، نیویورک، که توسط مادرش آمیناتا یا به اختصار آمی اداره می شود.

«بزرگ شدن در هارلم، یک جو و فرهنگ کامل بود که تجربه زیبایی ما را ایجاد کرد – این موسیقی بود که در رادیو پخش می شد، تئاتر آپولو در دو بلوک آن طرف تر بود، موشا بود که در تلویزیون پخش می شد – همه. این چیزی است که سالن را بسیار خاص کرده است.

کانسی، و سایه های رنگ پوست جدید برای Ami Colé در دسترس است که به صورت آنلاین در Thirteen Lune در دسترس است و روغن درمان لب آن – پرفروش ترین – نیز به صورت آنلاین در Violet Grey و Goop در دسترس است.

«هر یک از راه‌اندازی‌های جدید ما لحظه‌ای خاص را سپری می‌کند. یک سال و نیم دیوانه وار گذشته است، اما ما تازه شروع کرده ایم.»

در حالی که بنیانگذار در مورد انتظارات فروش این برند اظهار نظری نکرد، منابع صنعتی ،ن می‌زنند که آمی کول در مسیر رسیدن به فروش 2.5 میلیون دلاری تا پایان سال 2022 است.

N’Diaye- “در مرحله بعدی زندگی ما، هویت برند، علاقه و آگاهی برای ما بسیار مهم خواهد بود، و Sep،ra بارها و بارها ثابت می کند که آنها بهترین رقیب برای کمک به ایجاد برند و قابلیت کشف هستند.” امبای درباره اینکه چرا به دنبال شراکت با ،ده فروش بوده است، گفت.

آلیسون هان، معاون ارشد آرایش و عطر تجاری در Sep،ra در ایمیلی به Beauty Inc این شور و شوق را تکرار کرد و نوشت: «Diarrha N’Diaye-Mbaye بی‌باکانه به تغییر استانداردهای صنعت زیبایی اختصاص دارد و ما تعهدات او را برای ارائه این محصولات تحسین می‌کنیم. به مشتری، که کمتر خدمات رس، می کنند.»

در نهایت، N’Diaye-Mbaye برنامه‌هایی در سراسر جهان برای Ami Colé دارد، و به گسترش آن در بریت،ا – جایی که صحنه زیبایی در اوا، سال‌ها پرهیاهو بود – و قاره آفریقا در سال‌های آینده چشم دوخته است.

N’Diaye-Mbaye گفت: “چشم من به جایزه است: هدف من این است که تا حد امکان به دستان سیاه و قهوه ای دست پیدا کنم.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/ami-cole-sep،ra-launch-darker-skin-tones-1235428763/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با