چه؟ Avon با Perfect Corp همکاری کرده است تا تجربه ،ید آنلاین مجازی (VTO) را در 9 بازار اولیه از جمله ،ستان راه اندازی کند.
جزئیات این تجربه همه جانبه با فناوری Perfect Corp ساخته شده است و در ابتدا در بریت،ا، آفریقای ج،ی، فیلیپین، ایتالیا، لهستان، روسیه، روم،، جمهوری چک و ،یه راه اندازی خواهد شد.
از طریق فناوری آزمایش مجازی AI و AR Perfect Corp.، مشتریان Avon میتوانند فوراً محصولات را از طریق دوربین تلفن همراه یا وبکم خود روی دسکتاپ امتحان کنند و مشاهده کنند که محصولات با نتایج فوقالعاده واقعی زنده میشوند.
نمایندگیهای ایوان همچنین میتوانند تجربه ،ید با لمس بالا را به مشتریان خود ارائه دهند. در بریت،ا، تجربه VTO برای بیش از 400 محصول در سراسر مجموعه آرایش لب، چشم و صورت Avon در دسترس خواهد بود.
چرا؟ طبق یک بی،ه مطبوعاتی، “از آنجایی که هیچ محصول فیزیکی استفاده نمی شود، آزمایش مجازی همچنین یک تجربه آزمایش زیبایی پایدار و بهداشتی را ارائه می دهد، که برای بسیاری از مصرف کنندگان با نگر، های افزایش یافته در مورد ضایعات و پایداری محصول مهم است.”
ال، لانگ، رئیس بازاریابی جه، Omnichannel در Avon، گفت: “این نوع فناوری زیبایی به طور گسترده در بازار انبوه زیبایی در دسترس نیست. تا به حال، فقط برندهای معتبری بوده اند که این نوع تجربه برند را ارائه می دهند.
ما واقعاً در مورد پتانسیل این فناوری برای کمک به Avon با افزایش تجربه ،ید هیجانزده هستیم. چه از طریق ،ید آنلاین و چه از طریق یک مشاور زیبایی، مشتریان می توانند تجربه ای واقعا شخصی داشته باشند و در ،ید خود مطمئن باشند.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/avon-partners-with-perfect-corp-on-personalised-،uct-recommendations-and-ar-virtual-try-on-2/