تندرستی تجربی چیست؟ – WWD


آینده سلامتی اجتماعی است.

در بیست و پنجمین اج، سالانه مدیر عامل زیبایی WWD Beauty Inc، دکتر جاناتان لیری، بنیانگذار Remedy Place، بنیانگذار و مدیر عامل Well Sarrah Hallock و جولی رایس، یکی از بنیانگذاران People،od، با کاترین هاپکینز، سردبیر ارشد، کاترین هاپکینز درباره رویکرد سلامتی خود به گفتگو نشستند. .

این گفتگو چندین موضوع کلیدی را مطرح کرد، از جمله حل اپیدمی تنهایی ناشی از COVID-19، مزایای سلامتی تجربی و تقاضای مصرف‌کننده برای پیشنهادات در خانه و در حال حرکت.

رایس، همچنین بنیانگذار SoulCycle، گفتگو را با بحث در مورد پیدایش مردمی آغاز کرد، که مکالمات هدایت شده 55 دقیقه ای را برای ارتقای سلامتی روابط اجتماعی ارائه می دهد. رایس در حین اجرای SoulCycle متوجه شد در حالی که مهمانان ابتدا برای تمرین به آنجا می‌آمدند، اما برای برقراری ارتباط به ک، بازگشتند.

ما سلامت جسم، خود را درک می کنیم. ما سلامت روان را درک می کنیم. در چند سال گذشته، ما شروع به درک خواب و بهبودی کرده‌ایم، اما حقیقت این است که سلامت اجتماعی، سلامت رابطه‌ای یکی از بزرگترین چیزهایی است که بقیه آن را تعیین می‌کند، و چگونه می‌تو،م آن را وارد زندگی روزمره خود کنیم. به روشی عمدی،” او گفت.

هدف People،od این است که این کار را با نگه داشتن فضایی انجام دهد که مهمانان بتوانند آزادانه صحبت کنند و فعالانه گوش کنند. در حالی که People،od دارای یک مکان در شهر نیویورک است، این برند به صورت آزمایشی برنامه خود را در دانشگاه ها برگزار می کند، گردهمایی هایی برای شرکت ها برگزار می کند و یک پلت فرم دیجیتال را در تلاش برای گسترش تجارت ارائه می دهد.

لیری اهمیت سلامت رابطه‌ای را تایید کرد و اشاره کرد که مؤلفه اجتماعی پشت Remedy به دلایل متعددی کلیدی است. Remedy، یک کلوپ سلامت اجتماعی، مجموعه‌ای از درمان‌ها، از جمله قطره‌های IV حاوی ویتامین، حمام یخ و سونای مادون قرمز را ارائه می‌کند که همگی برای لذت بردن با یک گروه طراحی شده‌اند. این شرکت که مکان‌هایی را در نیویورک و لس‌آنجلس اداره می‌کند و چندین مورد در دست تولید دارد، قصد دارد جایگزین‌هایی برای فعالیت‌های اجتماعی مانند ساعات شادی ارائه دهد. به ،وان یک پزشک قبل از شروع Remedy، لیری دریافت که سبک زندگی سالم اغلب از رفاه اجتماعی جلوگیری می کند.

«برای رفع علت اصلی مشکلات بیمارانم، آنها مجبور شدند زندگی خود را تغییر دهند. لیری گفت: این تغییرات سبک زندگی، آنها را اجرا می‌،د و سپس در طول مراقبت‌هایشان می‌گفتند، “همه علائم من ناپدید شده‌اند، اما این سبک زندگی واقعاً منزوی است.”

با این درک، او فکر کرد: «من باید Remedy را حتی اجتماعی‌تر کنم، زیرا باید راهی پیدا کنیم که واقعاً سلامت و زندگی اجتماعی آنها را در همان زمان افزایش دهیم. ما آن را خودمراقبتی اجتماعی می نامیم.»

در حالی که هدف این مشاغل رسیدگی به اپیدمی تنهایی است، مصرف کنندگان نیز بیش از هر زمان دیگری به سلامتی علاقه مند هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، آنها در هر کجا که هستند، چه در خانه، چه در محل کار و چه در تعطیلات، خواستار فعالیت های سلامتی هستند.

هالوک گفت: «مردم خواستار سلامتی در همه زمینه‌های زندگی خود هستند.

«فروشگاه سلامتی یک مرحله‌ای» که ،یبی از طب شرقی و غربی است، در چهار مکان با 14 مورد در خط لوله فعالیت دارد. در حالی که گل سرسبد آن در شهر نیویورک به ،نان شهر و گردشگران یک واحه سلامتی ارائه می دهد، مقصدهای تعطیلات جایی هستند که این برند در حال رشد است.

The Well با Auberge Resorts Collection همکاری کرده است تا در چندین هتل خود، از جمله در Cabo San Lucas و Costa Rica، پایگاه‌هایی ایجاد کند.

«مردم چیزی بیش از یک آب میوه سبز و تشک یوگا در اتاق می خواهند. هالوک گفت: آن‌ها وقتی در تعطیلات هستند، تجربه‌های سلامتی همهجانبه‌ای می‌خواهند.

با این حال، با توجه به سلامتی، مصرف‌کنندگان به دنبال راه‌های جدیدی برای پیاده‌سازی روال‌های روزمره خارج از تعطیلات یا استراحت‌ها هستند که نتیجه آن روند جدید دیگری است: سلامتی مس،. چاه از طریق مشارکت با Terra به این امر پاسخ داده است، زیرا آنها در حال ساختن یک جامعه مس، در میامی با یک مرکز سلامتی 13000 فوت مربعی هستند که شامل یک حمام، اتاق بخار هالوتراپی و یک گنبد مادون قرمز و صدا می شود. چند امکانات رفاهی در هر یک از مکان‌های خود، The Well همچنین یک تجربه ،ده‌فروشی منتخب را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد تا ،نان بتوانند بخش‌هایی از درمان‌های سلامتی خود را به خانه ببرند تا یک روال ایجاد کنند.

هالاک در مورد مصرف کنندگان می گوید: «آنها واقعاً این حس کشف را می خواهند. «اگر در حال درمان در The Well هستید یا با یک مربی بهداشت یا پزشک ملاقات می کنید، وقتی به طبقه بالا می آیید می تو،د آن محصولات را پیدا کنید و بد،د که آنها بی خطر هستند. آنها مورد اعتماد هستند.»

Remedy همچنین قصد دارد راه‌حل‌های خانگی را با Tech Remedies ارائه کند، که اوا، امسال راه‌اندازی می‌شود و می‌تواند در اقامتگاه‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌های ورزشی و فضاهای تجاری ساخته شود.

لیری گفت: «در طی چند سال گذشته، صندوق‌های ورودی ما مملو از هتل‌ها، توسعه‌دهندگان، باشگاه‌های ورزشی، کلوپ‌های کشور، همه این شرکت‌های مختلف شد که Remedy Place را در محل خود می‌خواستند یا با آن‌ها مقیاس‌پذیر بودند. «آنچه ما پیدا کردیم این است که اگر فکر کنیم می‌تو،م همه جا باشیم، غیرواقعی است، بنابراین آنچه تصمیم گرفته‌ایم این است که همچنان که در حال توسعه این صنعت هستیم، می‌خواهیم این صنعت را نیز عرضه کنیم. ”

برای People،od، همه چیز در مورد ملاقات با افراد در جایی که هستند با اجرای گردهمایی های حضوری و مجازی است.

برای ما این بار، احساس کردیم که نیاز به ایجاد یک پیشنهاد دیجیتالی و فیزیکی به طور همزمان داریم. به نظر می رسد از نظر تجربی پس از همه گیری، مردم می خواهند بیایند و چیزهایی را لمس کنند و کارهایی انجام دهند. «مردم می خواهند بیرون بیایند. آنها می خواهند آن را امتحان کنند. آن‌ها می‌خواهند با افراد دیگر کار کنند، اما می‌خواهند از آن به روشی معمولی، هر کجا که هستند استفاده کنند.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/experiences-drive-the-wellness-category-1235653232/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با