ارائه دهنده داده Circana رشد صنعت زیبایی را کاهش می دهد – WWD


دان اونسر، رئیس رهبری فکری Circana، گفت: «این واقعاً خوب است که با صنعتی صحبت می‌کنید که در حال رشد است.

او به تمس، گفت: پس از ردیابی کاهش فروش واحد – و در موارد خاص، دلار – در چندین بخش کالاهای مصرفی، زیبایی و انعطاف‌پذیری بین کانالی آن برای او “مکان خوشحالی” است.

آنسر گفت: «شما تنها صنعتی هستید که هم واحد و هم دلار رشد کرده‌اید. بازار سالم – 13 درصد افزایش یافته است.

در حالی که عملکرد کلی صنعت امیدوارکننده است، به ویژه رشد زیبایی پرستیژ – که هم در فروش واحد و هم در فروش دلاری افزایش یافته است، در مقابل زیبایی انبوه که فقط در دومی افزایش یافته است، عمدتاً به دلیل افزایش قیمت ها – بینش مهمی را در مورد تغییر مصرف کننده ارائه می دهد. رفتارهای ،ید

جنسن گفت: «انشعاب‌هایی که در صنعت ما رخ می‌دهد نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان در حال معامله هستند.

او به این پدیده لقب «ذهنیت درمان» را داده است، که مشابه شاخص رژ لب، به تمایل مداوم مصرف کنندگان برای افراط در کالاهای زیبایی در روزهای سخت اشاره دارد.

جنسن از مصرف‌کنندگان با درآمد متوسط ​​بالا که این روند را پیش می‌برد، گفت: «آنها ممکن است نتوانند یک ساعت رول، ب،ند، اما می‌توانند آن عطر لو، را ب،ند، و ما شاهد این بازی نه تنها در ایالات متحده، بلکه در اطراف هستیم. جهان.”

در سطح جه،، عملکرد عطرهای لو، از کل عطرها بیشتر است. در همین حال، در مراقبت از پوست، اثر مع، باقی می‌ماند: «به استثنای بریت،ا و چین، فروش کلی مراقبت از پوست در واقع از محصولات لو، پیشی گرفته است. “شاخص رژ لب بازگشته است، شما – ما به آرایشی فوق العاده قوی از نظر حجم و اعتبار نگاه می کنیم – این فوق العاده است.”

یکی دیگر از روندهای برجسته جه،، تسلط آجر و ملات در مقابل فروش تجارت الکترونیکی در زیبایی انبوه و پرستیژ است. جنسن می‌گوید: «ممکن است رانندگان مختلفی وجود داشته باشند: از جنبه انبوه، می‌تواند در مورد راحتی باشد، و از جنبه اعتبار، می‌تواند در مورد مقصد باشد – رفتن به آنجا برای تجربه، آزمایش و بازی.»

به گفته آنسر، در سراسر صنایع، این بیماری همه‌گیر باعث کاهش سرعت نوآوری شد زیرا شرکت‌ها سرمایه‌های خود را از تحقیق و توسعه برای حمایت از زنجیره تامین خود جابجا ،د.

“[Pre-pandemic] ما به طور متوسط ​​حدود 4 تا 5 درصد اقلام جدید در تمام کالاهای عمومی در ماه دریافت می کردیم. ما اکنون به حدود 1.5 درصد کاهش یافته ایم و آ،ین داده ها برای سه ماهه اول حدود 1.3 درصد کاهش یافته است، بنابراین کاهش چشمگیری از محصولات جدید در بازار است.

با این حال، زیبایی یکی از معدود صنایعی است که در آن راه‌اندازی‌های جدید به‌ویژه در سال 2022 در حال افزایش است و جنسن می‌گوید که عرضه‌های جدید 6 تا 7 درصد از فروش کلی را حفظ کرده‌اند.

جنسن گفت: “ما صنعتی غرق در احساسات هستیم و این کاتالیزور انعطاف پذیری ما بوده است.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/circana-breaks-down-beautys-growth-1235652659/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با