شاعر افتتاحیه آماندا گورمن در مورد سواد به عنوان وسیله ای برای برابری – WWD


برای نویسنده و Estée Lauder Cos. آماندا گورمن، تغییردهنده جه،، تلاقی زیبایی و سواد همیشه روشن بوده است.

“یکی از اولین چیزهایی که به آن گفتم [Estée Lauder] وقتی برای اولین بار شروع به صحبت کردیم این بود که من اینجا نیستم تا چهره ای زیبا یا لبخندی زیبا داشته باشم – من اینجا هستم تا در کاری که انجام می دهیم شریک فکری باشم. موری.

گورمن در سن 23 سالگی به جوانترین شاعر افتتاحیه تاریخ ایالات متحده تبدیل شد و مردم را با شعر اصلی خود، “The Hill We Climb” در مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب در سال 2021 مجذوب خود کرد. هفت ماه بعد، او قراردادی با استی لادر به ،وان اولین تغییردهنده جه، این برند منعقد کرد.

“توانایی قدم گذاشتن در صنعت زیبایی به ،وان یک زن سیاه پوست آفریقایی آمریکایی که از نسل بردگان است. من دوست داشتم چنین چیزی را در حال بزرگ شدن ببینم.»

گورمن اکنون 25 سال سن دارد و نزدیک به دو سال از نقش خود در Lauder می گذرد، گورمن چهره ای از این برند بوده و به پیشروی ابتکار آن در Writing Change کمک کرده است، که متعهد به 3 میلیون دلار برای حمایت از سازمان های مردمی است که به ارتقای سواد می پردازند.

گورمن گفت: «می‌خواهم روی استفاده از پلتفرم خود برای دادن منابع و توجه به سازمان‌هایی که از سواد به‌،وان گذرگاهی برای عدالت استفاده می‌کنند، تمرکز کنم. برنامه نوشتن و موضوع آلما، WriteGirl، از طریق کمک هزینه.

«فکر می‌کنم وقتی نوشتم 8 ساله بودم [my first] شعر در مورد احساس عجیب و غریب در مدرسه چون من تنها دختر سیاهپوستی غیر از خواهرم بودم که در زمین بازی زم، که بچه های دیگر با توپ بازی می ،د وقت خود را به خواندن کتاب می گذراند. من در سنین جو، بسیار احساس بیگانگی کردم.

با این حال، او خیلی زود متوجه شد که عزت نفس “چیزی نیست که ما داریم – چیزی است که ما تمرین می کنیم.” این درک از آن زمان به او این امکان را داد که حتی در فضاهایی که انجام این کار به ،وان یک زن سیاهپوست ذاتاً یک عمل رادیکال خود دوستی است، به ،وان خود کامل خود نشان دهد.

گورمن گفت: «یکی از اولین گام‌ها برای محافظت از خود، شناخت خود در وهله اول است – محافظت از چیزی که نمی‌د،د به آن نیاز دارید، بسیار دشوار است. مانتراهای جلوی آینه، که به او اجازه می‌دهد «عضله عشق به خود را دراز کند».

گاهی اوقات، بدون عذرخواهی موهای او را بافته می کند تا به میراث او در صحنه ملی احترام بگذارد.

گورمن در مورد لباس خود در مراسم تحلیف ریاست جمهوری 2021 گفت: “من می گفتم، “آره، من می خواهم زرد روشن بپوشم – چه ،ی اهمیت می دهد؟” بله، من موهایم را طبیعی می‌پوشم، و ارتفاع آن‌ها به سه فوت روی سرم می‌رسد، و بله، من این هدبند را می‌پوشم که دقیقاً کج نمی‌شود – چون من آن تاج را می‌خواهم.

در همین راستا، این تعهد عمیق استی لادر به تقویت جامعیت بود که او را به شرکت کشاند.

“من دوست دارم به تمام سطوح ساختار سازم، برند نگاه کنم – چند زن شاغل هستند؟ تنوع و نمایندگی چقدر برای DNA آن برند مهم است؟ و این چیزی بود که واقعاً با استی لودر در خط مقدم قرار گرفت.» او گفت.

او معتقد است این سطح از اصالت برای برندهایی که به دنبال ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان جوان و ارزش محور هستند، کلیدی است.

گورمن گفت: «یکی از ویژگی‌های Gen Z – که در عین حال قدرتمند و وحشتناک است – این است که ما می‌تو،م بوی BS را از یک مایل دورتر حس کنیم. به منظور دستیابی موفقیت آمیز به آن مصرف کننده.

“من فکر می کنم اغلب وقتی تبلیغات “لغو شده” را می بینیم، اولین سوالی که ظاهر می شود این است که “چه ،ی در اتاق بود؟” و می توانم به شما بگویم که هیچ ، هم سن و سال من نیست و هیچ ، شبیه من نیست. بنابراین، بیایید آنها را وارد اتاق کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

متحد ، تلاش‌های اخیر شاعر جوان هدف نهایی است تا – به م،ای واقعی کلمه و استعاره – انتقال میکروفن به هنرمندان در حال ظهور و تغییر دهندگان باشد.

“امید من این است که ما به ایجاد شبکه ها و سیستم ها در این سازمان ها کمک کنیم، نه این که آماندا گورمن های بیشتری را ببینیم، بلکه بسیاری از شاعران جوان دیگر را ببینیم که شایسته نامگذاری هستند و القاب و شهرت خاص خود را دارند. درست است.» گورمن گفت.

و او مصمم است که این ماموریت را در بالاترین سطح ممکن انجام دهد.

او گفت: “در 10 سال، من خودم را برای ریاست جمهوری می بینم.”

وقتی بزرگ می‌شدم، کمتر رویای این بود که در چیزی اولین نفر باشم و بیشتر رویای این بود که در آن آ،ین نفر نباشم. رویایی که فقط تو را در خود جای دهد، رویایی خالی است. گورمن گفت: رویایی که دیگران را در خود جای دهد نه تنها کامل، بلکه ممکن است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/amanda-gorman-on-lite،-as-a-vehicle-to-equity-1235652926/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با