اسپای صورت Heyday 12 میلیون دلار جمع آوری کرد – WWD


در جدیدترین شواهد مبنی بر اینکه خدمات med spa به طور فزاینده ای چشم سرمایه گذاران را به خود جلب می کند، Heyday مبلغ 12 میلیون دلاری را افزایش داده است.

این افزایش توسط سرمایه‌گذار فعلی، Level 5 Capital Partners (L5)، تقریباً دو سال پس از 20 میلیون دلار اولیه سری B هیدی انجام شد.

با این تزریق سرمایه، Heyday که در سال 2015 راه اندازی شد، قصد دارد در گسترش و پشتیب، فرنچایز سرمایه گذاری کند.

در حالی که دارای 10 سالن مالک و اداره کننده در شهر نیویورک، لس آنجلس و فیلادلفیا است، این شرکت تصمیم گرفت تا مسیر حق رای دادن را در حدود سال 2018 ادامه دهد و هفت مکان دارد که حق رای دادن هستند. این تعداد قرار است در سال آینده به سرعت افزایش یابد، با برنامه Heyday برای افتتاح بیش از 30 مکان فرنچایز دیگر، با مجموع 135 واحد فرانچایز متعهد در افق در بازارهایی از جمله دنور، بوستون، آستین، تگزاس و فینی،.

پول نقد ما را به سودآوری می‌رساند، چیزی که برای ما در سال 2024 شاهد آن هستیم. به ویژه با فرانشیز، سرمایه‌گذاری‌های زیادی باید قبل از باز شدن درب انجام دهید. آدام راس، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Heyday، در مصاحبه ای گفت: ما سال آینده 30 درب باز خواهیم داشت و فقط با توجه به ج، زم، املاک و مستغلات که به طور معقولی زیاد است، بنابراین بدیهی است که سرمایه گذاری های زیادی برای امسال انجام داده ایم.

علاوه بر هدایت تلاش‌های تهاجمی هیدی در زمینه حق رای دادن، این بودجه برای پیشبرد نوآوری داخلی و گسترش خدمات ارائه شده، با برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خطی از محصولات مراقبت از پوست در سال 2023، و همچنین پیشرفت‌های فناوری، توسعه محصول و استخدام استفاده خواهد شد. .

راس اضافه کرد که پس از آسیب جدی به شرکت در طول همه‌گیری، درآمد اکنون به سطح قبل از COVID-19 بازگشته است.

در COVID-19، من فکر نمی‌کنم در صنعت بدتری قرار داشته باشیم… مردم می‌توانستند بوتا، بزنند، اما مردم نمی‌توانستند فیشال انجام دهند. برای ما سخت بود – درهای نیویورک هفت ماه، فیلادلفیا 14 ماه و لس آنجلس 16 ماه بسته بودند – بنابراین [a] مدت زیادی است که تعطیل است.» ما یکی از آن شرکت‌هایی بودیم که بلافاصله به سطح قبل از COVID-19 بازگشتیم. بیشتر شبیه ماه به ماه بوده است، اما چیزی که می توانم به شما بگویم این است که درآمد ما به سطح قبل از COVID-19 برگشته است.

در مورد این سرمایه گذاری، کریس کنی، شریک مدیریت L5 Capital، خاطرنشان کرد: «ما هیجان زده هستیم که به سرمایه گذاری در Heyday ادامه دهیم، با توجه به سیگنال واضح تقاضای مصرف کننده که فراتر از بازارهای اصلی آن در نیویورک می بینیم و LA Heyday مسیر روشنی برای طبقه بندی دارد. پیشتازی در بخش‌های مصرف‌کننده با 40 شعبه ممتاز که تا پایان سال 2023 باز می‌شود و اولین مزیت قابل توجهی که در بخش مراقبت از پوست به رهبری خدمات ارائه می‌شود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/،-spa-heyday-raises-12-million-1235448436/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با