آیا Unilever، L’Oréal و Procter & Gamble از جمله بزرگترین تبلیغ کنندگان بریتانیا هستند که از هزینه تبلیغات تلویزیونی به نفع رسانه های دیجیتال اجتناب می کنند؟


چه؟ بر اساس گزارش گاردین، گفته می‌شود بیش از دو سوم از بزرگ‌ترین تبلیغ‌کنندگان بریت،ا در سال 2023 از رسانه‌های تلویزیونی سنتی بکاهند، زیرا رکود آنها را به سمت رسانه‌های دیجیتال و تبلیغات لحظه آ،ی سوق داده است.

جزئیات نظرسنجی انجام شده توسط انجمن تبلیغاتی بریت،ا (ISBA) و تحلیلگران سرمایه گذاری رسانه ای Ebiquity نشان داد که از بین 59 تبلیغ کننده بریت،ایی، 67 درصد بیشترین کاهش بودجه را برای تبلیغات در تلویزیون پخش خواهند کرد.

در حالی که هیچ تبلیغ‌کننده‌ای مشخص نشده است، غول‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی، یونیلور، لورآل، و پروکتر اند گمبل در میان 10 پرهزینه‌ترین شرکت‌های بریت،ا هستند.

بر اساس این مطالعه، 40 درصد از افراد مورد بررسی اظهار داشتند که قصد دارند هزینه‌های خود را در رسانه‌های آفلاین از جمله تلویزیون، رادیو، سایت‌های چاپی و فضای باز کاهش دهند.

چرا؟ این نظرسنجی فرآیندهای تصمیم گیری تبلیغاتی را که در پی بحران هزینه زندگی انجام می شود، برجسته می کند.

فیل اسمیت، مدیر کل ISBA، نهادی که تبلیغ‌کنندگان بریت،ا را نمایندگی می‌کند، گفت: «این نظرسنجی به وضوح تأثیر رکود را بر برنامه‌های هزینه برندهای بزرگ نشان می‌دهد. یک تغییر کلی به سمت انعطاف پذیری بیشتر تعهد و یک نوسان قابل توجه به سمت تحویل دیجیتال در هر رسانه وجود دارد.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/are-unilever-loreal-and-procter-gamble-a،-uks-biggest-advertisers-s،ning-tv-advertising-spend-in-favour-of-di،al-media/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با