کریستین اس شکایت علیه Maesa – WWD


کریستین اس، آرایشگر مشهور و تأثیرگذار رسانه های اجتماعی، از انکوباتور برند زیبایی Maesa شکایت می کند تا حقوق خود را در مورد برند همنام خود پس بگیرد و از “محدودیت های غیرمنطقی” در تجارت خود رهایی یابد.

Ess، یکی از بنیانگذاران سایت آموزشی T،autydepartment.com که خط موی کریستین اس را با همکاری Maesa کد توسعه داد و به طور انحصاری در Target در سال 2017 راه اندازی شد، این شکایت را در یک سری پست های اینستاگرام فاش کرد.

او نوشت: «من به دلایل متعددی از شرکای خود شکایت می کنم، اما دلیل اصلی این است که در طول این شراکت گمراه شدم. آنها خود را به ،وان یک انکوباتور برند زیبایی به من فروختند و توانایی خود را برای راه اندازی و رشد تبلیغ ،د [and] در نهایت برندم را بفروشم تا از موفقیت مداوم آن اطمینان حاصل کنم. آنها به جای اینکه به تعهدات خود پایبند باشند، همچنان به برند من چنگ انداخته‌اند و از آن به ،وان قلک برای تامین مالی بسیاری از ایده‌های دیگر خود استفاده می‌کنند. اقدامات آنها برای من یا رشد طول، مدت کریستین اس هیر منصفانه نیست.

اس ادامه داد که امیدوار است آنها بتوانند به طور خصوصی با این موضوع برخورد کنند، اما زمان آن فرا رسیده است که رویکرد متفاوتی در پیش بگیریم. تنها چیزی که با اطمینان می‌دانم این است که اگر در این لحظه با همه چیزهایی که دارم مبارزه نکنم، برند موی کریستین اس همچنان رنج می‌برد و از مسیری که همیشه برایش آرزو داشتم منحرف خواهد شد. من نمی توانم فقط بنشینم و آن را تماشا کنم.»

این شکایت ادعا می‌کند که مائسا Ess را از کنترل خلاقانه و مالکیت نام تجاری خود «محروم» کرده است، و همچنین تهدید کرده است که او را از دنبال ، فرصت‌های جدید برای خودش، از جمله تهدید به شکایت از او در صورت تعقیب دسته‌های دیگر محصولات با کالای دیگری، منع کرده است. شریک با استفاده از نام خود

در این دعوی آمده است: «Maesa از وظایف دیگر خود تحت توافق‌های موجود طفره رفته و با مجموعه کریستین اس هیر به‌،وان یک ، نقدی رفتار می‌کند که می‌تواند سایر برندهای مائسا را ​​که عملکرد ضعیفی دارند، سرپا نگه دارد.» «در این فرآیند، Maesa، در میان چیزهای دیگر، کریستین اس مو را به ،ده‌فروشی‌های پایین بازار سوق داده است، بدون اینکه ابتدا با خانم اس‌اس مشورت کند. برند کریستین اس هیر را به دلیل مخالفت‌های خانم اس و به شیوه‌ای که با تصویر و داستان کلی برند ناسازگار است تغییر نام داد و خانم اس و شرکای ،ده‌فروشی موجود را برای پذیرش محصولات با کیفیت پایین‌تر تحت فشار قرار داد.

همچنین توضیح داد که در ازای حقوق انحصاری برای تولید، فروش، توزیع و بازاریابی محصولات کریستین اس هیر، Ess حق امتیاز فروش محدود و ضمانت سالانه متوسطی دریافت می‌کند. طرفین توافق ،د که هنگامی که مائسا و اس ،ب و کار را توسعه دادند و آن را برای فروش بیش از 40 میلیون دلار قرار دادند، به نفع دوجانبه آنها بود که ،ب و کار را بفروشند و اس فقط زم، که ،ب و کار فروخته شد، می‌توانست حقوق صاحبان سهام را متن، با سهم او درک کند. ، در آن زمان او 25 درصد از درآمد حاصل از فروش را دریافت می کرد. اما تاکنون با وجود وجود علاقه مندان، فروش صورت نگرفته است.

در این دادخواست آمده است: «با تکیه بر وعده‌ها و اظهارات مثبت مائسا، خانم اس با این کار به جای سهام مستقیم در تجارت موافقت کرد، زیرا این امر تعهدی را برای ماسا ایجاد کرد تا معامله‌ای را با درآمدهای فروش بیش از 40 میلیون دلار دنبال کند.» با وجود این، Maesa قبلاً از موقعیت خانم Ess با به دست آوردن ارزش قابل توجهی از تجارت Kristin Ess Hair با فروش ا،ریت سهام Maesa به Bain Capital در سال 2018 استفاده کرده است، ساختاری که به گونه‌ای برای دور زدن هرگونه تعهد به خانم Ess است. . اکنون زمان آن فرا رسیده است که خانم اس برای تلاش هایش در ایجاد ارزش برای Maesa، Bain و Kristin Ess Hair سودی متن، دریافت کند.

دعوا همچنین ادعا می‌کند که Ess متوجه شده است که نماینده‌ای از L’Oréal با مایسا تماس گرفته تا در مورد ،ید احتمالی ،ب‌وکار کریستین اس هیر پرس و جو کند، فرصتی که مائسا دنبال آن نشد.

با توجه به این کت و شلوار، این خط اکنون به صورت آنلاین و در ،ده‌فروشان در سراسر کانادا، اروپا، آسیای ج، شرقی، آفریقای ج،ی، استرالیا و فراتر از آن فروخته می‌شود و انتظار می‌رود امسال بیش از 250 میلیون دلار ،ده‌فروشی داشته باشد. این ،ب و کار بیش از 50 درصد از درآمد Maesa را تشکیل می دهد.

علاوه بر خسارات کلی و جبر،، Ess به دنبال اعلامیه قضایی است مبنی بر اینکه مفاد غیرقانونی غیرقانونی و انحصاری در قراردادهای نام تجاری و مجوز غیرقابل اجرا، باطل و باطل هستند و اینکه Maesa حسابداری کامل کلیه پرداخت‌های حق امتیاز را در اختیار Ess قرار می‌دهد.

پیوش جین، مدیر اجرایی Maesa در بی،ه‌ای گفت: از زمان تأسیس، Maesa به رشد و گسترش برند Kristin Ess اختصاص داشته است. Maesa از بینش‌ها و کمک‌های اولیه خانم کریستین سیوسیند به این برند قدرد، می‌کند. ما محصولات مراقبت از موی لو، با کیفیت سالنی و مقرون به صرفه را به مصرف کنندگان در سراسر جهان ارائه کرده ایم. متأسفانه، طرفین در مورد جنبه های توافق تجاری ما اختلاف نظرهای متعددی دارند. ما به شدت با ادعاهای کریستین در مورد ماسا و رابطه طرفین مخالفیم. با این حال، حتی در طول این زمان اختلاف، Maesa همچنان متعهد به تمرکز و تداوم موفقیت برند کریستین اس و ارائه محصولات مراقبت از مو استثنایی به مشتریان است که ارزش اعتماد جامعه و مصرف کنندگان کریستین اس را داشته باشد. در حال حاضر نمی‌تو،م درباره این موضوع اظهار نظر بیشتری کنیم.»

مائسا با تولید برندهای لیبل خصوصی شروع به کار کرد، اما به سمت برندهایی مانند درو بریمورز فلور بیوتی و همچنین کریستین اس هیر رفت. در ماه سپتامبر، جی، پیرا،، مدیرعامل این شرکت از سال 2021، به دلایل شخصی از سمت خود کنار رفت. جین، یکی از آلوم یونیلور با بیش از 20 سال سابقه، جایگزین او شد.

اس فوراً به درخواستی برای اظهار نظر فراتر از رسانه های اجتماعی و شکایت پاسخ نداد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/kristin-ess-lawsuit-a،nst-maesa-1235428447/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با