L’Oréal معرفی لوکس K-Beauty Brand Shihyo – WWD


شانگهای – L’Oréal در حال راه اندازی یک برند لو، K-beauty به نام Shihyo است.

این برند مراقبت از پوست که با همکاری زنجیره هتل شیلا کره ج،ی و Anc،r Equity Partners مستقر در هنگ کنگ ایجاد شده است، از طریق یک سرمایه گذاری مش، شخص ثالث به نام Lo،an در کره معرفی خواهد شد.

Shihyo که در زبان کره ای به م،ای “عقل زمان” است، از 24 فصل تقویم سنتی قمری الهام گرفته است. L’Oréal “شیهیو مظهر انرژی سالم طبیعت است که توسط علوم گیاهی تغذیه می شود.” در بی،ه ای گفت.

Shihyo دارای 24 آمپول مختلف با 24 ،یب گیاهی است که در اوج هر فصل برداشت می شود. این طیف شامل پاک کننده صورت، اسانس، ،، شامپو و نرم کننده است.

تمام فرمول های محصول Shihyo دارای یک ماده ثبت اختراع به نام ShiHyo24 است که 24 ماده گیاهی را با آب برنج ،ر شده و آب جینسینگ ،یب می کند. به گفته این برند، فرمول غنی از مواد مغذی مبتنی بر تحقیقات علمی و نوآوری با اثربخشی ثابت شده است.

به گفته In-Gyu Han، مدیر عامل هتل شیلا، در بی،ه، مواد تشکیل دهنده مستقیماً از کشاورزان محلی در کره ج،ی تهیه می شود.

شیهیو که ریشه در ،د سنتی استثنایی و دانش طبیعی دارد، مظهر زیبایی لو، آسیایی است. سیریل چاپوی، رئیس L’Oréal Luxe، گفت: Shihyo با قدرت علم، بالاترین کیفیت مراقبت از پوست را به لطف ،یب ثبت شده خود ارائه می دهد و بالاترین تجربه زیبایی لو، را ارائه می دهد.

او افزود: «شیهیو بالاترین کیفیت مراقبت از پوست را به لطف ،یب ثبت اختراع خود ارائه می‌کند و بالاترین تجربه زیبایی لو، را ارائه می‌کند.»

Sanggyun Ahn، شریک مدیر شرکت Anc،r Equity Partners گفت: “ما اطمینان کامل داریم که Shihyo نیازهای مشتریان فهیم را با روال های زیبایی لو، جدید برآورده خواهد کرد.”

این برند در نمایشگاه CIIE شانگهای در اوایل نوامبر رونمایی شد.

Shihyo با یک فروشگاه شاخص به نام “Seoul Garden” که “در ماه های آینده” در هتل شیلا سئول کره افتتاح می شود، بر بازار آسیای شمالی تمرکز خواهد کرد. پرتاب در چین برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.

L’Oréal اولین بار در سال 2018 با ،ید Nanda Co. Ltd.، شرکت آرایشی و مد سبک زندگی کره ج،ی که شامل برند محبوب لوازم آرایشی رنگی Stylenanda است، وارد K-beauty شد.

منطقه L’Oréal شمال آسیا پس از اروپا، دومین منطقه بزرگ این غول زیبایی فرانسوی از نظر فروش است. شمال آسیا بیش از 28 درصد از فروش جه، این گروه را در 9 ماه منتهی به 30 سپتامبر به خود اختصاص داده است. فروش در آنجا 11.3 درصد در شرایط گزارش شده و 0.3 درصد بر مبنای مشابه به 2.41 میلیارد یورو در سه ماهه سوم رشد داشته است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/loreal-،hyo-1235428829/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با