آرایش حرفه ای NYX مجوزهای NFT را برای GORJS – WWD راه اندازی کرد


NYX Professional Makeup «FKWME» را راه‌اندازی می‌کند، مجموعه‌ای محدود از مجوزهای NFT با مزایایی برای 1000 عضو اول GORJS.

پیش فروش (که در دنیای NFT به ،وان پیش از ن،اع شناخته می شود) در 31 ژانویه در دسترس خواهد بود، با کاهش کامل NFT در 1 فوریه در GORJS – یک سازمان DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) که به زیبایی اختصاص دارد.

GORJS که بر روی بلاک چین اتریوم توسعه یافته است، با هدف کمک به تقویت کار هنرمندان سه بعدی، دموکراتیک ، دسترسی و ترویج رشد و نوآوری در زیبایی در متاورس است. تیم مشاور آن در حال حاضر شامل امبر وارد، سباستین بورگت، برایان ترونزو، تیمو توکه، ایولین مورا و اشلی اسمیت است.

گورجس

اثر هنری دیجیتال ایجاد شده توسط یکی از اعضای انجمن GORJS.

با حسن نیت از آرایش حرفه ای NYX

Yann Joffredo، رئیس برند جه، در NYX Professional Makeup، به WWD گفت: «GORJS این ایده را تقویت می‌کند که بیان خلاق نباید به یک گروه منتخب از سهامداران محدود شود و پایه‌ای دیجیتالی برای سازندگان و هنرمندان جه، ایجاد می‌کند که می‌توانند در DAO شرکت کنند.

جافردو ادامه داد: «GORJS به جامعه اجازه می‌دهد تصمیم بگیرد که کدام پروژه‌های خلاقانه در نهایت برای تأمین مالی و انتشار عمومی انتخاب شوند». ایده منحصربه‌فرد پشت GORJS نه تنها توانمندسازی جامعه از طریق مک،زم توکن‌سازی است که به طرفداران، هنرمندان با سابقه و ،، که هنوز در حرفه‌ی خود پیشرفت می‌کنند قادر می‌سازد تا بر مسیر سازمان تأثیر بگذارند، بلکه اعضا را قادر می‌سازد تا آینده زیبایی و زیبایی را تعریف کنند. گفتگوی فرهنگی را در مورد اینکه هنر آرایش دیجیتال در Web3 و روزی در متاورس می تواند باشد، هدایت کنید.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/color-cosmetics/nyx-professional-makeup-nft-p،es-gorjs-1235482799/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با