درآمد P&G، کاهش درآمد در سه ماهه دوم، اما چشم انداز فروش افزایش یافته – WWD


نوسانات ارز همچنان بر روی Procter & Gamble تاثیر می گذارد، زیرا هر دو قیمت بالا و پایین آن در سه ماهه دوم سقوط ،د.

P&G فروش خالص 20.77 میلیارد دلاری را گزارش کرد که 1 درصد کمتر از سال قبل است. ارز نامطلوب شش درصد بر فروش خالص تأثیر داشت. تحلیلگران 20.73 میلیارد دلار پیش بینی کرده بودند.

در این مدت، فروش خالص زیبایی 3 درصد کاهش یافت، نظافت 9 درصد و مراقبت از نوزاد، ،نه و خانواده 1 درصد کاهش یافت. در جهت مخالف، مراقبت های بهداشتی 2 درصد افزایش یافت، در حالی که پارچه و مراقبت های خانگی 1 درصد افزایش یافت.

کاهش بیشتر فروش ارگ،ک زیبایی، پوست و مراقبت شخصی، بدون در نظر گرفتن تأثیر ارز خارجی، ،ید و واگذاری، افزایش تک رقمی پایین به دلیل رشد حجم نوآورانه و قیمت بالاتر، تا حدی با ،یب منفی ناشی از COVID-19- جبران شد. به گفته این شرکت، کاهش مربوط به SK-II. فروش محصولات ارگ،ک مراقبت از مو به دلیل افزایش قیمت ها تک رقمی افزایش یافت که تا حدی با کاهش حجم به دلیل انقباض بازار جبران شد.

هفته گذشته، P&G Beauty، Mielle Organics، یک برند مراقبت از موی بافت دار با پایه سیاه را به مبلغی نامشخص ،یداری کرد. این برند محصولات مراقبت از مو و مراقبت از پوست را تولید می کند که در ،ده فروشی های بزرگ از جمله Walmart، Target و CVS به فروش می رسد.

درآمد خالص P&G به 3.9 میلیارد دلار رسید که 7 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت. طبق انتظار وال استریت، سود خالص کاهش یافته هر سهم با 4 درصد کاهش به 1.59 دلار رسید.

P&G چشم انداز خود را برای رشد سود خالص هر سهم کاهش یافته در سال مالی 2023 در محدوده افزایش چهار درصدی نسبت به EPS مالی 2022 با 5.81 دلار حفظ کرد. این شرکت افزود که با توجه به تداوم مع، هزینه های قابل توجه ناشی از هزینه های کالا و مواد و اثرات ارز خارجی، همچنان انتظار دارد که نتایج EPS در انتهای محدوده راهنمایی سال مالی باشد.

رهنمودهای خود را برای فروش سال مالی 2023 به دامنه ای بین ثابت و 1 درصد کاهش نسبت به سال مالی قبل از محدوده قبلی 3 درصد به 1 درصد افزایش داد. همچنین چشم انداز خود را برای رشد فروش ارگ،ک در مقایسه با سال مالی قبل از محدوده رشد قبلی 3 تا 5 درصد به محدوده 4 تا 5 درصد افزایش داد.

جان مو،، رئیس و مدیر عامل P&G، گفت: ما در سه ماهه دوم سال مالی 2023 نتایج قابل قبولی را در شرایطی که همچنان هزینه و محیط عملیاتی بسیار دشوار است، ارائه کردیم. پیشرفت نسبت به برنامه سال مالی ما تا به امروز به ما این امکان را می دهد که چشم انداز رشد فروش خود را برای سال مالی 2023 افزایش دهیم و محدوده راهنمای خود را برای رشد EPS با وجود بادهای منفی قابل توجه حفظ کنیم.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/pampg-earnings-revenue-fall-second-quarter-raised-full-year-sales-outlook-1235482313/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با