Ulta Beauty فرمت جدید فروشگاه را معرفی کرد – WWD


چگونه یک سال ستاره ای را پوشش می دهید؟ البته با اصلاح

Ulta Beauty که فروش آن در سه ماهه اول سال 21 درصد و در سه ماهه دوم تقریباً 17 درصد افزایش یافته است، از طراحی فروشگاه جدیدی رونمایی کرده است که به طور قابل توجهی رویکرد سنتی آن را به تجارت متز،ل می کند.

طراحی جدید Ulta به جای ت،یم‌بندی برندها بر اساس قیمت و کانال، ی،ی پرستیژ، انبوه و حرفه‌ای، برندها را در رویکرد دسته‌بندی با قالبی ارائه می‌کند که ،ده‌فروش را قادر می‌سازد تا دیدگاه خود را به‌طور واضح‌تر بیان کند.

مونیکا آرناودو، مدیر ارشد بازرگ،، درباره انگیزه طراحی فروشگاه جدید گفت: «ما همیشه می‌خواهیم دوباره تصور کنیم و فکر کنیم و مهمتر از همه، به آنچه مهمانانمان با ما به اشتراک می‌گذارند نگاه کنیم. ما می‌خواهیم به مهمانانمان کمک کنیم تا در فروشگاه‌های ما بهتر حرکت کنند و در طول مسیر به آنها الهام بخشیم. ما می‌خواستیم مقوله‌های مشابهی را گرد هم بیاوریم – آنچه را که مجاورت‌های شهودی می‌نامیم – و وقتی مهمان‌هایمان از در می‌روند، آرزویی ایجاد کنیم.»

Cue the New اولین منطقه ای است که میهمانان هنگام ورود می بینند.

عکاسی ریچارد کادان

قالب جدید در ورودی قابل توجه است، جایی که Ulta رویکردی موضوعی تر و کمتر تبلیغاتی یا برند محوری را برای تجارت دارد. ما زیبایی شناسی را ارتقا داده و به روز کرده ایم. چه داستان هایی می خواهیم بگوییم؟ موضوعاتی که می خواهیم درباره آنها صحبت کنیم چیست؟» آرنادو گفت. «ما آنچه را که برندها برای ما به ارمغان می‌آورند می‌پذیریم، اما آن را از دیدگاه اولتا به اشتراک می‌گذاریم. برای مهمانان موضوعی تر و راحت تر است و الهام بخش تر است.”

مانند قبل، فروشگاه به دو طرف ت،یم می شود، اما به جای ت،یم شدن به جنبه های پرستیژ و انبوه، همانطور که در حال حاضر وجود دارد، هر طرف فروشگاه اکنون دسته های مختلفی را در خود جای می دهد.

اولین منطقه ای که مهمانان با آن روبرو می شوند Cue the New نام دارد که دارای سه گوندالا اختصاصی است که در آن برندهایی که در حال راه اندازی هستند به نمایش گذاشته می شوند. طراحی تله کابین انعطاف پذیر است و می تواند تعدادی پیکربندی مختلف را در خود جای دهد. بنابراین اگر ما سه برند بزرگ راه اندازی کنیم، ممکن است سه برند باشد. اگر پنج مورد وجود داشته باشد، می‌تو،م آن را بپذیریم – برای مثال، می‌تواند سه برند آرایشی و دو برند عطر باشد.»

دقیقاً پشت Cue the New مراقبت از پوست است که در سمت چپ ا،ر فروشگاه ها قرار دارد. مراقبت از پوست پرستیژ از جلوتر دورتر خواهد بود و مستقیماً در پشت آن به برندهای ماستیژ و درم سرازیر می شود و به دنبال آن مراقبت های پوستی انبوه انجام می شود. Arnaudo گفت که مقدار کلی فضای اختصاص داده شده به مراقبت از پوست نیز افزایش یافته است.

مراقبت از حمام و بدن به دنبال مراقبت از پوست است، جایی که دیوار سلامتی را نیز می توان یافت. از آنجا، این ،یب به ابزارهای مو، لوازم جانبی مو و مراقبت از مو می رسد.

در سمت دیگر فروشگاه، سمت راست در ا،ر مکان ها، آرایش زندگی می کنند. آرناودو گفت، مانند مراقبت از پوست، برندها از پرستیژی به ماستیژی دیگر منتقل می‌شوند، با برند خود Ulta روی یک تله کابین که “از پرستیژ به جرم دیگر” است.

مدیران Ulta همچنین در مورد مرکز فروشگاه، “ضربان قلب”، همانطور که آرنادو آن را نامیده است، فکر کرده اند. در اینجا، گون،اهای مرتفعی برای Clinique، Estée Lauder و Lancôme وجود خواهد داشت که هر یک را قادر می‌سازد آرایش و مراقبت از پوست را با هم به فروش برساند.

در پشت آن‌ها MAC و Benefit، به اصطلاح برندهای خدماتی، قرار دارند که ،یداران می‌توانند در آن‌ها آرایش و خدمات ابرو را انجام دهند، که به منطقه جدیدی منتهی می‌شود: نوار زیبایی.

در اینجا، ما توانایی انجام رویدادها را خواهیم داشت – آنها می توانند رویدادهای مارک دار یا رویدادهای دسته بندی باشند. آرناودو گفت: فعال‌سازی‌های زیادی وجود خواهد داشت.

نوار زیبایی به Impulse منتهی می‌شود، برای محصولاتی در اندازه سفر و آزمایشی، که سپس به ،مت ،وجی می‌رود که در پشت فروشگاه قرار دارد. سایر بخش‌های برجسته شامل زیبایی آگاهانه، برای برندهای تمیز، و همچنین دیوار «قهرمان» جدید برای مراقبت از پوست است، که در آن پرفروش‌ترین یا محبوب‌ترین محصولات از برندهای مختلف برجسته می‌شوند.

خدمات در بار زیبایی انجام می شود.

عکاسی ریچارد کادان

سالن Ulta که با جلوه‌های بصری آرزومندتر، یک ،مت نشیمن و منوی برجسته به روز شده است، در پشت ،وج خواهد بود.

در سرتاسر، Ulta جلوه‌های بصری و گرافیکی را مدرن‌سازی کرده و ناوبری سطح بالایی را اضافه کرده است تا ،یداران بتوانند راحت‌تر آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. آرناودو گفت: “بازخورد ثابتی که از مهمانان دریافت کردیم این بود که آنها خواهان ناوبری بهبود یافته بودند.” ما می‌خواهیم که مهمانانمان بتوانند زم، را صرف بازی و کشف کنند، نه تلاش برای یافتن جایی که چیزی است. آنها می خواهند که آسان و شهودی باشد.»

Ulta امسال حدود 44 فروشگاه را با ظاهر جدید افتتاح یا بازسازی خواهد کرد، از جمله در ،ونویل، فلوریدا. فیرف،، ویرجینیا، و آستین، تگزاس. فروشگاه‌های جدید، که پیش‌بینی می‌شود 50 مورد از آن‌ها در سال آینده افتتاح شوند، و همچنین فروشگاه‌هایی که برای بازسازی در نظر گرفته شده‌اند، همگی طرح‌بندی به‌روز خواهند داشت.

آرنادو گفت که تاکنون واکنش برند مثبت بوده است. «آنها انسجامی را که ما به ارمغان می آوریم دوست دارند. آن‌ها می‌دانند که ما مارک‌های بسیاری را در قیمت‌ها می‌فروشیم و باید به مهمانان کمک کنیم تا در مسیر حرکت کنند.» “در عین حال، ما واقعاً به اعتبار و برندهای انبوه خود و نحوه ارائه آن احترام می گذاریم. این یک مخلوط نیست. این یک اختلاط نیست. در جریان بسیار متفکرانه است.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/ulta-beauty-new-store-format-1235411075/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با