Glossier Grantees نام تجاری مبتنی بر آداپتوژن Deon Libra – WWD را راه اندازی کردند


پس از از دست دادن پدرش در اثر یک حمله قلبی ناشی از استرس، دوین مک گی، که غم و اندوه غلبه کرده بود، متوجه شد که نمی تواند به درستی عمل کند. او خوابش را از دست داده بود، غرق در استرس و غم و اندوه بود و نمی توانست آرامشی پیدا کند. او تصمیم گرفت عمیقاً در فضای سلامتی طبیعی کاوش کند و از طریق آن آداپتوژن ها و فواید آنها از جمله بهبود خواب و کاهش استرس را کشف کرد. این در نهایت باعث شد مک گی و نامزدش بریت کرکلند برند Deon Li، را تأسیس کنند.

بنیانگذار و مدیر اجرایی دوین مک گی

مک گی در تحقیق در مورد آداپتوژن ها و اثرات استرس بیشتر در مورد اینکه چگونه افراد سیاه پوست به طور نامتن،ی تحت تاثیر استرس قرار می گیرند، آموخت. مک گی گفت: «هر اتفاقی که از نظر استرس برای من رخ داده بود و اتفاقی که برای پدرم افتاده بود، در نهایت برای من تأثیر گذاشت. مک گی با در نظر گرفتن این موضوع و تسکین استرس جدیدش، می‌دانست که باید کرکلند را وادار کند تا آداپتوژن‌ها را امتحان کند.

بنیانگذار و مدیر عامل بریت کرکلند

کرکلند که یک ورزشکار کراس فیت و مربی سابق SoulCycle است، دریافت که آداپتوژن‌ها انرژی مشابه قهوه را به او می‌رسانند و به رفع جوش‌های مداوم او کمک می‌کنند. کرکلند گفت: “تجربه من بیشتر به جنبه سلامتی و تندرستی مربوط می شد.” “من سریعتر بودم. می توانستم نفس بکشم. تحمل من خیلی بیشتر بود. این واقعاً چیزی است که من روی آن متمرکز بودم، اینکه بتوانم به ،وان یک انسان از نظر بدنی بهتر عمل کنم، و کارساز بود.»

با این حال، این دو متوجه شدند که یک برند سلامتی برای جامعه سیاه پوستان وجود ندارد. برند بلک کجاست که به سیاه پوستان این را آموزش می دهد؟ اگر این مواد برای زندگی بسیار مفید هستند… چرا ،ی به سیاه پوستان آموزش نمی دهد؟ مک گی پرسید. او شروع به توسعه محصولات Deon Li، در آشپزخانه خود به یاد پدرش کرد، زیرا Deon نام می، او و Li، علامت زودیاک او بود. با این حال، او می دانست که این یک مدل تجاری پایدار نیست. پس از قتل جورج فلوید، مک گی و کرکلند تصمیم گرفتند تا به طور رسمی نام تجاری Deon Li، را توسعه دهند تا مزایای آداپتوژن ها را گسترش دهند.

این دو نفر 111000 دلار از دوستان و خانواده خود برای تامین مالی برند جمع آوری ،د. مک گی گفت: «هیچ،ی که از او پرسیدیم نه گفت. “اگر قرار بود آنچه را که به نظرم بخشی از میراث خود می دانم، بخشی از میراث پدرم، به ،ی بدهم، چرا اول از همه دوستان و خانواده من نباشند؟” این برند در سال 2020 یکی از 16 دریافت کننده Glossier بود که از طریق آن کرکلند و مک گی 10000 دلار دریافت ،د. استودیوی سرمایه گذاری راب دیردک Dyrdek Ma،e نیز 800000 دلار سرمایه گذاری کرده است.

این برند که انتظار می‌رود در اولین سال فروش خود 865000 دلار فروش داشته باشد، طبق منابع صنعتی، در روز جمعه با دو محصول در وب‌سایت خود مستقیماً به مصرف‌کننده عرضه خواهد شد: Big Up، 63 دلار، سرم بدن روغنی مبتنی بر آداپتوژن، و Unbothered، 54 دلار، یک پودر آداپتوژن قابل بلعیدن که آن دو به ،وان نوشیدنی “چای شکلاتی” توصیف می کنند.

در حالی که مک گی نتوانست پدرش را نجات دهد، امیدوار است دئون لیبرا ،ی را که درگیر یک مبارزه مشابه است نجات دهد. این برند، که کرکلند همیشه آن را به ،وان «سلامتی با هیپ هاپ ملاقات می‌کند» توصیف می‌کند، برای توانمندسازی جامعه سیاه‌پوستان و در عین حال ارائه محصولات در دسترس که راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهند، توسعه داده شد. من از این احساس خسته شده ام که همیشه باید برای چیزهایی که می خواهیم بجنگیم، وقتی به همه چیز دسترسی داریم. چیزی که من می‌خواهم ببینم این است که مردم، به‌ویژه سیاه‌پوستان، معتقدند هر چیزی که در جهان موجود است می‌تواند مال ما نیز باشد.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/wellness/adaptogen-،nd-deon-li،-launch-1235412557/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با