Sidia از لایه بردار مراقبت از بدن، سرم – WWD رونمایی کرد


سیدیا جدیدترین برند زیبایی است که در زمینه مراقبت از بدن پیشرفت زیادی کرده است.

این برند که توسط مالک Métier Creative و یکی از بنیانگذاران Coveteur ارین کلینبرگ تأسیس شده است، رژیم دو مرحله ای مراقبت از دست خود را از سر تا پا با لایه بردار بدن و سرم بدن گسترش می دهد. قیمت آن از 46 تا 52 دلار متغیر است و در وب سایت این برند و همچنین بوتیک زیبایی Formula Fig در تورنتو عرضه خواهد شد.

همه اینها بخشی از چشم انداز کلاینبرگ برای این برند است که به نام مادربزرگ فقیدش نامگذاری شده است و ایده آن را در سال 2020 آغاز کرد. او قبل از تمرکز مجدد روی زیبایی، با لباس های راحتی شروع به کار کرد، با هدف ساده سازی و ساده سازی مراقبت از خود به محصولاتی قابل هضم و مدبرانه برای خانه و بدن ما با شمع شروع کردیم، سپس به مراقبت از دست و اکنون به مراقبت از بدن رفتیم. سیدیا طرح اولیه هر کاری است که ما انجام می دهیم، و او ملکه مرطوب کننده بود.

این اسکراب شامل باکوچیول و نیاسینامید و همچنین لایه بردارهای برنج است که به منظور ایجاد یک مزیت لایه بردار استفاده می شود. کلاینبرگ گفت: این سرم حاوی اسید هیالورونیک، اسکوالان و گلابی خاردار است و در یک بطری اسپری قرار دارد که برای “انسان های تنبل در همه جا” طراحی شده است.

او ادامه داد: «من مادر دو بچه هستم، دو ،ب و کار را اداره می‌کنم، و خیلی به این فکر می‌کنم که چگونه زیبایی باید شهودی، متفکرانه و هدفمند باشد. عطر خانگی به نام وایرد. این عطر دارای نت هایی از برگ چای و اکالیپتوس است.

او گفت: “من می خواهم دوش ها را با این عطر زیبا منفجر کنم.” وقتی صحبت از رایحه به میان می‌آید، الهام از روزهایی بود که Coveteur را اداره می‌کردم. ما باید در خانه‌های نزدیک به 500 طعم‌دهنده باشیم، و من دیدم که آنها چگونه از طریق رایحه، محیطی ایجاد می‌کنند.»

اگرچه سایر دسته‌ها در حمام از ج، خارج نیستند، کلاینبرگ بر روی دسته‌های موجود تمرکز کرده است. ما می‌خواهیم دسته‌هایی را که در آن قرار داریم کامل کنیم. [stock keeping units]،” او گفت. ما می‌تو،م موها را در جاده درست کنیم، و دلیلی وجود ندارد که به ،مت‌هایی از دوش شما نفوذ نکنیم. رویای من این است که سیدیا را در بهترین هتل های جهان داشته باشم و باید مطمئن شویم که به مراقبت از مو می رویم.

Sidia در حال حاضر در هتل بورلی هی، حمل می شود و در Goop، Saks Fifth Avenue، Revolve، Formula Fig و Moda Operandi به فروش می رسد. کلاینبرگ در مورد اندازه ،ب و کار اظهار نظری نکرد، اما منابع صنعتی انتظار دارند فروش در سال 2023 به 1 میلیون دلار برسد که افزایشی دو رقمی نسبت به سال گذشته است.

این برند دارای نرخ ماندگاری 31 درصدی است و رژیم مراقبت از دست دو مرحله ای خود را که شامل یک اسکراب روزانه دست و سرم دست است، فروخته است. کلاینبرگ گفت: «این با یک جمعیت لو، طنین انداز است. «مخاطبان ما در هر دو سر طیف هزاره هستند. افرادی که قدردان این هستند که برای یک دقیقه خود را پر، کنند.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/exclusive-sidia-into-،y-care-1235655153/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با