اندی کوهن در کمپین آگاهی از سرطان پوست EltaMD – WWD ستاره می‌شود


EltaMD در ماه آگاهی از سرطان پوست بزرگ می شود.

برند مراقبت از آفتاب، که سال گذشته یکی از پرفروش‌ترین واحدهای مراقبت از پوست را در زیبایی پرستیژ با SPF 46 UV Clear Broad-Spect، SPF 46 داشت، فصل آفتاب را با راه‌اندازی جدید و کمپین جدیدی با بازی اندی کوهن از براوو آغاز می‌کند. .

این برند AOX Mist را در اول ماه مه، در اولین روز ماه آگاهی از سرطان پوست، رونمایی کرد. این یک ضد آفتاب معدنی است و با قیمت 45 دلار به فروش می رسد. با توجه به این برند، این بزرگترین راه اندازی در وب سایت EltaMD – جایی که در حال حاضر ،ده فروشی است – در تاریخ این برند بود و دومین پرفروش بعد از محدوده قهرمان UV Clear بود.

جوآنا زوکر، مدیر اجرایی CP Skin Health می‌گوید: «می‌دانستیم که در اسپری‌های بدن جای خالی داریم، و سخت تلاش کردیم تا آن را به زمان فصل بدن برگرد،م – به خصوص در بدن، فصلی وجود دارد.» ما شاهد افزایش چشمگیری در ضد آفتاب های بدن یا سایزهای بزرگتر و همچنین ضدآفتاب های مقاوم در برابر آب از آوریل تا آگوست هستیم.

EltaMD AOX Mist

EltaMD AOX Mist

ع، از EltaMD

منابع صنعتی انتظار دارند فروش این محصول بین 8 تا 10 میلیون دلار باشد در اولین سال حضور در بازار زوکر در مورد این ،ن ها اظهار نظری نکرد، اما گفت که انتظار دارد “این ما را به سمت بالا در رده مراقبت از بدن نیز سوق دهد.”

این فرمول همچنین شامل ویتامین‌های C و E است که در فناوری کیسه‌ای به ،وان جایگزینی برای آئروسل‌ها قرار دارند. این راه اندازی همزمان با کمپین جدید آن است که کوهن، یک نجات یافته از سرطان پوست، رهبری آن را بر عهده دارد. به ازای هر بر،ب در نظرات پست کوهن، این برند یک بطری ضد آفتاب را به بنیاد تحقیقات ملانوما اهدا می کند، ت، که همزمان با نبرد خود زاکر با ملانوما است.

زوکر گفت: “ملانوم من در 10 تا 15 سال گذشته ایجاد نشده است، بلکه ناشی از کاری بود که بین 15 تا 25 سالگی انجام دادم، مانند زم، که فکر می کردم رفتن به سالن برنزه ، کار هوشمندانه ای است.” به ،وان یک مادر و به ،وان مدیر اجرایی یک برند مراقبت از آفتاب، می‌توانم بگویم که باید در میان نسل جو، که می‌خواهند برنزه و زیبا به نظر برسند، آگاهی پیدا کنیم. ما به ،وان رهبر صنعت، مدیون انجام این کار هستیم.»

کمپین های آموزشی مانند کمپین کوهن کلیدی هستند. دکتر سینتیا پرایس، متخصص پوستی که زوکر را معالجه کرده است، گفت: «درصد شگفت‌انگیز آمریکایی‌ها هنوز از ، ضد آفتاب به ،وان بخشی از مراقبت روزانه خود استفاده نمی‌کنند. در نتیجه، سالانه افراد بیشتری در ایالات متحده نسبت به مجموع سایر سرطان‌ها به سرطان پوست مبتلا می‌شوند و هر ساعت دو نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند.»

زوکر اعتراف می کند که او یکی از این افراد بوده است. او می‌گوید: «من قبل از 35 سالگی هر روز روی صورتم ضدآفتاب نمی‌زدم و آسیب دیده بود. من متش، که در دستان پزشکان فوق العاده بودم و اکنون امیدوارم بتوانم این خبر را منتشر کنم که ممکن است برای هر ،ی اتفاق بیفتد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/eltamd-skin-cancer-awareness-month-new-،uct-campaign-1235653871/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با