چه؟ سازمان استانداردهای تبلیغاتی بریت،ا به برند دئودورانت طبیعی Wild دستور داده است تا تبلیغی را منتشر کند که ادعا میکند دئودورانتها یا ضد تعریقهای رقیب باعث تحریک پوست، بدتر شدن بوی بدن و مضر برای سلامتی میشوند.
جزئیات دو اعتراض به آگهی مورد بحث که در یوتیوب و وب سایت برند پخش شد، توسط ASA مطرح و تأیید شد، ی،ی اینکه تبلیغ کننده هیچ مدرکی برای اثبات ادعای خود مبنی بر آسیب نمک های آلومینیوم به کاربران و اینکه مواد مصنوعی باعث بدتر شدن بدن می شود ارائه نکرده است. بو و باعث تحریک پوست می شود.
چرا؟ مشخص شد که تبلیغ مورد نظر قو،ن 3.1، 3.7 (تبلیغات گمراه کننده) و 3.33 (مقایسه با رقبای قابل شناسایی) کد CAP را نقض کرده است. به وایلد دستور داده شده تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات آینده ادعاهایی مبنی بر اینکه دئودورانتها یا ضد تعریقهای رقیب، که عملکرد آنها تعریق را مهار میکند یا حاوی مواد مصنوعی از جمله نمکهای آلومینیوم است، که با مشکلات سلامتی مانند عدم تعادل هورمونی، خارش، بثورات پوستی مرتبط است، وجود نداشته باشد. یا بوی بدن.
منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/asa-raps-wilds-knuckles-over-misleading-deodorant-ad/