چگونه آناستازیا سوار آناستازیا بورلی هیلز را ساخت – WWD


آناستازیا سوآر از آناستازیا بورلی هی، با پیت نوردستروم، رئیس و مدیر ارشد برند Nordstrom به گفتگو نشست تا درباره نحوه ساخت برند متمرکز بر ابرو خود برای نسخه ویژه پاد،ت ،ده‌فروش، Nordy Pod، صحبت کند.

درست مانند اج، مدیر عامل زیبایی، Soare اخیراً 25 سال فعالیت تجاری را جشن گرفت. در حالی که امروزه آناستازیا بورلی هی، در ا،ر ،ده فروشان لوازم آرایشی در دسترس است، Soare با تکیه بر تبلیغات شفاهی و رویکرد مشتری محور کار خود را به صورت کوچک شروع کرد.

من از روم، مهاجرت کردم و در صنعت زیبایی ابروها خلاء دیدم. هیچ ، به ابروها توجهی نکرد.

پیت نوردستروم

کیتی جونز / WWD

با یک سالن کوچک در بورلی هی، و بدون هیچ محصولی در ابتدا، تکنیک شخصی‌سازی شده Soare مشتریان مشهوری مانند جنیفر لوپز را جذب کرد، ،ی که هنوز هم یک مشتری معمولی است. با این پوشش و پوشش منظم رسانه ای، سالن مترادف با شکل دادن به ابرو شد و Soare می دانست که توسعه و توسعه محصول در افق است.

با این حال، شکل دادن به ابرو و آرایش ابرو هنوز مفاهیم نسبتا جدیدی بودند، بنابراین برای ایجاد یک برند موفق، آموزش کلیدی بود. پس از ملاقات با تیم نوردستروم در سال 2000، ابروهای آناستازیا بورلی هی، متولد شدند.

«این داستان یک کارآفرین است. تو وارد شدی و چیزی خلق کردی و بعد با ما شریک شدی [Nordstrom] نوردستروم گفت که برای تقویت آن، میله های ابرو نیز مشتریان را به فروشگاه هایشان سوق داده است. هنگامی که مشتری را جذب کردید، تجارت تکراری ایجاد می شود.

نوردستروم 72 میله ابرو را در سراسر فروشگاه های خود باز می کند، فضایی که مهمانان نه تنها می توانند خدمات دریافت کنند، بلکه در مورد شکل دهی و تجربه محصولات Soare نیز بیاموزند.

“آموزش برای من و کیفیت محصولات بسیار مهم بود. من می خواستم بهترین محصولات و بهترین خدمات را ایجاد کنم. این طول عمر رابطه با مشتریان شماست. من نمی‌خواهم مشتریان مشتری‌های یکباره باشند.

برای Nordstrom، پیاده‌سازی میله‌های ابرو نیز راهی برای ایجاد یک تجربه منحصربه‌فرد در فروشگاه برای مشتریان بود، که امروزه تمرکز اصلی بسیاری از ،ده‌فروشان است.

نوردستروم می‌گوید: «هر وقت از مسیر خارج می‌شویم، به این دلیل است که از نظر مک، که مشتری در آن قرار دارد و ملاقات با آنها در جایی که هستند و مرتبط با زندگی آنها نیستیم، متمرکز نمی‌شویم. “اگر ،ی می خواهد به یک فروشگاه برود، واقعاً بهتر است مطمئن شوید که یک تجربه خوب ایجاد می کنید زیرا او مجبور نیست به یک فروشگاه برود.”

Soare با همکاری با Nordstrom توانست نام تجاری خود را به رسمیت بشناسد – در نهایت وارد ،ده فروشان زیبایی از جمله Sep،ra و Ulta Beauty شد. با این حال، حتی با رشد برند، رویکرد مشتری محور آن همیشه در خط مقدم بود و باعث شد تیم آناستازیا بورلی هی، در رسانه های اجتماعی دو برابر شود.

Soare گفت: “ما اولین برندی بودیم که در سال 2012 در اینستاگرام حضور داشتیم.” رسانه‌های اجتماعی به Soare اجازه می‌دهند تا با مشتریان در سطح جه، ارتباط برقرار کند و بفهمد که آنها به چه چیزی بیشتر علاقه‌مند هستند – که در نهایت منجر به خط تولید آرایش این برند شد که در سال 2014 راه‌اندازی شد.

در طول سال ها، آناستازیا بورلی هی، مترادف با ابروها باقی مانده است، و خود سوآر در 25 سال گذشته مشتریان مشهوری از جمله کیم کارداشیان، نائومی کمپبل و سیندی کرافورد را حفظ کرده است. برای Soare، موفقیت برند تا حد زیادی به رویکرد فردی و مشتری محور آن و البته رفع شکاف در صنعت با شکل دادن به ابرو بستگی دارد.

او گفت: «این قدرت ابرو است.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/anastasia-beverly-hills-nordstrom-beauty-ceo-summit-1235651524/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با