هدف سه ماهه اول 2023: افزایش فروش 0.5 درصدی در “محیط چالش برانگیز فزاینده”


چه؟ Target نتایج خود را برای سه ماهه اول سال مالی 2023 اعلام کرده است. ،ده فروش ایالات متحده شاهد افزایش فروش 0.5 درصدی برای کل درآمد 25.3 میلیارد دلاری آمریکا بود که منع، کننده فروش قابل مقایسه ثابت همراه با سود فروش از مکان های جدید است. ترافیک 0.9 درصد رشد کرد.

جزئیات درآمد عملیاتی با کاهش 1.4 درصدی نسبت به سال قبل به 1.3 میلیارد دلار رسید. EPS نسبت به مدت مشابه در سال 2022 با 4.8 درصد کاهش به 2.05 دلار رسید و بر اساس روندهای فروش نرم تر در سه ماهه اول، شرکت پیش بینی کرده است که در سه ماهه دوم کاهش تک رقمی فروش قابل مقایسه را داشته باشد در حالی که GAAP EPS و EPS تنظیم شده هستند. انتظار می رود هر دو از 1.30 تا 1.70 دلار متغیر باشند. این شرکت دستورالعمل خود را برای تمام سال حفظ می کند.

چرا؟ برایان کورنل، رئیس و مدیر عامل شرکت Target Corporation، گفت: “ما با چشم، روشن در مورد چالش هایی که مصرف کنندگان با آن روبرو هستند وارد سال شدیم و مصمم بودیم که اعتمادی را که با مهمانان خود ایجاد کرده ایم ایجاد کنیم. این نیاز به چابکی و توانایی انعطاف در سراسر مجموعه چند طبقه ما دارد، زیرا ما به ارزش و دسته بندی محصولاتی که مهمانان ما در حال حاضر بیشتر به آن نیاز دارند، متمایل می شویم. به لطف فداکاری تیم، شاهد افزایش بازدید مهمانان در سه ماهه اول، با افزایش کل فروش و سودآوری بالاتر از انتظار بودیم.


منبع: https://www.globalcosmeticsnews.com/target-q1-2023-sales-inch-up-0-5-percent-in-increasingly-challenging-environment/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با