فروشنده مستقیم مونات با اولین کرم بی بی – WWD به رنگ چهره می پردازد


فروشنده مستقیم مونات، موج محصولات زیبایی هیب، را وارد دسته بندی رنگ چهره می کند.

، مرطوب کننده با طیف گسترده BB ، SPF 40 این برند که روز سه شنبه راه اندازی شد، در 9 رنگ ارائه می شود و با ویتامین E و Rejuveniqe S اختصاصی مونات، روغنی مبتنی بر گیاه شناسی ساخته شده از عصاره دانه جوجوبا، روغن زیتون و سایر مواد مرطوب کننده فرموله شده است. ، BB با قیمت 49 دلار به فروش می رسد.

Ghina Ghura، مدیر بازاریابی Monat، گفت: «در طول همه‌گیری، ما دیدیم که مراقبت از پوست واقعاً برای ما رشد کرد زیرا مصرف‌کنندگان آرایش کمتری داشتند. با بیرون آمدن از این بیماری همه گیر، به آهستگی به آرایش بازگشته است، اما همچنان بر مراقبت از پوست متمرکز شده است.

برای مونات، که بیشتر به دلیل محصولات مراقبت از موی ضد پیری خود شناخته شده است و اولین مجموعه مراقبت از پوست خود را در سال 2019 راه اندازی کرد (که طبق گزارش WWD قبلاً 4 میلیون دلار در عرض 36 ساعت انجام داد)، و به دنبال آن یک خط سلامتی در سال 2020 ارائه شد، رنگ چهره منطقی به نظر می رسید. گام بعدی.

آلن مایرز، معاون ارشد و مدیر ارشد علمی در Monat گفت: «ما نمی‌خواستیم بگوییم که در حال حاضر وارد لوازم آرایشی رنگی می‌شویم، اما می‌خواستیم کاری جدید، متفاوت و منحصر به فرد برای شرکتمان انجام دهیم. وی افزود که در توسعه ، BB، این برند به دنبال ایجاد فرمول ا،ید روی بود که وقتی روی پوست های تیره استفاده می شود، قالب سفید باقی نمی ماند.

در حالی که Ghura و Meyers در مورد انتظارات فروش برای راه اندازی اظهارنظری ن،د، منابع صنعتی ،ن می زنند که ، BB Monat می تواند در اولین سال عرضه به بازار 40 میلیون دلار فروش داشته باشد.

نیروی فروش مستقیم مونات که بر اساس یک مدل ،ب و کار فروش مستقیم ساخته شده است، متشکل از بیش از 250000 “شریک بازار” است که علاوه بر استخدام فروشندگان دیگر، نام تجاری را به مشتریان جدید می آورند.

مونات بزرگترین برند آلکورا است که مالک برند Hairgurt و مراقبت از بدن Pardon My Pretty نیز هست. این شرکت مادر در فهرست ۱۰۰ تولیدکننده برتر زیبایی Beauty Inc در سال ۲۰۲۱ رتبه ۵۵ را به خود اختصاص داد و ۶۳۲.۵ میلیون دلار فروش در سال را به ثبت رساند.

غوری گفت: «ما واقعاً از نزدیک در جامعه خود کار می کنیم تا به تعریف اینکه چگونه با توسعه محصول پیش برویم، کمک می کنیم.

داده های Spate نشان می دهد که در سال 2022 به طور متوسط ​​173500 جستجوی ماهانه در گوگل در ایالات متحده برای ، BB در ایالات متحده انجام شده است که در ماه می این میزان افزایش یافته است.

ما نسبت به آنچه که در حال پیشرفت است و آنچه که به موفقیت شرکای بازار ما کمک می کند بسیار باز می م،م. خواهیم دید که چگونه [the BB cream] غوری گفت.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/direct-seller-monat-expands-into-complexion-with-bb-cream-1235405241/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با