Moda Operandi مجموعه زیبایی فوق العاده لوکس را راه اندازی کرد – WWD


تجارت الکترونیک زیبایی لو، رقیب جدیدی پیدا کرده است.

Moda Operandi با مجموعه ای از پوشاک، لوازم جانبی، خانه و جواهرات خوب، زیبایی را به ،وان آ،ین دسته خود اضافه کرده است. عمودی که روز سه شنبه راه اندازی می شود، دارای کمتر از 300 واحد نگهداری سهام و یک ماتریس برند است که از وزن های سنگین لو، مانند La Mer و Sisley-Paris گرفته تا موارد مورد علاقه فرقه مانند Vintner’s Daughter و The Beauty Sandwich را در بر می گیرد.

،ده فروش وارد یک اتاق شلوغ می شود. سال گذشته، Farfetch با بیش از 100 برند آرایشی معتبر به این ،یب پیوست و این حمله به دنبال ،ید ،ده‌فروش تخصصی ویولت گری بود. Net-a-porter زیبایی را نزدیک به یک دهه پیش راه اندازی کرد، Ssense پیشنهاد زیبایی خود را عمیق تر کرده است و بازیکنان انبوهی مانند Kohl’s، Target و Walmart به ترتیب با Sep،ra، Ulta Beauty و Space NK همکاری ،د تا زیبایی پرستیژ را به راهروهای خود ببرند.

با این حال، Moda Operandi با تهاجمی کمتری شروع می کند. مجموعه اولیه زیر 300 اس، با تمرکز زیادی بر مراقبت از پوست است. بازیکنان قدیمی در این فضا، مانند La Mer، Sisley-Paris، Chantecaille و Supergoop، ماتریس برند را تقویت می کنند.

این مجموعه پر از برندهای کوچکتر، شامل 111Skin، آگوستینوس بادر، گیاه‌شناسی آفریقایی، زیر ماسک، مرداب آبی، با دور، BeautyStat، ساندویچ زیبایی، کاستا برزیل، شارلوت منسا، کرون آفایر، کرید، دیوید مالت، دکتر باربارا می‌شود. استورم، دکتر لارا دوگان، زیبایی علمی، الیس بروکلین، همیشه آمید، روز هشتم، فارماسی فرانسوی، ایسامایا، جوآنا چک، زیبایی KNC، کیسمت بویایی، لا بوش روژ، لئونور گریل، مکرین اکتیو، ماتیور پریمیر، مونیکا بلوندر، , Ourself, R+Co Bleu, Regime des Fleurs, Retrouvé, ReVive, Roen, Roz, Révérence de Bastien, Sangre de Fruta, Santa Maria Novella, Sidia, Surratt, Tan Luxe, Taffin, Tata Harper, Tracie Martyn, U Beauty, دختر وینتنر، آتلیه وستمن و دره شگفت انگیز.

تفکر پشت حمله اولیه، ارائه محصولات قهرمان از بسیاری از برندهای کمتر شناخته شده است – رویکردی به سرپرستی که جسیکا متلین، مدیر زیبایی Moda Operandi، گفت که به حذف ،ده فروش از بسته به ،وان مقصدی برای کشف کمک می کند.

صفحه اصلی زیبایی Moda Operandi.

متلین گفت: “Moda همیشه ،یبی از برندهای تثبیت شده و در حال ظهور بوده است و این کت و شلوار قوی ما است.” «سایر ،ده فروشان در مورد جدید بودن دائمی هستند، بیشتر، بیشتر. استراتژی ما واقعاً در مورد چیزی است که من آن را قهرمانان و جواهرات پنهان می نامم. من بهترین‌ها را از خطوط مورد علاقه‌ام می‌گیرم، به جای اینکه برندهای زیادی را معرفی کنم و آنها را به انجام کارهای بیشتر و بیشتر وادار کنم، وقت بگذارم و آنها را در کانون توجه قرار دهم. من به خاطر جدید بودن به دنبال تازگی نیستم.»

Newness، یک وسیله سنتی رشد برای برندهای زیبایی، جایگاه خود را خواهد داشت – Matlin این مجموعه را “تکرار کننده” توصیف کرد و افزود که در سال 2023 به عطر، ناخن و سلامتی عمیق تر خواهد رفت – اما مشتری Moda “این را نمی خواهد. سیل مداوم محصول،” او ادعا کرد.

او ادامه داد: “مهم نیست سطح درآمد شما چقدر باشد، شما می خواهید بهترین ها را به شما داده شود، شما نمی خواهید ساعت ها و ساعت ها را صرف انجام آن تحقیق کنید.” مشتری Moda برای چیزی که واقعاً بررسی شده است به ما مراجعه می کند. در پایان روز باید زیبا باشد، باید مرتفع شود، باید نفیس باشد. اگر برای یک محصول زیبایی در Moda پول ،ج کرده باشید، حس فوق العاده ای به شما دست خواهد داد.»

میانگین قیمت واحد مجموعه 120 دلار است. ساندویچ زیبایی 300 دلار است، اما ما همچنین محصولاتی با قیمت 30 دلار داریم که اگر قبلاً از Moda ،ید نکرده باشید، قیمت بسیار رقابتی‌تری دارند. این فرصتی است برای ،، که هرگز از Moda ،ید نکرده‌اند تا تجربه‌ای عالی داشته باشند و همچنین برخی برندهای جدید را کشف کنند.

جیم گلد، مدیر اجرایی Moda Operandi، پیش بینی کرد که زیبایی تقریباً 10 درصد از تجارت این شرکت را شامل می شود. او از طریق ایمیل گفت: «زیبایی همچنین به ،وان یک نقطه مقدماتی برای مشتریان جدید عمل می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا با قیمتی در دسترس‌تر با ما آشنا شوند. “زیبایی و تندرستی مقوله ای سرگرم کننده، جذاب و بارور است و با گذشت زمان برای مشتریان ما اهمیت بیشتری پیدا می کند.”

طلا ادامه داد که اگرچه شتاب بالا در نیمه اول سال 2022 کمی نسبت به پایان سال نرم شد، اما این شرکت “هنوز افزایش خوبی داشته است، به ویژه در تجارت پوشاک ما، با دسته بندی عصرانه و کپسول های انحصاری به ،وان نقاط روشن خاص.”

با این حال، هنوز زمان خوبی برای زیبایی پرستیژ است. بر اساس داده های گروه NPD، این دسته در سه ماهه سوم جهش 15 درصدی داشته است که به 2.1 میلیارد دلار در کل فروش در ایالات متحده رسیده است.

تفکری که در پس پرتاب زیبایی وجود داشت، شکاف های پیشنهادی سبک زندگی آرم، Moda Operandi را پر می کرد. “مشتری ما با Moda به ،وان یک برند سبک زندگی تعامل دارد: ما به او یک دنیای سبک کامل ارائه می دهیم. لورن سانتو دومینگو، موسس و مدیر ارشد برند این شرکت، در ایمیلی گفت: مد، سرگرمی، ،ید جواهرات زیبا و هدیه، و اکنون ما خوشحالیم که پیشنهاد خود را به زیبایی اضافه کنیم.

با توجه به پیشینه تحریریه، همیشه برای من حیاتی بوده که مودا داستان‌های طراحان را تعریف می‌کند، و ما هیجان‌زده هستیم که پلتفرمی ارائه دهیم تا داستان‌های برندهای زیبایی را به همان شیوه‌ای که در مد، خانه انجام داده‌ایم ارائه دهیم. و فضاهای جواهرات،” او ادامه داد.

تمام حرفه متلین در سرمقاله و رسانه بوده است، به جز یک دوره کوتاه در Space NK، و او اخیراً به ،وان مدیر زیبایی در هارپرز بازار کار کرده است. او همچنان پاد،ت زیبایی Fat Mascara را با جنیفر گلدشتاین اجرا می کند که رویکرد تجربی و داست، او را برای فروش محصول توضیح می دهد.

ما این تجربیات ویژه را برای مشتریان خود ایجاد می کنیم، و این یک نقطه تفاوت فوق العاده خواهد بود. متلین گفت: این چیزی است که برای ما موفقیت آمیز بوده است – اینکه بتو،م مشتریان خود را به برندهای خود نزدیکتر کنیم و این ارتباط واقعی را ایجاد کنیم. “یک جزء احساسی در زیبایی وجود دارد که گاهی اوقات از بین می رود و ما می تو،م این ارتباطات خاص را ایجاد کنیم.”

مودا میزبان تجربیات خصوصی با هنرمند آرایشگر گوچی وستمن و همچنین سفرهایی به ایسلند و برزیل برای Blue Lagoon و Costa Brazil بوده است. متلین گفت: به صورت آنلاین، صفحه اصلی زیبایی “آن قهرمانان و جواهرات پنهان را از بین می برد و لحظاتی را به آنها می دهد تا به روش های مختلف بدرخشند.” ما ویدیوها و لحظاتی برای برندها خواهیم داشت تا داستان های خودشان را بگویند.»

جبهه خدمات نیز در جذب و حفظ ،یداران زیبایی نقش خواهد داشت. “مشتری ما بسیار به Moda اختصاص دارد. مشتریان برتر ما با مشاوران مشتریان خصوصی خود بسیار نزدیک هستند و برای پوشاک، پوشاک، خانه یا جواهرات خوب به آنها تکیه می کنند. ما مشتریان خود را می شناسیم، می د،م که آنها چه خواسته اند. ما خیلی با مشتریان خصوصی‌مان کار می‌کنیم و قبل از اینکه من به اینجا برسم، تحقیقات زیادی با آنها انجام دادیم – عطر، مراقبت از پوست و مارک‌های خاص به بازار آمدند که اطلاعات زیادی از ،ید ما داشت.»

متلین گفت که اولین پیشنهاد مملو از مراقبت از پوست است، زیرا مشتری Moda “یک وسواس مراقبت از پوست است”. با این حال، او به دنبال دسته‌های دیگر برای گسترش است. او گفت: «زمان آن رسیده است که مودا عطر را دو برابر کند، و تیم واقعاً از عطر سال 2023 عقب مانده است. برای این منظور، صفحه اصلی یک بخش اختصاصی برای عطرسازی با نام The Fragrance S،p خواهد داشت.

برندهای زیبایی که به این سایت می‌پیوندند، فرصت‌های متفاوتی را می‌بینند، از دیدگاه محتوا و داستان‌گویی تا تقویت اعتبار خود در فضای لو،.

جسیکا متلین کارگردان زیبایی Moda Operandi.

جسیکا متلین

ران رابینسون، موسس و مدیرعامل BeautyStat، گفت: «ما می‌خواستیم ببینیم که این فرصت از منظر داستان‌سرایی و محتوا چگونه است. این به ما توانایی دستیابی به مشتریان جدید را می‌دهد، شاید مشتری، که بیشتر به مد علاقه‌مند هستند، اما از منظر روان‌شناختی آن را «جنگجوی ضد پیری» می‌نامیم. او بدش نمی‌آید که کمی بیشتر برای یک محصول معتبر هزینه کند و ما فکر می‌کنیم که این مشارکت دسترسی ما را به آن مصرف‌کننده گسترش می‌دهد.»

این تفکر با ی،س ال،اند،س و اوا ال،اند،س، بنیانگذاران 111Skin همسو بود. 111Skin برند باند فرودگاه بوده است، این چیزی است که مدل‌ها، زیبایی‌شناسان و هنرمندان آرایش از آن برای آماده ، چهره استفاده می‌کنند. اوا ال،اند،س گفت: داشتن توانایی محصولات همراه با در دسترس بودن لباس ها و لوازم جانبی منطقی است. “مخاطب، که به ،ید در Moda نگاه می کنند دقیقا مشتری ما هستند. ما در درجه اول از نظر خدماتی که آنها ارائه می دهند و استراتژی تمرکز بر محصولات خاص بسیار هماهنگ هستیم.

ما در خیابان پنجم ،س، نیمان مار،، ، بار هستیم. ال،اند،س افزود: ما در حال حاضر همه توزیع‌هایی را که می‌خواهیم داریم، اکنون فقط در مکان‌هایی گسترش می‌دهیم که برای ما کاملاً منطقی است. مد با ما ارتباط برقرار می کند، با مشتریان ما ارتباط برقرار می کند. ما از گنجاندن زیبایی در یک پلتفرم با مد استقبال می کنیم زیرا، اگر فراتر از مزایای تجاری سطحی نگاه کنید، منطقی است که ،ی که ا،سوری زیبا می خواهد، پوستی سالم نیز می خواهد.”

چار، رزیر، بنیانگذار و مدیر عامل آگوستینوس بادر، نسبت به شراکت صعودی، گفت که مشتری Moda دقیقاً منع، کننده مشتریان برند او است. او گفت: “آنها مخاطب، دارند که با مشخصات پایگاه مشتری آنها مش، است و با پایگاه مشتریان ما نیز سازگار است.” “من علاقه مند به دیدن دیدگاه آنها و نحوه برخورد آنها با مشاوره و تجربه آنها به مشتریان خود هستم.”

Rosier با اذعان به افزایش فشار ناشی از رقابت، اضافه کرد که مشتریان وفادارترین – و پرهزینه ترین – مشتریان Moda به تقویت این دسته کمک خواهند کرد. او گفت: «آنها روابط بسیار نزدیکی با مشتریان VIP خود دارند. “اگر شما چنین مصرف کنندگ، دارید، به نظر نمی رسد دستیابی به نفوذ در دسته زیبایی زیاد سخت باشد.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/moda-operandi-launches-beauty-1235463871/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با