زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-رژ دونی

می‌توانید از براش کوچک‌تر برای افزودن کرم‌پودر به مناطقی که دچار لک است یا از سایر قسمت‌های پوست تیره‌تر است استفاده کنید. اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد. هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است. بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایش، هوای آلوده و خواب ناکافی باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. هنگامی که یک آرایش کلی داریم، این آرایش کردن زمانی خود را به خوبی نشان می دهد که از یک رژ گونه، متناسب با نوع و رنگ آرایش استفاده شده باشد. در واقع می توان گفت که این وسیله ی آرایشی از اجزای اصلی و مراحل جذاب آرایش کردن می باشد.

  • همانطور که میدانید جوش های پوستی و لکه های آن شامل حال همه ما می شود، شما می توانید با آرایش جلوه بد این جوش ها را محو کنید و زیبایی چهره تان را حفظ کنید.
  • اگر از آرایش چشم اسموکی و رنگ های تیره استفاده کنید می توانید توجه را از گردی صورت کم کنید و به سمت چشم ها ببرید.
  • یک برس سایه تمیز بگیرید و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید.
  • اگر رژگونه را خیلی بالاتر یا خیلی پایین تر از موقعیت اصلی آن مورد استفاده قرار دهید، چهره خسته تر و یا حتی پیرتر به نظر می رسد و علاوه بر آن از زیبایی آن کاسته خواهد شد.
  • چنانچه تصمیم دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این قسمت از صورتتان را استفاده کنید.

فرم صورت قلبی شکل به این صورت است که گونه ها کمی برجسته و چانه حالت تیز تر و کوچک تری دارد. در این مدل میکاپ باید اندازه پیشانی را متعادل تر کنیم؛ چرا که فرم آن پهن تر است. برای این کار باید اطراف شقیقه ها تا خط زیر گونه ها را به صورت ممتد کانتورینگ کنیم. ناحیه زیر چانه را نیز برای از بین بردن تیزی بیش از حد آن کانتورینگ می کنیم. ناحیه زیر پلک را به صورت مثلث وارونه هایلایت می کنیم و آن را تا بالای پلک ادامه می دهیم. به همین دلیل باید تکنیک هایی به کار برد تا طول آن کمتر به نظر برسد.

کرم پودر درما گابرینی DERMA GABRINI مدل میکاپ کاور makeup cover

اگر پوست روشنی دارید بهتر است تا از رژ لب های صورتی، هلویی، مسی، بنفش، آجری و… برای پوست های معمولی و گندمی می توان از رژ لب های شرابی، کالباسی، ارغوانی، نارنجی و بژ استفاده کرد. همچنین اگر پوست شما تیره ایت، می توانید از رژ لب های جیغ استفاده کنید.

هم‌چنین می‌توانید از مقدار کمی وازلین برای پاک کردن آرایش لب خود استفاده کنید. کافیست یک لایه وازلین روی لب خود بمالید و حدود 5 دقیقه صبر کنید تا رژ لب را به خود جذب کند و پس از آن لایه وازلین را با یک پد پنبه‌ای به آرامی پاک کنید. اگر پاک کننده‌‌ای که از آن استفاده می‌کنید برای دور چشم‌تان مناسب نیست، یکی از محصولاتی را که مخصوص پاک کردن آرایش چشم است، انتخاب کنید.

کانتور، سایه‌ها را ایجاد و ابعاد صورت را افزایش می‌دهد و هایلایتر زیباییهای صورت را برجسته می‌سازد. هایلایتر و کانتور در فرمولاسیونهای مایع، پودر و کرم نیز تولید و عرضه می‌شوند. هنرسرا یک محیط آکادمیک آموزشی است که تمامی دوره های آموزشی زیر نظر اساتید مجرب و شاغل در بازار کار برگزار می گردد.

کوشن بی بی کرم یانگمی لاو ا Yangmei BB Cream Yangmei Love New Face BB Cream 20ML

اما در فرم صورت گرد شما هیچ زاویه ای در صورتتان ندارید و چهره تان درست مانند شکل دایره بدون گوشه است. اگر جلوی آینه بایستید و دور تا دور صورت خود را ماژیک بکشید می توانید شکل هندسی دقیق آن را در بیاورید. در کلاس هایآموزش گریم و میکاپ(آرایش صورت) ، وسایل و ابزار موردنیاز، توسط آموزشگاه هنرسرا در اختیار هنرجویان محترم قرار داده می شود. دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود. در این مرحله بهتر است از اسپری فیکساتور استفاده کنید. به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد.

روی استخوان گونه، طول گیجگاه، زیر استخوان ابرو، گوشه های چشم، وسط بالای لب، قسمت پایین بینی که قسمت هایی هستند که نور را جذب می کنند. توجه داشته باشید، اگر چشم هایتان به هم نزدیک هستند، قسمت داخلی پلک ها باید روشن باشد و در صورت فاصله زیاد آنها از هم باید عکس روش بالا برای سایه زدن عمل کنید. سایه چشم را روی پلک خود بمالید و یک کت ریمل مژه و ابرو برای تقویت چشم خود بمالید. کار ترکیب را با حرکات دایره‌ مانند ادامه دهید تا به پایان کاری یکنواخت و صاف دست یابید. اگر به دنبال ساده‌ترین روش ممکن هستید، در این مرحله از آموزش آرایش صورت ساریسا لازم است شما را با تکنیک عدد ۳ آشنا کند.