گرگ رنفرو از Beautycounter کناره‌گیری می‌کند، استخدام‌های جدید تحت رهبری مارک ری – WWD


گرگ رنفرو از سمت خود به ،وان رئیس اجرایی و مدیر برند در Beautycounter – برند زیبایی که در سال 2013 راه اندازی کرد، کناره گیری کرد.

Beautycounter در بی،ه ای اختصاصی به WWD گفت: “ما از رهبری رویایی گرگ به ،وان بنیانگذار Beautycounter و پیشگام جنبش زیبایی پاک بسیار سپاسگزاریم.” تاثیر او بر صنعت زیبایی در 10 سال گذشته بسیار زیاد بوده است. ما برای او در فصل بعدی بهترین ها را آرزو می کنیم و به ویژه از حمایت مستمر او به ،وان حامی شماره یک برند ما و ماموریت آن قدرد، می کنیم. ما مشتاقانه منتظر ادامه موفقیت بزرگ شرکت در این مرحله بعدی رشد هستیم.»

Renfrew، یک رهبر قدیمی در اصلاحات زیبایی “تمیز” و لوازم آرایشی، بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

این شرکت که در سانتا مونیکا، کالیفرنیا مستقر است، توسط گروه کارلایل در سال 2021 در معامله ای ،یداری شد که ارزش این برند را 1 میلیارد دلار برآورد کرد. حدود یک سال بعد، در ژانویه 2022، مارک ری کهنه کار زیبایی به ،وان مدیر اجرایی Beautycounter منصوب شد. این برند با گسترش C-suite خود، استخدام های جدیدی را تحت رهبری او ایجاد کرده است.

لوانا بوماچار با تمرکز بر نوآوری محصول، استراتژی های بازاریابی رشد و افزایش آگاهی از برند Beautycounter در مرحله بعدی رشد، به ،وان مدیر ارشد بازاریابی انتخاب شده است. بوماچار با بیش از 20 سال تجربه با برندهای مصرف کننده محور، نقش تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال را در Unilever و Grove Collaborative بر عهده داشت.

جنیفر لی – که قبلاً به ،وان معاون ارشد زنجیره تامین Beautycounter خدمت می کرد – اکنون اولین مدیر تاثیرگذاری این برند است. او بر روی تلاش های پایداری، حمایت و ایمنی مواد کار خواهد کرد.

کریستینا هافمن به ،وان افسر ارشد مردمی می پیوندد. او بر تمام فعالیت‌های منابع انس،، با تمرکز بر جذب استعداد، مشارکت کارکنان، یادگیری و توسعه، و تنوع، برابری و شمول نظارت خواهد کرد. او قبلاً در مایکروسافت، لینکدین و سلامت الکترونیک، با بیش از 20 سال تجربه استراتژی استعداد و فرهنگ، سمت‌هایی داشت.

کارا تروسدیل مدیر ارشد تجاری این شرکت است که بر مدل همه‌کانال Beautycounter نظارت دارد و تلاش می‌کند تا «تمیز» را برای مشتریان بیشتری در دسترس قرار دهد. او از آمازون می آید، جایی که نزدیک به هشت سال در آنجا کار کرد و اخیراً بازاریاب اصلی آن در بخش مد آمازون بود.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/beautycounters-gregg-renfrew-steps-down-new-hires-marc-reys-leader،p-1235470001/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با