رنگ تغییر از خرده فروشان می خواهد تا محصولات موی مشکی بالقوه مضر را بررسی کنند – WWD


رنگ تغییر از ،ده فروشان می خواهد تا مجموعه محصولات موی مشکی خود را پس از مطالعه ماه اکتبر توسط موسسه ملی بهداشت بررسی و بررسی کنند. استفاده از صاف کننده های شیمیایی مو – یا شل کننده ها، که بیشتر در بین ،ن سیاه پوست رایج است – با افزایش خطر ابتلا به سرطان رحم مرتبط است.

این مطالعه که شامل داده‌های 33497 زن آمریکایی 34 تا 74 ساله بود، نشان داد که زن، که استفاده مکرر از محصولات صاف کننده مو را گزارش کرده‌اند (که بیش از چهار بار در سال گذشته تعریف شده بود)، بیش از دو برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به سرطان رحم بودند. همتایان آنها

این مطالعه خاطرنشان می کند که در حالی که سرطان رحم تنها تقریباً 3 درصد از کل موارد سرطان را تشکیل می دهد و بنابراین “نسبتاً نادر” در نظر گرفته می شود، نرخ بروز آن در ایالات متحده، به ویژه در میان ،ن سیاه پوست در حال افزایش است.

رنگ تغییر، که قبلا کمپین هایی را برای حمایت از حقوق سقط جنین راه اندازی کرده و از شرکت ها خواسته است تا به سیاست های تبعیض آمیز مو رسیدگی کنند، طوماری را راه اندازی کرده است که از ،ده فروشان بزرگ مانند Target، Giant، Food Lion و S،pRite خواسته است تا محصولات مو بالقوه سمی را حذف و بررسی کنند. در مجموعه آنها

Jade Magnus Ogunnaike گفت: “ما به سراغ ،ده فروشان می رویم زیرا آنها در قبال محصولاتی که به مردم می فروشند مسئولیت دارند.” «به‌ویژه شرکت‌هایی مانند Target که ماه تاریخ سیاه و فعال‌سازی HBCU عظیمی را انجام می‌دهند – این فضایی است که آنها واقعاً می‌توانند پول خود را در آنجا بگذارند. این در مورد بازاریابی برای سیاه پوستان نیست، بلکه فروش محصولات ایمن برای سیاه پوستان است.

Ogunnaike همچنین به مطالعه سال 2019 موسسه ملی علوم بهداشت محیطی اشاره کرد که از داده های 47000 زن استفاده کرد و نشان داد افرادی که به طور منظم از صاف کننده های شیمیایی و رنگ موی دائمی استفاده می ،د 9 درصد بیشتر از شرکت کنندگ، که این کار را ن،د در معرض ابتلا به سرطان سینه بودند.

اگر در مک، کار می‌کنید که نمی‌تو،د موهای خود را طوری که از سرتان بیرون می‌روند بپوشید، و از شل‌کننده‌ها به‌،وان یک روش مقرون‌به‌صرفه برای «موضوع» نگه‌داشتن موهای‌تان استفاده می‌کنید. ا،اج، شما خود را در معرض افزایش خطر ابتلا به سرطان رحم قرار می دهید. این یکی دیگر از تقاطع های پیچیده در این گفتگو است، این است که ،ن سیاه پوست نمی توانند در هر دو صورت برنده شوند.

در سال 2022، جنیفر میچل، ،ن میزوری، علیه غول زیبایی L’Oréal و چندین شرکت دیگر شکایت کرد و ادعا کرد که سرطان رحم او «مستقیماً و نزدیک» به دلیل استفاده منظم او از محصولات مراقبت از مو آنها بوده است.

در یک کنفرانس خبری، میچل که سیاه پوست است، گفت: «همانطور که بیشتر دختران جوان آفریقایی آمریکایی، آرام‌کننده‌های شیمیایی، صاف‌کننده‌های شیمیایی در سنین پایین به ما معرفی شدند. جامعه این را به یک هنجار تبدیل کرده است که به گونه ای خاص به نظر برسید، تا احساس خاصی داشته باشید. و من اولین صدای بسیاری از صداهایی هستم که می آیند در مقابل این شرکت ها می ایستند و می گویند “دیگر نه.”




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/color-of-change-retailers-audit-hair-،ucts-relaxers-1235468795/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با