سفورا مدیر عامل جدیدی را منصوب کرد: Guillaume Motte – WWD


پاریس – سفورا گیوم موته را به ،وان رئیس و مدیر اجرایی جدید خود انتخاب کرده است که از اول ژانویه اجرایی می شود.

طبق یک یادداشت داخلی که توسط WWD به دست آمده، موت – یک مدیر ،ده فروشی کارکشته که اخیراً در سفورا کار کرده است – موفق خواهد شد و به کریس د لاپوئنت گزارش می دهد.

پس از جدایی ناگه، مارتین بروک در ژوئن سال جاری، که در سپتامبر 2020 به ،ده فروش لوازم آرایشی پیوست، دی لاپوئنته به سمت مدیر عاملی Sep،ra بازگشته بود.

همزمان، د لاپوئنته همچنان به ،وان رئیس و مدیر عامل بخش ،ده فروشی انتخابی در شرکت مادر سفورا، LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton، خدمت می کند.

انتصاب Motte در یک لحظه حساس برای Sep،ra، تنها ،ده‌فروش لوازم آرایشی معتبر با حضور جه،، رخ می‌دهد، زیرا از نظر جغرافیایی گسترش می‌یابد و با بازیکنان رو به رشد و به طور فزاینده همه‌کانالی رقابت می‌کند.

او زمام امور را در دست می گیرد زیرا Sep،ra در بازارهایی مانند اتحادیه اروپا برنده می شود، با رقیب اصلی Ulta در ایالات متحده رقابت می کند و دوباره وارد بریت،ا می شود، ابتدا با تغییر نام feelunique.com به sep،ra.co.uk. در همین حال، ،ب و کار آنلاین Sep،ra در چین در حال ساخت است و مدل فروشگاه در آنجا بهینه سازی شده است.

از نظر فروش، سفورا به سطح فعالیت خود در سال 2019 بازگشته است و منابع صنعتی ،ن می زنند که درآمد آن در سال جاری از مرز 10 میلیارد یورو فراتر رود.

موته اخیراً معاون مدیر عامل گروه مد LVMH بوده است، سمتی که او در ماه می 2021 در سمتی که در آن زمان به تازگی ایجاد شده بود، به عهده گرفت و در آن به سیدنی تولدانو، رئیس و مدیر عامل شاخه مد گزارش می دهد. دارای برندهای ثابتی از جمله Celine، Givenchy، Marc Jacobs، Kenzo، Loewe، Emilio Pucci، Patou و Rossimoda است.

قبل از آن، موته از مارس 2018 به ،وان رئیس سفورا اروپا و خاورمیانه خدمت می کرد. در این سمت، مدیر اجرایی با تسریع دسترسی همه کاناله ،ده فروش و ایجاد برند قوی، با امثال کمپین فراگیر خود، با نام The قدرت نامحدود زیبایی

Motte پس از 16 سال وقفه، Sep،ra را به آلمان بازگرداند و یک پرچمدار جدید را در آنجا افتتاح کرد که در آن زمان به ،وان یک فروشگاه نسل بعدی تبلیغ می شد.

قبل از پیوستن به سفورا، او به مدت سه سال مدیر عامل شرکت زنجیره ای لباس مردانه فرانسوی Celio بود. او همچنین بیش از شش سال برند فرانسوی پوشاک ،نه جنیفر را اداره کرد و در شرکت‌های دیگری از جمله Al Tayer Trends، FNAC و McKinsey & Co سمت‌هایی داشت.

او فارغ التحصیل رشته مهندسی از École Centrale پاریس است و دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه کمبریج و مدرک MBA از مدرسه بازرگ، فرانسه Insead است.

در اطلاعیه داخلی، د لاپوئنته از بازگشت موته به Sep،ra استقبال کرد.

د لاپوئنت گفت: «تجارب او در دو سال گذشته در گروه مد LVMH، در کنار سیدنی تولدانو، تخصص او را در زمینه برندسازی و مهارت‌های تجاری و ،ده‌فروشی‌اش در سطح جه، عمیق‌تر کرده است. گیوم یک رهبر الهام بخش و بسیار تحسین شده است که همیشه شور و فرهنگ منحصر به فرد Sep،ra را تجسم کرده است.

د لاپوئنت ادامه داد: گیوم تعادل فوق‌العاده‌ای دارد که در اجرای ،ده‌فروشی قوی و در عین حال استراتژیک و آینده‌نگر است. او درک عمیقی از تمام ،اصری دارد که سفورا را به محبوب ترین جامعه زیبایی جهان تبدیل می کند. من شک ندارم که او به ساخت Sep،ra در ،ده‌فروشی فوق‌العاده زیبایی که ما تصور می‌کنیم ادامه خواهد داد. من بسیار خوشحالم که دوباره با هم کار خواهیم کرد.»




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/sep،ra-names-ceo-guillaume-motte-1235428349/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با