کاشت ناخن مصنوعی چیست؟ کاشت ناخن مصنوعی و برداشتن آن در خانه مجله ساریسا

این کار سبب نازک شدن لایه سطحی ناخن و ضعیف و آسیب پذیر شدن آن می شود. در این شرایط زمانی که مواد شیمیایی ناخن مصنوعی روی سطح نازک ناخن قرار می گیرد، احتمال جذب این مواد سمی از روی سطح ناخن و پوست بالا می رود. در کاشت اولیه تیپ یا همان ناخن مصنوعی از زیر ناخن با چسب ناخن چسبانده می شود و تا اندازه دلخواه کوتاه می شود. ناخن میکس یک ناخن ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است.

  • ناخن پا در بیشتر طول روز اغلب در فضایی بسته قرار دارد؛ بنابراین، بهداشت آن بسیار اهمیت دارد، خطر کاشت ناخن پا بیشتر است و آسیب پذیرتر است.
  • سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید.
  • اما یکی از جدیدترین و شیک‌ترین آن‌ها استفاده از لاک شاین دار به رنگ قرمز روی پس زمینه لاک مشکی است.
  • در این شیوه، روی ناخن فرمر می گذارند؛ فرمر وسیله ای با جنس کاغذی است.
  • اگر می خواهید ناخن بکارید و دست هایتان را مانند ملکه ها زیبا کنید، اول گالری کاشت ناخن سالن زیبایی نیلسا را مشاهده فرمایید.

شاید مشتاق باشید عمل کاشت ناخن با پودر را روی ناخن های خود یا ناخن های دیگران انجام دهید اما قبل از آن بهتر است نسبت به آلرژی داشتن یا نداشتن به آن مطمئن شوید. پس به جای 10 انگشت ابتدا روی یک انگشت امتحان کنید و اگر حساسیتی ایجاد نکرد روی بقیه انگشت ها انجام شود. اگر از مدل کاشت ناخن خود راضی نیستید و یا از کاشتن ناخن پشیمان شده اید می توانید کاشت ناخنتان را از بین ببرید. اگر از مواد کمی در کاشت پودری استفاده شود امکان ترک خوردن وجود دارد. گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود.

انواع کاشت ناخن و مزایا و معایب آن

این روند باید آن‌قدر تکرار شود تا ناخن به شکل کامل پاک شود. برای این کار باید حوله‌ای زیر دست‌تان پهن کنید تا آسیبی به سطح میز یا وسایل زیر دست شما وارد نشود. حال باید از محلول مخصوص برداشتن ناخن (آستون) استفاده کنید. قبل از اینکه انگشت‌های خود را وارد محلول کنید، بهتر است با وازلین پوست انگشتان خود را چرب کرده و سپس کار را ادامه دهید.

افزایش احتمال جدا شدن ناخن از بستر

کاشت ناخن پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن بوده و استحکام بالایی در اثر ضربات از خود نشان می دهد. مدرن ترین شیوه کاشت ناخن پودری، گریم ناخن می باشد که صدف ناخن را کشیده تر و خط لبخند را در ظاهر ناخن ها زیباتر می نماید. کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.

اگر ناخن ها عفونت کنند باید فرد از آنتی بیوتیک ها استفاده نماید و اگر جرم به وجود بیاید، باید جرم ها برداشته شوند. اگر ناخن از سطح جدا شده باشد برای درمان ناخن باید از جا در آورده شود. بهتر است که الکل ۷۰ درصد و استون ۱۰۰ درصد تهیه نمایید تا بهترین نتیجه را از کار خود ببینید. بهترین برندهای در حال حاضر بازار به ترتیب قیمت و کیفیت، برندهای میاسکرت ، آی بی آی کنیتکس ، پرو می باشد.

کاشت ناخن از نظر شرعی

کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد. در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند. اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد. از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. همچنین این روش ناخن های شما بسیار زیباتر نشان خواهد داد.

در ادامه به بررسی این موضوع از نگاه چند متخصص حوزه پوست می‌پردازیم. معمولا کاشت قالب به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به ناخن‌های‌شان دارند توصیه می‌شود. این نوع کاشت زمان کمتری نیاز دارد، به سوهان‌کشی نیاز ندارد و نظم بسیار خوبی بین کاشت ۱۰ انگشت ایجاد می‌کند. هر چند که باید این نکته را ذکر کنیم که توانایی‌های یک ناخن کار حرفه‌ای و موادی که برای کاشت ژله‌ای استفاده می‌کند می‌تواند کاشت ژله‌ای را ماندگارتر کند جدا از اینکه آب و هوای محیط زندگی شما خشک باشد یا مرطوب. با این حال کاشت ژله‌ای با اولویت اینکه ماندگاری بالایی داشته باشد، انتخاب خوبی برای خانم‌هایی که در مناطقی با آب و هوای خشک زندگی می‌کنند نیست. شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

اما یکی از جدیدترین و شیک‌ترین آن‌ها استفاده از لاک شاین دار به رنگ قرمز روی پس زمینه لاک مشکی است. مانند تصویر، ابتدا لاک مشکی براق را روی ناخن‌ها بزنید و بعد از خشک شدن لاک شاینی قرمز را روی آن بزنید. اگر هنگام کاشت ناخن، حد فاصل میان مواد گذاری و کوتیکول رعایت نشود که تقریباً یک میل است، گاشت ناخن شما هوا می گیرد. برای جلوگیری از هوا نگرفتن کاشت ناخن باید درنهایت، سوهان کشی به طور دقیق و با زاویه 45 درجه داشته باشید. بعد از خشک شدن ناخن، پودرهای اضافی را با کمک برس پاک می کند. اگر می خواهید ناخن هایتان رنگی باشید، پودر رنگی را انتخاب کنید، بعد چسب بزنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار