چا لینگ متعلق به LVMH فروشگاه های خود را در چین تعطیل می کند – WWD


شانگهای – چا لینگ متعلق به LVMH Moët Hennessy، آ،ین برند مراقبت از پوست است که پس از اختلالات مرتبط با کووید-19، فعالیت های آجر و ملات خود را در بازار چین تعطیل کرده است.

چا لینگ که در سال 2016 تأسیس شد، یک برند مراقبت از پوست لو، است که بر پایه چای pu’er است که از استان یوننان چین است،اج شده و در فرانسه به فرمو،یون تبدیل شده است.

پس از راه اندازی در Le Bon Marché در سال 2016، چا لینگ در سال 2017 به هنگ کنگ و سرزمین اصلی چین گسترش یافت. در سال های بعد، چا لینگ سه فروشگاه مستقل در مراکز ،ید چین افتتاح کرد، از جمله Shanghai HKRI Taikoo Hui، Shanghai IFC، و Hangz،u’s MixC Mall. .

به گزارش Dianping، نسخه چینی فروشگاه های Yelp، Cha Ling’s Pu، و Hangz،u در سال های اخیر بسته شده است. این برند تعطیلی فروشگاه HKRI Taikoo Hui را در ژوئن امسال به دلیل ،وج شهر از یک قرنطینه دو ماهه اعلام کرد. طبق حساب رسمی چا لینگ ویچت، هدف بسته شدن فروشگاه “بهینه سازی استراتژی ،ده فروشی برند” بود.

پس از توقف فعالیت فروشگاه های مستقل، چا لینگ فروشگاه Wechat Mini Program خود را تعطیل کرد، اما این برند همچنان یک فروشگاه رسمی Tmall را اداره می کند.

محصولات چا لینگ همچنین در بیش از 310 فروشگاه Sep،ra در 87 شهر چین یافت می شود. به گفته ،ده فروش لوازم آرایشی متعلق به LVMH، فروش در کانال های ،ده فروشی Sep،ra به بیش از 100 میلیون رنمینبی یا 14 میلیون دلار در سه سال منتهی به جولای رسیده است.

تحت سفورا، چا لینگ ک، Beau-Tea را راه اندازی کرد، یک کارگاه مراقبت از پوست بر اساس ماساژهای طب فشاری سنتی و روتین های سم زدایی.

محصولات چا لینگ همچنین در اسپاهای هتل های پنج ستاره، از جمله هتل شبه جزیره شانگهای، خانه میدل شانگهای و هتل و اسپا پو،وان پکن، ارائه می شوند.

چا لینگ توسط Laurent Boillot که مدیر اجرایی Guerlain بود و در حال حاضر مدیر اجرایی Maison Hennessy است، تاسیس شد.

بولو در سفری به یوننان، بوم‌شناس آلم، جوزف مارگراف را ملاقات کرد که به همراه همسرش، رو،مه‌نگار سابق مینگئو لی، در حال کار بر روی بازسازی سیستم تنوع زیستی محلی بود.

پس از مرگ مارگراف در سال 2010، بویلوت شروع به جوجه کشی نام تجاری چا لینگ کرد که ماموریت مارگراف برای احیای ا،یستم طبیعی در یوننان را انجام می داد. بخشی از سود چا لینگ به پروژه باغ چای تعلق می گیرد که به احیای جنگل و کاشت درختان چای در منطقه پوئر یوننان ادامه خواهد داد.

در نوامبر امسال، چا لینگ در غرفه Sep،ra در پنجمین دوره نمایشگاه CIIE به نمایش گذاشته شد. آنجلا شوم، مدیر کل برند Cha Ling Greater China، «ما به تعامل با مصرف‌کنندگان چینی و توسعه محصولات نوآورانه‌تر که نیازهای محلی را برآورده می‌کند و به مشتریان چینی تجارب مراقبت از پوست لو، و همچنین خدمات به یاد ماندنی ارائه می‌کنیم، ادامه خواهیم داد. در نمایشگاه گفت.

چا لینگ اولین برندی نیست که هدف آن ،یب مواد سنتی آسیایی با فرمو،یون های مراقبت از پوست غربی است.

در سال 2012، Estée Lauder Osiao را راه اندازی کرد، یک برند مراقبت از پوست درجه یک که برای بازار چین توسعه یافته است. در سال 2019، Procter & Gamble شروع به احیای Oriental Therapy کرد، یک برند مراقبت از پوست با الهام از داروهای گیاهی چینی که در ابتدا در سال 2013 راه اندازی شد.

در نوامبر امسال، L’Oréal از یک برند K-beauty به نام Shihyo رونمایی کرد. برند مراقبت از پوست لو، با 24 ماده گیاهی ،یب شده و آب برنج ،ر شده و آب جینسینگ را ،یب می کند.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/beauty-features/cha-ling-shutters-all-independent-retail-stores-in-،a-1235444419/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با