لئون بریجز “Blue Mesas” را به عنوان عطر دوباره تصور می کند – WWD


لئون بریجز – خواننده و ترانه سرا و تهیه کننده برنده جایزه گرمی – با تأمل در مورد عطرهایی که با Salt & Stone ساخته است، گفت که آنها تجسم آهنگ “Blue Mesas” او هستند.

پل های لئون x نمک و سنگ

جاستین چانگ

او در یک مصاحبه تلفنی ادامه داد: «این به نوعی منزوی بودن است، احساس انزوا در میان افرادی که شما را دوست دارند.

او این مجموعه با نسخه محدود را از این ،وان نامگذاری کرد و این خط از شستشوی بدن، دئودورانت و شمع تشکیل شده است. شستشوی بدن (36 دلار) که یکی از پرفروش‌ترین برندهای مراقبت از پوست مستقر در لس آنجلس است، دارای نت‌هایی از گل رز سیاه، زنبق، میخک تند، چوب ماهون، وتیور، سنتال و کهربا است. دئودورانت (20 دلار) از همان رایحه، بدون آلومینیوم، الکل و پارابن استفاده می کند. هر دو بدون ظلم و وگان هستند و در مواد بازیافتی پس از مصرف و پ،تیک بازیافتی اقیانوس بسته بندی شده اند. شمع (49 دلار)، موم نارگیل و سویا در یک ظرف شیشه ای، تنباکو، چرم، بوربن عسل، و،ل برشته شده، چوب رز و عود را ارائه می دهد.

بریجز در مورد رایحه های عمیق و جسورانه می گوید: «آنها برخی از آن خاطرات اصلی را از زم، که من در صحنه میکروفن باز بودم، ایجاد می کنند. بسیاری از همسالان من در آن زمان پاتچولی می پوشیدند.

بوها او را به یاد خانه می اندازد.

“مادر من، او واقعاً عاشق بخور بود و پدرم با این عطر به نام Domain که رایحه ای مشک و چوبی به آن داشت راک می کرد. و بنابراین، من می خواستم هر دوی این دنیاها را با هم جمع کنم.”

این مرد 33 ساله که با کلمبیا رکوردز قرارداد امضا کرد، با اولین آلبوم خود در سال 2015 به نام «Coming Home» با انتشار آهنگی به همین نام و موفقیت روح‌انگیز «River» به شهرت رسید. در سال 2018 او «Good Thing» را حذف کرد – و برای او جایزه بهترین گرمی اجرای R&B سنتی را برای «Bet Ain’t Worth The Hand» برای او به ارمغان آورد – پس از آن سال گذشته «Gold-Diggers Sound» قرار گرفت. او در حال حاضر روی موسیقی جدید کار می کند.

پل های لئون

جاستین چانگ

او گفت: «من فقط می‌خواهم صدایم را تعریف کنم و کاری انجام دهم که در فضای R&B منحصربه‌فرد است. “چند آهنگ اینجا و آنجا وجود دارد که من توانسته ام روی آنها کار کنم، اما همچنان سعی می کنم به حال و هوای آهنگ بعدی برسم.”

او گفت که از فوریه بدون وقفه در حال گشت و گذار بوده و در حال استراحت از جاده بوده است.

او ادامه داد: «تمام این سال تا حدودی طوف، بوده است. گذراندن وقت در خانه فوق العاده است.

او در فورت ورث، تگزاس زندگی می کند.

او گفت: «این یک شهر زمین گیر است. “من می توانم آن شارژ و آزادی خانه بودن را به دست بیاورم.”

بسته نرم افزاری Salt & Stone (89 دلار) جمعه به طور انحصاری در سایت این برند منتشر می شود. مینیمالیستی، با در نظر گرفتن پایداری، Salt & Stone توسط نیما جلالی در سال 2017 تاسیس شد.




منبع: https://wwd.com/beauty-industry-news/skin-care/leon-bridges-reimagines-blue-mesas-fragrance-1235444667/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با